Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 13:47

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 22 gru 2012, 10:41 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 21.12.2012
Posty: 120
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Posłuszeństwa odmówił przełącznik (prostokątny) od wyboru sterowania lusterek. Aby regulować lusterka muszę go docisnąć np. Na lewym położeniu i trzymając palcem jednoczesnie regulowac pozycje lusterka na kułeczku ze strzalkami. Czy mieliscie podobny problem? Jesli tak to jakie koszta wymiany, nie wspominajac rozbiorki drzwi:/


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 22 gru 2012, 15:26 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Z tego co wiem to problem jest znany w ASO. Na gwarancji wymienia się ten przełącznik za darmo, ale widzę po roku produkcji, że raczej Ci się już skończyła także trzeba kombinować samemu. Być może dałoby się go wyjąć i naprawić, ale szczerze nie mam z tym doświadczenia. Trzeba taczej kupić nowy lub poszukać sztuki z rozbiórki.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 1 lut 2013, 19:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
kornello11 ruszyles juz z tematem :?:

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 3 lut 2013, 13:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
no i mnie tez dopadl ten problem :(
wczoraj zauwazylem, ze tez musze przytrzymac ten guzik mocniej abym mogl regulowac lusterka.

Koszt przelacznika w mojej wersji (bez skladanych elektrycznie lusterek) to 33 funty.
Jak sie troche wzbogace, to bede sie musial za to wziac.
Bez demontarzu paneli drzwiowych chyba sie nie obedzie :(

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lut 2013, 11:53 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 21.12.2012
Posty: 120
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
zielony110 poki co nie zabieram sie za to sam. Chyba za duzo roboty przy demontazu tych drzwi. Ciekawi mnie koszt wymiany tego przelacznika w ASO tu w UK. Jakos nie spieszno mi do nich :P Jak chcialem zeby sprawdzili mi migajacy kod poduszki SRS, to uprzejmy Pan za biurkiem powiedzial ze wstepny koszt (podlaczenie pod kompa) to 75 funiow, wiec podziekowalem :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 8 lut 2013, 12:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
u mnie podlaczenie do konpa to jakies 60 funa w ASO

Przelacznik 33 funy a wymiana pewnie z 60 niestety.

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 6 kwi 2013, 20:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
No dobra - to ja odgrzeje kotleta.

Dzentelmen oto relacja wymiana przelacznika regulacji lusterek by zielony110 :)

Jako, ze juz mnie delikatnie mowiac wku..wialo jak mialem jedna reka dociskac przysisk wyboru lusterka a druga reka je regulowac to zabralem sie za wymiane.
Podjechalem do ASO z numrem czesci i po kilku dniach przyszedl nowy przelacznik. Cena - tylko 10 funtow <spoko>
O dziwo jest to jednosc - lusterka i szyby sa na tym samym przelaczniku.

No wiec zaczynamy.

Potrzebne narzedzia:
- srubokret plaski + krzyzak
- maly srubokret typu "gwiazdka"
- w moim przypadku mokra sciereczka.

Nie trzeba demontowac drzwi.
Caly przelacznik sie wyciaga.
Wystarczy lekko podwarzyc cala ta listwe ozdobna i "wychaczyc" trzymajace ja klipsy.

Obrazek

Obrazek

Jak juz wszystko mamy na wierzchu, wystarczy wypiac kostki.

Obrazek

Odkrecamy trzy sruby krzyzakowe i wyciagamy przelacznik z listwy.

Obrazek

Teraz rozkrecamy caly wlacznik aby zmienic interesujaca nas czesc.
Tutaj mialem maly problem, bo nie mialem takiej malej "gwiazdki" aby odkrecic te male 6 srubek.
Udalem sie do kumpla i przy pomocy odpowiedniego narzedzia odkrecilem srubki bez problemu.
Po zdjeciu "dolu" widac plytke sterujaca szybami i lusterkami.
Trzyma sie ona na jednej srubce ktora tez trzeba odkrecic.
Wyciagamy i oczyszczamy z brudu i jak w moim przypadku jakichs naciekow wodnych.
Przekladamy biale plastikowe "dociski" przyciskow oraz gumki sterujace do nowego przelacznika i skrecamy w odwrotnej kolejnosci.

Podlaczamy kable, sprawdzamy czy wszystko dziala i wkladamy wszystko w drzwi.
Cieszymy sie dzialajacym przelacznikiem regulacji lusterek :D

Z potzrebnymi narzedziami czas wymiany - jakies 15-20 minut ;)

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 7 kwi 2013, 10:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ten mały śrubokręt typu "gwiazdka" którego użył zielony nazywa się Hexabullar. Bardziej znana nazwa i powszechnie używana to Torx.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 7 kwi 2013, 14:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
ja tam sie na nazwach nie znam. Nazywam sprawy najprosciej jak sie da ;)
Ale masz racje. To byl wlasnie taki klucz :)

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2013, 11:55 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 21.12.2012
Posty: 120
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No super fotorelacja :) a moglbys podac jaki to jest numer czesci ten przelacznik?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 13 kwi 2013, 10:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Sa dwa.
U mnie bylo to: GS8S-66-352 (bez skladanych lusterek)

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 lip 2015, 10:49 
Amator
Offline
Od: 29.01.2014
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Odgrzeję kotleta :) ,wkurzało mnie od 4 lat to przyciskanie przełącznika l/p :x .za fotorelacją zielony110 <spoko> rozebrałem dziada i podłożyłem gumki do styków
pilota i działa :D nie trza dziada trzymać <spoko> dzięki zielony110 papa

-- Dodano: Pt, 10 lip 2015, 11:49 --

długo się nie nacieszyłem :/ trzeba kupić nowy albo kombinować dalej :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 lip 2015, 11:50 
Bywalec
Offline
Od: 30.10.2014
Posty: 305
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
U mnie wyrobił się przełącznik od regulacji szyby kierowcy. Chodzi tak nienaturalnie lekko bezstopniowo i przełącznik nie trzyma pamieci szyby. Jaki jest numer czesci dla aut ze składanymi lusterkami ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 sie 2015, 09:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.06.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Witam

Mam problem z nie dzialajacymi lusterkami eletrycznymi. Skladanie lusterek dziala ale regulacja samych lusterek nie. Sprawdzilem bezpieczniki i wyglada na to ze sa ok.
Czy ktos z was mial kiedys taki problem?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2015, 12:03 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 29.08.2015
Posty: 57
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Witam jako ze zakupiłem auto z roczną gwarancją (komis przy salonie firmowym) to wymiana przełącznika odbyła się na gwarancji ale bylem w innym salonie ASO Niż w tym gdzie zakupiłem auto i po wymianie zaśpiewali 200£ !! Dopiero jak wytłumaczyłem ze mam gwarancję to wydali auto bez zapłaty ale cena z kosmosu w tej cenie wiem ze były dołączone nowe spinki Obiawy te same jeden palec docisk które lusterko chce ustawić a druga ręką ustawiłem lusterko, teraz śmiga jak szalone ;)

_________________
Przyjemność z jazdy zaczyna sie tam gdzie kończy sie ekonomia
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 lut 2016, 20:03 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 153
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
To i ja dodam swoje 5 groszy, bo właśnie dopadła mnie ta przypadłość. Najpierw utraciłem możliwość sterowania lewym lusterkiem w pionie. Potem tego samego dnia funkcje sterowania wróciły, ale na krótko, gdyż był to początek końca, bo za chwilę już nic nie działało. Pierwsze przypuszczenie - zaśniedziałe kostki. Luknięcie na forum, a tu informacja o typowej usterce, wystarczy przeczyścić styki lub wymienić gumki :). Biegusiem do samochodu sprawdzam na dwa palce - działa :) . Ale później za dnia zauważyłem, że przełącznik jakby się przechylił do tyłu i nie trzymał położenia lewy - prawy.
Obrazek
Pierwsze trudności, to jak wyjąć panel nie uszkadzając jego powierzchni lub uchwytu drzwi. Może dlatego że było chłodno +3, ale męczyłem się strasznie. Zatrzaski nie chciały puścić. Myślałem, że je połamałem. Ale udało się. Proponuje zacząć podnosić na wysokości sterowników szyb, bo niżej jest zwężenie i łatwo plastik ułamać. Ale zanim przesuniemy się w lewo lub prawo wkładamy coś pod osłonę i lekko podważamy, aby z drugiej strony również zatrzask puścił.
Po odkręceniu modułu od obudowy, pierwsza niespodzianka. Z łatwością zdjąłem przycisk przełącznika, po przyjrzeniu się okazało się, że jego mocowanie jest ułamane :mad:

Na szczęście nie zgubiłem końcówek, skleiłem i czekam 24 h aż zwiąże, ale słabo to widzę. Chyba będę musiał lepiej wyćwiczyć palce.

Ale jak już to ustrojstwo wyciągnąłem, to przeczyściłem benzyną ekstrakcyjną, usuwając mały zaciek w rejonie sterowników szyby. Przy okazji wykonałem dalszą dokumentację, dla tych szczęściarzy, co tylko muszą gumki wymienić. <spoko>
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano Pt, 26 lut 2016, 17:46 przez daras404, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 lut 2016, 20:09 
Bywalec
Offline
Od: 07.12.2015
Posty: 344
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
ZBANOWANY!
U mnie ten przycisk L/R wygląda na przekrzywiony. 3 dni czekam już na nowy panel i się doczekać nie mogę..
Wcześniej działało, a teraz, jak w pierwszy poście, trzeba trzymać i regulować jednocześnie.
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 17:32 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 153
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
U mnie był on wykrzywiony już wcześniej. Prawdopodobnie pękło jedno z mocować. Jak przełączałem lewo - prawo musiało pęknąć drugie mocowanie. Potem już nie trzymał bocznych wychyleń, tylko wracał do neutralnego położenia. A ile teraz za panel sobie liczą? Bo widziałem zamiennik po 740zł.

Przy okazji, samo sklejenie w miejscu pęknięcia dwuskładnikowym klejem nic nie dało. Klej nie wytrzymuje naprężeń powstających przy przełączaniu L/R. Wzmocniłem więc miejsce wiązania poprzez zalanie klejem od środka ścianek na których opiera się przełącznik. Przy okazji zwęziłem szczelinę, że trzpień przełącznika wchodzi z lekkim oporem. Kilka testowych przełączeń bez widocznych poluzowań. Jak klej zwiąże lepiej, podepnę do samochodu i sprawdzę, czy to coś dało i czy klej wytrzyma. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 mar 2016, 09:26 
Bywalec
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 251
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
Region: śląski
ZBANOWANY!
mam ten sam problem, kupie chyba cale ustrojstwo i wymienie bo podczas jazdy to uciążliwe gdy trzeba lusterko poprawic


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 kwi 2016, 12:50 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 26
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: pomorski
U mnie podobny problem. Przestało działać sterowanie lusterkami, sporadycznie daje się sterować prawym góra/dół. Orientujecie się czy do GH 2009 będzie pasował moduł z 6 GH LIFT 10-12?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 kwi 2016, 16:49 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.04.2016
Posty: 113
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
ZBANOWANY!
Nie. W 2010 roku auto przeszło facelifting. Wersja od polifta nie pasuje do przedlifta. Jest tam większa ilość pinów. Brak kontaktu.

_________________
I'm just an imaginary friend who's living in the real world.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 kwi 2016, 18:50 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.10.2014
Posty: 131
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: pomorski
Hej, gdyby ktoś wymieniał cały moduł chętnie odkupiłbym przycisk składania lusterek - bdb stanie, gdyż mój wytarł się :(
Najfajnie byłoby gdyby był w takim stanie jak na zdjęciu:

Obrazek

_________________
Sprzedam: zadbaną wykładzinę podłogi do Mazdy 6 GH SEDAN


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 kwi 2016, 12:07 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 26
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: pomorski
Gdyby ktoś potrzebował nowego ;).
Kod:
GS1E-66-350A    SWITCH,POWER WINDOW    1020PLN


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 kwi 2016, 19:43 
Bywalec
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 251
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
Region: śląski
ZBANOWANY!
santa napisał(a):
1020PLN

Chyba zartujesz ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 kwi 2016, 20:05 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.04.2016
Posty: 113
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
ZBANOWANY!
Gdzie ori w bdb stanie na alegro do wyrwania za góra 200 zł.

_________________
I'm just an imaginary friend who's living in the real world.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 kwi 2016, 08:15 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 26
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: pomorski
christtoph napisał(a):
santa napisał(a):
1020PLN

Chyba zartujesz ?

Niestety nie ;). Jedyna rozsądna opcja to zakup używanego oryginału.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 kwi 2016, 11:16 
Bywalec
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 251
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
Region: śląski
ZBANOWANY!
Ja tam smole dziala ? Dziala ! To olewam. Nauczylem sie juz dwoma palcami jednym trzymac drugim regulowac. Za 5 lat ktos inny niech sie tym martwi skoro to tyle kosztuje za uzywke tyle ze na alegro jest tego z 50 stron wiec jakby co sie kupi.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 kwi 2016, 09:11 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 153
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
U mnie na razie działa, delikatnie przełączam, ale jest OK.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 kwi 2016, 09:27 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 26
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: pomorski
U mnie zdechła całkowicie możliwość regulacji lusterek. Przez chwilę dało się jeszcze regulować prawe w płaszczyźnie góra/dół (albo lewo/prawo, sam już nie pamiętam), a w tej chwili nic nie działa. Muszę rozebrać moduł, ewentualnie kupić używkę na Allegro.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 kwi 2016, 17:08 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.04.2016
Posty: 113
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
ZBANOWANY!
Wal do mnie na pw, mam do polifta bdb stan i przedlifta, lekko uszkodzony.

_________________
I'm just an imaginary friend who's living in the real world.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.