Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 01:23

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 24 maja 2016, 19:44 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 53
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Witam Panowie . Niedawno kupiłem Mazde 6 2.5 dynamic z LPG . Zakup jazda do domu i pare dni jazdy po mieście ok . Postanowiłem oddać autko na wymiane filtrów , oleju ,czyszczenie przepustnicy , klima oraz sprawdzenie luzów zaworowych . Troche autko falowało na niskich obrotach . Mechanik po wymianie wszystkich rzeczy odpala Mazde a tam praca jak by wypadanie zapłonu . I tu się zaczyna historia . Podpięcie pod kompa błędów zero . Podmiana przewodów , cewek , świec . Nic nie pomaga . Kontrola ciśnienia na cylindrach wszystkie po 12 . Ciśnienie paliwa 3.5 . Podmiana przepływki .Sprawdzenie rozrządu. Aż w końcu mechanik zagląda do tłumika a tam rozpadł się katalizator . Ja już uradowany że to jest powodem złej pracy silnika , a tu po wydłubaniu kata okazuję się że problem nadal jest . Wizyta w serwisie mazdy - diagnoza : nadpalony komputer lub pedał gazu . Najpierw wybrałem podmiane pedału gazu ponieważ było to tańsze . Nic nie pomogło . Na desce pojawia się check , odczyt błędu P0300 wypadanie zapłonu . Panowie może znacie rozwiązanie tego problemu lub elektronika który by się tego podjął . Jestem z Pruszkowa :)

-- Dodano: Wt, 24 maja 2016, 19:44 --

Temat został rozwiązany , więcej informacji podam w dziale pokaż swoją 6 tkę.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 maja 2016, 20:36 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Skoro założyłeś wątek w dziale technicznym i rozwiązałeś problem, to wypadałoby o tym napisać tutaj...

klepnięte z P8

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 maja 2016, 12:02 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 53
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Ok nie ma problemu , poprostu myślałem że tam będzie lepiej . Autko trafiło do zakładu Pana Jacka Grabowskiego . Stwierdzono uszkodzenie sterownika silnika . Został naprawiony układ sterowania wtryskiwaczami oraz zapłonem , kasowanie adaptacji , wymiana świec na fordowskie . Ogólnie przy komputerze ktoś wcześniej nieumiejętnie grzebał i to było widać . Narazie problem uważam za rozwiązany , póki co mam jezdzić narazie na samej benzynie żeby mapy się dobrze ustawiły .


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 maja 2016, 13:30 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
Jakoś niechce mi się wierzyć że ktoś grzebał w ECU Auta raczej chyba w LPG.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 lis 2016, 17:17 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 53
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
No dobra wiec tu moje pytania . Czy jak grzebal w lpg mogl uszkodzic ecu silnika? Czy lpg po dluzszym dzialaniu moglo nadpalic komputer? Mechanik powiedzial ze sa to oddzielne ecu . I jeszcze jedno Pan Grabowski naprawial mi ecu silnika i czy teraz jak wlacze lpg moze stac sie to samo? Czy moze podlaczanie ecu lpg rozwalilo ecu silnika? Bo juz napawde zglupialem.

-- Dodano: Pt, 27 maja 2016, 21:57 --

Panowie naprawde zadnej pomocy?

-- Dodano: Wt, 22 lis 2016, 17:17 --

Problem rozwiązany , temat uważam za zamkniety .


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 lis 2016, 17:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Co było problemem?

nakryklołch żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 lis 2016, 17:32 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 53
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Problemem było grzebanie poprzedniego właściciela w sterowniku silnika . Pan Grabowski naprawił go , pozniej pojezdziłem na benzynie w celu ustawienia map , następnie wizyta u gazownika i jest ok :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.