Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 06:21

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 140 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 25 sie 2014, 19:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Liczba wypalen filtra DPF to u mnie 504 cykle (zczytane forscanem) - czyli nie az tak tragicznie biorac pod uwage miejska jazde.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 paź 2014, 16:28 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Bandura1 napisał(a):
Witam mam takie pytanie odnośnie kupna M6 2.0 diesel 2008 rok jeżdżę głównie po mieście powiedzcie mi czy to dobry wybór bo ten dpf się zapycha

Bolączki tego silnika to głównie słynne podkładki pod wtryskami ,zaczymające sie po ok 100 tys km , oraz DPF 110 - 250 tys km ( licznikowo - stwierdzam na podstawie tego co widziałem u klientów )

basyl napisał(a):
Czytam i czytam na ten temat, tych filtrow i coraz bardziej mysle zeby usunac to cos
i znalazłem cos podobnego co prawda nie jest to madzia ale problem ten sam "DPF"
http://www.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=40038

Nie myliłbym tematu , ponieważ Mazdy 6 Mają sterownik Denso , a to inna bajka ...

Janow napisał(a):
W poprzednim aucie walczyłem z DPFem. Dobił mi go uszkodzony EGR, który się nie domykał, przez co cały czas zaciągał spaliny w dolot, niedobór tlenu = nadmiar sadzy blokował DPFa.
3 wypalania serwisowe, aż skończyłem na lawecie, bo DPF zapchało na amen i wywaliło spaliny pod maską....
DPF wyjęto i zamiast płacić krocie za wycinkę fizyczną i programową poleciłem znajomemu mechanikowi w ramach eksperymentu zrobić wiertłem 4 dziury fi 12mm we wkładzie filtra. Po założeniu CUD. Ciśnienie przed filtrem 2-7 kPa, czyli jak dla sprawnego filtra. Gdyby było "0" to sterownik by się zorientował, a tak przepalał "profilaktycznie" co 1200km i stwierdzał 100% sprawności oczyszczania;-). Ja pojeździłem z rok, potem kolejny właściciel zdaje się do teraz nie ma problemów. ;-)
Nie zmienia to faktu, że dodatkowe problemy z wtryskami, nieszczelnym kolektorem, EGR i dwumasą wyleczyły mnie z diesli i porządnie wydoiły finansowo....

tutaj masz przykłady uszkodzeń DPF spowodowanych niesprawnością silnika ( DPF da jakmiegoś czasu przyjmował sadzę , ale w końcu sie zapchał - a właścicel nic sie nie domyślał bo nie kopciło przecież ;) )



a tutaj przykład innej marki :

https://www.facebook.com/video.php?v=374573509357132&set=vb.122210697926749&type=2&theater

lucas330 napisał(a):
Witam.Nie wiecie gdzie moge usunąć DPF w mazowieckim?Chce zeby zrobiono to dobrze i stosunkowo nie drogo.Wszelkie sugestie mile widziane.Pozdrawiam


Obojętnie gdzie to zrobisz najpierw zapytaj o :
Sprzęt i soft na jakim jest to robione : czy crackowana darmówka z internetu , jakiaś chińska podróba , czy oryginalny drogi sprzęt i program . Zażadaj dowodu w postaci Certyfikatu / numeru klienta u dostawcy programatora i programu/softu .

o gwarancję . czy jest pisemna i na ile lat ?

ubezpieczenie serwisu

Szukaj firmy która zrobi Ci to kompleksowo i jest już parę lat na rynku

kupis99 napisał(a):
Ja też od dwóch lat jeżdżę z DPF-em (silnik 2.2) głównie po mieście 95% miasto i od czasu do czasu jakaś mała trasa, jak na razie nic się nie dzieje. Ale staram się jeździć w przedziale 2-2,5 rpm, tak żeby silnik miał właściwą temperaturę i ewentualne wypalenie przebiegało dość szybko, ja nauczyłem się już i widzę po obrotach ( u mnie wzrastają na biegu jałowym do ok. 850 - 1000 rpm) i wtedy wiem, że filtr się wypala, jak ostatnio sprawdzałem FORSCANEM to dystans między wypaleniami to ok. 200 - 230 km, więc uważam, że to nieźle.

Więc nie taki diabeł straszny, jak go malują, wiele problemów mają osoby, które kupiły samochód z niewiadomego źródła, nie wiadomo jak poprzedni właściciel dbał o samochód, czy zmieniał olej na czas i jakiego oleju używał, jak kupimy takiego kota w worku, to mamy jak w banku, że DPF nam się niedługo odezwie. Jeśli samochód jest prawidłowo użytkowany i serwisowany, to i DPF działa jak należy.


masz rację - super silnik, bardzo dynamiczny - szczególnie w wersji 185 km !!
Niestety ten silnik nie omijają problemy z podkładkami pod wtryskami , oraz zapyychający się DPF - ale to nie jest kłopot :) . Tutaj Mazda 3 z tym silnikiem w którym zdiagnozowano uszkodzone podkładki . Przebieg ok 100 tys km, po usunięciu DPF.Samochód 3 letni



Jak mielibyście jakieś dodatkowe pytania , to na ile będę umiał - odpowiem :)

pozdro

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lut 2017, 00:16 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Witam.
Planuję zakup m6 2.0 D 140 KM. Trochę się naczytalem i chciałbym poruszyć tu kilka kwestii.

1. Dpf. Jak jest zapchany pojawia się większy stan "oleju" na bagnecie ?
2. Podkładki. Gdy są uszkodzone pojawia się dymek z wlewu oleju i czuć spalinami?
3. Smok. Do oceny tylko po zdjęciu miski ?

Czytając o tym wydaje się być to wszystko ze sobą powiązane. Może ktoś mnie oswieci :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lut 2017, 08:41 
Offline
1. Nie. Poczytaj co odpowiada za podnoszący się stan oleju. 2. Tak. 3. Tak.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lut 2017, 08:57 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
No właśnie czytałem, że jak dpf ma się wypalić to pobiera paliwo , gdy przerwie się wypalanie, paliwo miesza się z olejem . Nie mam pojęcia jak... Idę się doedukować.

Cytuj:
- gdy często nie dochodzi do całkowitego wypalenia filtra poziom oleju wzrasta


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lut 2017, 09:13 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zainicjowanie regeneracji DPF polega na dostarczeniu paliwa do wnętrza DPFu.
W suwie wydechu wtryski podają paliwo aby dotarło do DPF.
W tym suwie pierścienie na tłoku nie są tak szczelne jak podczas suwu sprężania.
Z tego powodu minimalna cześć paliwa dostaje się przez pierścienie do komory korbowej i miesza się z olejem.
Im więcej regeneracji podczas wolnych obrotów silnika tym więcej paliwa w oleju.
Pomijam inne usterki i nieprawidłowości silnika/DPFu.
Ja przez 4 lata jeszcze nie musiałem wymieniać oleju z powodu jego rozrzedzenia paliwem.
Na bagnecie zaznaczona X (iksem) jest odpowiednia granica do której poziom oleju może wzrosnąć.
Nie taki wilk straszny jak go malują
;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lut 2017, 10:51 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Miałem 3 auta które posiadały dpf (Bravo, Golf 5, Mazda 6) i w żadnym nie miałem problemu z dpfem, i tak jak kolega wyżej napisał, nigdy nie wymieniłem oleju z powodu przekroczenia stanu. Może powodem tego jest ze minimum raz w miesiącu mam trasę 1000 km :)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lut 2017, 11:14 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A ja mam znajomego który ma taxi na takiej GH jak moja, zrobił ponad 300kkm i nawet nie wymienił dwumasy a o awariach DPFu dowiaduje się z gazet motoryzacyjnych...
Tylko on kupił nowke GH :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 paź 2017, 18:38 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.07.2014
Posty: 39
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
Region: zagranica
Czy temperatura wypalania Dpf-a powinna się utrzymywać powyżej 600 stopni? U mnie stałe się wacha pomiędzy 550 a 630.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 paź 2017, 18:41 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wszystko ok.
W takiej temp sadza się spała.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 paź 2017, 22:21 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.07.2014
Posty: 39
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
Region: zagranica
Mam pytanie odnośnie wypalania. Na forscan-ie dwa pidy pm gen i pm acc zawsze wypalają się do zera tylko jeden pm acc dsd zatrzymuje się na poziomie 1,40 g/l. Czy to oznacza ze Dpf jest już zapchany pyłem i nie może się dokonać odpalić ? Jeżdżę w trybie mieszanym i wypalanie załącza się co 80km a takich cykli wypalania po przejechaniu ponad 200 tys kilometrów ma dopiero 170. Czy lepiej podjechać do mechanika i wypalić Dpf serwisowo?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 paź 2017, 22:40 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wg danych, które forscan pokazuje podczas wypalania (regeneracji DPF), pokazuje je jakby z opóźnieniem.
Musisz też wiedzieć, że te wartości PM, które niby powinny spaść di zera, nie zawsze chcą lub nie mogą być równe zeru.
Piszesz że po wypaleniu pokazuje 1.40g/l, ok ale zanim wypalanie się zakończyło to ten parametr już rośnie.
Czasem jest bliskie zeru, czasem jest już ileś tam przykładowo 1.40.

Przykład.
Jedziesz sobie, wypalanie DPF już jest off, silnik ma obciążenie czyli już produkuje sądzę, a czujnik już zbiera informacje które mogą wskazywać to j/w.

Mniejsza o to, bo...
Co ile nasz wypalanie? 80km?
Za często, masz za dużą produkcję sadzy, albo gnieciesz mocno pedal gazu, albo problem leży gdzie indziej.

Ja zawsze miałem około 150km, po zaslepieniu Egr mam ponad te 150km, w trasie przepisowo, często ponad 200 lub nawet 300km (czasem, ale muszę się postarać).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 paź 2017, 07:05 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.07.2014
Posty: 39
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
Region: zagranica
W sumie nigdy nie zaglądałem i nie czyściłem egr-u możliwe ze to on syfi Dpf? Co jest lepsze czyszczenie egr czy zaślepienie? Czy po zaślepieniu trzeba programować ecu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 paź 2017, 11:38 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Możesz programowo wyłączyć EGR w firmach tuningowych ale popytaj.

Możesz zaślepic ale może wywalać błąd P0401.

Możesz najpierw do niego zajrzeć... ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 paź 2017, 12:05 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.07.2014
Posty: 39
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
Region: zagranica
Cytat "
Za często, masz za dużą produkcję sadzy, albo gnieciesz mocno pedal gazu, albo problem leży gdzie indziej"


Możesz sprecyzować co może powodować duża produkcje sadzy?

Próbuje jeździć i trzymać ponad 2k obrotów. Nie mam tak ze "bytuje" samochód i nie próbuje jej kręcić do 6k. Mam dopiero 172 wypalenia Wiec średnio co 1200 kilometrów.

Może spróbuje wypalić Dpf-a statycznie. Czy zasyfiony egr może powodować tak częste wypalanie Dpf-u? Jeżeli w trakcie jazdy jest on zamknięty a otwiera się na postoju samochodu?


Dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 paź 2017, 13:03 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nadmierną ilość sadzy może produkować np niedmnkniety zawór EGR (częsty przypadek), może np nieszczelności w układzie dolotowym (też się zdarza), może np źle spalanie paliwa (wtryskiwacz zużyty, lejący,), może np nieszczelne podkładki pod wtryskami (czesto się zdarza), nadmierny luz zaworowy, zabrudzone czujniki jak przepływomierz powietrza czy boost sensor, itd itd itd...
Ogólnie wszystko.

Wyliczenie wypalań DPF to jest stan wypalań od ostatniego resetowania cykli DPF, jak długo masz auto?, czy te 170 wypalań nie pokrywa się od momentu jak ty jeździsz autem? Czyli 170x80km średnio = 13.600km ).

Kopcenia nie widać bo DPF wszystko zatrzymuje, normalnie bez DPFu widziałbyś czarną chmurę za sobą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 paź 2017, 17:53 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.08.2016
Posty: 92
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
vvoldi1 napisał(a):
Czy temperatura wypalania Dpf-a powinna się utrzymywać powyżej 600 stopni? U mnie stałe się wacha pomiędzy 550 a 630.


U mnie dla porownania DPF wypala sie dokladnie co okolo 208 mil (az smiesznie ze tak dokladnie) czyli to ok 330 KM jednaze przy spokojniej jezdzie zdarza sie ze wypalanie zalacza sie dopiero po ponad 260 milach (420 km). Jezeli wypalanie zalacza Ci sie po 80 km oznacza to konkretny problem z silnikiem. Jak juz kolega wyzej wspomnial, bez DPFu twoj silnik kopcil by jak smok sadza. Bez wizyty u konkretnego mechanika sie nie obejdzie. Szukaj przyczyny w zlym spalaniu a nie sugeruj sie zapchanym DPFem.

Co do temperatury, u mnie tez waha sie pomiedzy 550 a 600 st, przed samym koncem wypalania rosnie do ok. 630-650.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lut 2018, 19:12 
Amator
Offline
Od: 30.01.2018
Posty: 73
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Panowie nie wiem jak Wy ale ja z pewnością swojego DPF'a wywalam przy pierwszej lepszej okazji. Na forum chodzą opinie, że lepiej jeździć na wyższych obrotach, powyżej 2500 lub nawet powyżej 3000 obrotów itd. PRawda jest taka, że prędzej czy później Wasz filtr się zapcha - sadzą, bo to co wypalacie jak piszecie co 100-200-400 km to jedno a to co zostaje po tym wypaleniu w "puszce" to drugie. Polecam zapoznać się z poniższym filmikiem, który dosadnie pokaże i uświadomi każdemu co to jest dpf


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lut 2018, 08:19 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Arkadia, daj łapkę i dodaj subskrypcje a może za darmo ci usuną DPF, a jak już usuniesz to poproś na pamiątkę o kieliszek czy może całe wiadro tej sadzy, sory... Popiołu ;-)

A tak.na serio, to ty nie wiesz co to diesel z DPF? Teraz dopiero się dowiedziałeś? Chcesz kogoś uświadomić ostrzec czy o co Tobie chodzi..... Była chwila na YT?
:-P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lut 2018, 09:46 
Amator
Offline
Od: 30.01.2018
Posty: 73
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Millerek chodzi mi o to, że to co tutaj czytam to ma się nijak do realiów... Piszecie o jeżdżeniu powyżej takich obrotów, że lepiej jeździć dynamicznie, że powyżej 3000 obrotów itp. a prawda jest taka, że jak byś nie jeździł co byś nie robił Twój filtr się zapcha. To tak jak "torebka w odkurzaczu" prędzej czy później musisz coś z nią zrobić. Więc po co zakładać 20 wątków o DPF' przechwalać się, że jak jeżdzę tak to nic się nie dzieję, że jak pojadę wolniej to się zapcha itp. wystarczy umieścić jeden taki filmik i temat jest przerobiony od A-Z.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lut 2018, 12:22 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie, temat takim filmikiem nie jest przerobiony.
Padło zdanie.ze.dpf ma.pojemnosc 1litr, to ja się pytam co mnie to interesi skoro DPF Mazdy w 2.0 ma około 5 lub 6 litrów.
Zgadza się, po spaleniu zostaje popiół, tylko jakoś nikt jeszcze tego popiołu nie pokazał i nie zmierzył ile go zostaje po spaleniu sadzy. Ale spalenie sadzy z oleju silnikowego czy sadzy z.ropy, to nie ta sama.sadza....

Generalizujac DPF i jego problemy do jednego worka,.to najgorsze podejście do sprawy i dla myślącego taki film to stek bzdur i na dziendobry film jest już na pozycji przegranej.
Kilka tylko, najmniej wypowiedzianych spraw zostało pobieżnie powiedziane. Nawet nie omówiono zagadnień ewentunych problemów z DPFem, które to zaczynają się od paliwa oleju i stanu technicznego silnika no i przebiegu. A DPF, jak już wiele razy zostało to powiedziane, nie jest wcale winny, to ludzie go winią a filmiki niskich lotów to rozgłasza na lewo i prawo.
Polaczek obejrzy, nauczy się, wyedukuje że jednak to jest złe ten DPF, pojedzie usunie a problemu.sie jednak nie pozbył. Mało tego, wyłożył kasę do tego żeby doprowadzić do jeszcze większych wydatków związanych z dieslem.
Po co.sie pytam, po co ludzie robią rzeczy których nie analizują bądź analizują tylko w kontekście jest DPF więc będzie DPF off.

Taki filmik jak i cała reszta filmików czy pseudo porad, jest coraz więcej. Ktoś ma parcie na robienie filmów ok, niech sobie robią. Nawet już widziałem kolesi którzy nie są nie byli i nie będą związani z motoryzacją, a klepią bzdury o silnikach spalinowych na YT aż miło, jak tak można, czy wystarczy tylko pomysł na kasę a dla niej to już tylko klepac to co tylko ludzie chcą.uslyszec....

Ale po co.... Dla uświadamiania laików którzy kupują diesle z DPF do jazdy po bułki czy zakupy itp?

Zacznijmy najpierw od prostego pytania, kto kupuje diesla....


Ktoś kto świadomie, z wiedzą w głowie, kupi, to nie będzie marudzić że ma DPF.
Ale jak ktoś nie za bardzo ogarnięty kupi diesla, w dodatku wyglancowanego z niemiec od handlarza co umie wcisnąć wszystko ludziom itd... to o ewentualne problemy powinien winić siebie a nie diesla co ma DPF, a tym bardziej nie powinien winić handlarza.

Większość ludzi jednak kupuje diesla świadomie, łącznie z DPFem pod podłogą i jeżdżą po 200kkm, po 300kkm i nawet 400kkm a nawet była ostatnio taka M6 jak moja z przebiegiem prawie 600kkm (ktoś to opisywał na forum)...i jest ok...
Znam taksówkarza który ma ten sam silnik, jeździ po Warszawie, i dwa lata temu miał grubo ponad 300kkm i nawet koła 2M nie wymieniał bo nie było takiej potrzeby, a o problemach z DPF słyszał tylko od ludzi...


Mogę ci doradzić żebyś jednak nie kupował diesla a tym bardziej z DPF.
Skoro kupiłeś, jest ok, przeszkadza ci ten DPF tylko dlatego że jest , to wycinaj, rób panie co chcesz...
;-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lut 2018, 13:02 
Amator
Offline
Od: 30.01.2018
Posty: 73
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Millerek zaraz zaraz czyli sugerujesz, że w owym filmiku - panowie mówią nieprawdę?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lut 2018, 13:13 
Offline
Najgorzej jak ktoś kupuje samochód na który go nie stać. Znaczy stać na diesla z truciem innych. Ja mam nadzieję że w końcu ITD zacznie kontrolować to czy jest DPF i generalnie będą robić analizę spalin. DPF to jedno a lejące wtryski to drugie. I takich śmierdzieli jest coraz więcej. Bogaczy których stać na taniego w utrzymaniu diesla - z wyciętym DPFem i lejącymi wtryskami. Sami powiedzcie ile razy trzeba włączać obecnie obieg zamknięty aby nie zemdleć od smrodu jakim obdarowują nas tacy "bogacze".


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lut 2018, 13:25 
Amator
Offline
Od: 30.01.2018
Posty: 73
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
rkarcz obejrzyj film bo nie wiesz o czym piszesz... "bogaczu" może to rozjaśni ci trochę światopogląd


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lut 2018, 13:54 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A co jest złego z DPFem?
To że kosztuje? Bo silnik trzeba utrzymać w dobrej kondycji?
Skoro kosztuje (olej silnikowy , dodatkowe zużycie paliwa, koszty eksploatacji itd...), to po co kupować?

Nie stać cię, to nie kupuj....


A co w tym filmiku jest prawdą? Popiół i jego pokazana ilość?
Czy może fotki zabitych DPF przez padnięte silniki wtryski i ogólnie zygajace oliwą?
Zabite sądzą DPFy z oleju niewiadomego pochodzenia?

Jak w ciemno wierzysz w to co.slyszysz lub co widzisz na YT, to życzę szczęścia....

Inaczej.
Jak myślisz, w krajach z których sprowadzają do nas te super autka diesle z DPF, to tam też są rozsiane punkty napraw DPF poprzez ich usuwanie?
Na ich YT, też są takie ilości porabanych kolesi?
Ten problematyczny temat dotyczy tylko wybranych krajów.... Nie widzisz tego?

:-)


Ostatnio edytowano So, 10 lut 2018, 14:02 przez Millerek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lut 2018, 14:01 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Mam Mazde z dpf, wcześniej miałem Bravo z dpf, Golfa v z dpf. W każdym wypadku zero problemów. Wystarczy odpowiednio dbać o samochód.

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lut 2018, 14:04 
Offline
Otóż to. Dlatego śmiem twierdzić że kupując diesla z przebiegiem 250-300 kkm ludzie nie mają pojęcia że nic nie oszczędzą a jak coś się stanie to się zaczyna wycieranie dupy szkłem ze szkodą dla wszystkich poza właścicielem. Któremu często należałoby rurę wsadzić do kabiny. Niech wdycha.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lut 2018, 15:18 
Amator
Offline
Od: 30.01.2018
Posty: 73
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Millerek poluzuj gumę...

Skoro ciągle pijesz do tego "stać cię" " nie stać cię" to uspokoję cie... gdybym tylko chciał mógłbym takich dpf'ów kupić kilka...niemniej jednak auto jest 9 letnie warte...25-30 tyś.? Więc jak dla mnie w takim przypadku zakup nowych dajmy na to wtrysków/dpf'a turbo itd. jest po prostu ekonomicznie nieuzasadnione - chyba, że ty jesteś takim estetom, onanistą motoryzacyjnym, który do 10 letniego diesla kupuje wszystko nowe ... to ok - chwała Ci za to i podpowiem Ci od razu kup również nowy silnik żeby nikogo nie zatruć zwiększonymi normami spalin (przecież przez te 10 lat auto się zużyło). Ja pozostaję przy swoim bo jak wspomniałem nie "głupieję" na punkcie 10 letniego diesla i powtórzę - dla mnie zakup nowego Turbo/wtrysków/DPF'a jest ekonomicznie nieuzasadnione.

Film dosadnie pokazuję, że o żadnej ekologii nie ma mowy bo to co diesel ma wyrzucić to wyrzuci - tyle, że idea była tak żeby zrobił to poza miastem stąd DPF wypala się na "trasie". To raz, dwa do wypalenia DPF'a również potrzebna jest dodatkowa dawka paliwa zatem - gzie tu ekologia? Mam wrażenie, że albo nie obejrzałeś tego dokładnie albo kompletnie nie jesteś podatny na logiczne argumenty i chcesz trwać w swoim "Matrixie".

-- Dodano: 10 lutego 2018, o 14:29 --

rkarcz nadal twierdzę, że błądzisz... a twoje "twierdzenia" nie mają podstaw i są jedynie twoimi wymysłami ze względu na ograniczoną wiedzę w zakresie dpf'a/jego działania i ogólnej zasady - szeroko pojętej ekologii...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lut 2018, 15:27 
Offline
Myślę że wszyscy się cieszą że jest wśród nas taki "mendrzec" jak ty.
I my nieuświadomieni głupcy możemy z tobą łaskawie pokonwersować.
Jakkolwiek mimo tego "mendrkowania" jak już wytniesz DPFa to łaskawie wsadź sobie rurę wydechową do kabiny. Ok?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lut 2018, 15:48 
Amator
Offline
Od: 30.01.2018
Posty: 73
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
rkarcz zarówno ja jak i inni również cieszymy się, że mamy takiego "bogacza" jak ty, który raczył podzielić się swoimi jakże "ciekawymi", uwagami...
Zapewniam cię, że rura wydechowa w moim aucie pozostanie na swoim miejscu beż względu czy będzie to przed czy po załatwieniu sprawy z DPF :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 140 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.