Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:39

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 439  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 28 sty 2015, 23:02 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 09.12.2014
Posty: 59
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Już pisałem, że przy okazji Autosalonu w Brukseli miałem okazję obejrzeć na żywo i siedzieć w środku Mazdy 6 FL. Zresztą tak samo jak przynajmniej jeszcze jedna czy dwie osoby na forum. Wrażenia? Nie mam Mazdy więc nie mogę porównać z poprzednią wersją ale jak dla mnie samochód wart swojej ceny. Największy plus to oczywiście wygląd zewnętrzny. Ale wnętrze również niczego sobie. Miejsca sporo ale bez szczególnych rewelacji. Dużo nowoczesnych systemów elektronicznych co z jednej strony fajne ale z drugiej obawiam się o awaryjność. Ciekawe światła LED ale tutaj również nie jestem pewien jak będą się sprawiały w praktyce. Materiały wykończeniowe dobrej jakości ale skóra na siedzeniach jakaś taka delikatna. Ogólnie, jak dla mnie drobne zmiany na plus w porównaniu z poprzednią wersją. Mam też nadzieję, że poprawiono wady takie jak np. hałas we wnętrzu. No ale o tym przekonam się dopiero w czasie jazdy próbnej chociaż i tak nie ma to większego znaczenia bo już zamówiłem swój egzemplarz.

_________________
Marek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sty 2015, 23:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Co do tej podatności na wiatr to nie uświadczyłem, bo nie mogłem jeżdżąc w bezwietrznej pogodzie. Ale jeśli faktycznie jest to pewnie wina prześwitu faktycznie - wysokiego środka ciężkości. Coś za coś, to nie sportowa maszynka widać.
Czytając o tym serwisie z Olsztyna czasy Polmozbytów się przypominają :) - czy to przypadkiem nie był kiedyś Polmozbyt?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sty 2015, 05:57 
Bywalec
Offline
Od: 18.04.2014
Posty: 433
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
CzerwonaStrzala napisał(a):
Stabilność auta bardzo poprawia wyciszenie oraz dobranie opon. U mnie doszło ok. 50 kg. i pierwsze co zauważyłem to poprawa prowadzenia w trasie i mniejsza wrażliwość na podmuchy wiatru czy przejeżdżające obok auta

Też to zauważyłem. Nie mam problemu z podmuchami a śmigam szybko i sam.Ale może to kwestia dopsienia o 60-70 kg. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sty 2015, 06:05 
Offline
Można też wrzucić 2-3 worki z cementem do kufra :wink:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sty 2015, 06:11 
Offline
W Polonezie woziło się właz od studzienki 80ki..
Ciężki i maly gabarytowo. <spoko>


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sty 2015, 07:52 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 09.12.2014
Posty: 59
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Co do podatności na wiatr, to co prawda nie mam żadnego doświadczenia z Mazdą ale znacznie cięższy Peugeot 407 też był dosyć wrażliwy na boczny wiatr. Niestety mała masa i duża powierzchnia boczna robią swoje. Z jednej strony mała masa pozwala na obniżenie zużycia paliwa i lepsze osiągi ale z drugiej powoduje zwiększoną podatność na wiatr boczny, coś za coś. Z zamieszczonych postów raczej nie wynika jakaś ponadprzeciętna podatność Mazdy na wiatr. Nie chcę nikogo obrażać ale według mnie jazda 140-160 km/h przy bardzo silnym wietrze, wymagająca tak silnego trzymania kierownicy że ręce bolą to po prostu brak odpowiedzialności. Ja też niejednokrotnie jeździłem przy silnym wietrze ale wtedy wystarczyło zwolnić do bezpiecznej prędkości, nawet jeśli miało to być 80-90km/h i zachowanie samochodu było przyzwoite. Uważam, że bezpieczeństwo własne i innych użytkowników drogi jest najważniejsze.

_________________
Marek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sty 2015, 09:46 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 28.01.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Odnośnie wiatru, to przy silnym wietrze prędkości rzędu 130-150 km/h każde auto tak ma :)
Ja wracając z urlopu świątecznego z PL do NL i jadąc dużo cięższa Insignią kierownicę trzymałem obiema rękoma i dosyć mocno. Po zwolnieniu do 100-110 km/h było sporo lepiej ale cały czas auto woziło po pasie jakby pijany kierowca jechał ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sty 2015, 10:00 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 16.08.2014
Posty: 423
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
W zeszłym roku, o ile mnie pamięć nie myli, był to okres letni, w którym Polskę nawiedzily ogromne burze z wichurami, jadąc zaladowanym busem o typowych wymiarach (żaden maxi czy kontener) o masie ok 4 ton z Warszawy do Poznania autostrada momentami nie byłem w stanie utrzymać auta w pasie. W nieco słabszych podmuchach stanowiło to duży problem ;) Nie było też mowy o prędkości wyższej niż 100 km/h raz z powodu wiatru a dwa, auto, które w normalnych warunkach rozpędza się bez problemu do 160 km/h nie było w stanie pokonać stowki ;) Osobowki jakoś sobie radziły :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sty 2015, 10:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Blasia napisał(a):
CzerwonaStrzala napisał(a):
Stabilność auta bardzo poprawia wyciszenie oraz dobranie opon. U mnie doszło ok. 50 kg. i pierwsze co zauważyłem to poprawa prowadzenia w trasie i mniejsza wrażliwość na podmuchy wiatru czy przejeżdżające obok auta

Też to zauważyłem. Nie mam problemu z podmuchami a śmigam szybko i sam.Ale może to kwestia dopsienia o 60-70 kg. :)


Ja jechałem z żoną = około 65 kg . Można ją porównać do masy wyciszenia. Jednak ... nie było ciszej, bo krzyczała ze strachu i stabilniej nie było. Mógłbym sprawdzić czy jest inaczej pozbywając się żony w tamtym momencie z auta , ale nie wpadłem na to i ... nie miałbym sumienia :)
Nie wiem o co tu chodzi, ale nie waga i - wg mnie - nie prześwit.

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sty 2015, 10:39 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.11.2013
Posty: 457
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Podobne sytuacje z podmuchami miałem na A2 z Warszawy pod koniec 2014. Auto wyciszone i łącznie 4 osoby. Przy ~140 rzeczywiście trzeba było nieźle walczyć z kierownicą przy podmuchach. Przy 160 jazda była zbyt niebezpieczna. Teraz nie pamiętam czy skończyło się na 130 czy 140.
Niemniej jadąc ostatnio nową C-klasą (5 osób) również było czuć podmuchy a nawet na wyświetlaczu była stosowna ikonka pochylonego drzewa :)
Skłaniam się ku stwierdzeniu, że na autostradzie wszystkie tak mają.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sty 2015, 11:05 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wszyscy tu piszą o silnych podmuchach ale przynajmniej u mnie w zwykłych warunkach autostradowych musiałem pilnować kierownicy i za każdym razem jak przelatywał obok mnie jakiś "handlowiec" bujało autem <bach> .
Też mi się to wydało dziwne, że dodanie masy poprawiło prowadzenie ale tak jest i to ewidentnie poczułem na tej samej trasie co odprowadzałem GJ do wyciszenia. Pamiętajmy, że masa została dołożona równomiernie tzn. m.in w nadkola i drzwi w moim wypadku. Potem wywaliłem opony Toyo i Mazda wreszcie zachowywała tor jazdy bez ciągłej korekty :D .
Dopiero teraz jest OK <spoko>

Ja obstaje przy swoim tzn. odchudzili za bardzo a spora powierzchnia auta działa jak żagiel :wink: ot i wszystko.
Tylko nie mówcie mi, że w M6 to normalne zachowanie przy prędkościach autostradowych bo nie jest . Każdy to wie kto ma możliwość porównania.
Na co dzień zdarza mi się w robocie jeździć autami konkurencji i tam tak nie jest . :wink: Więc musiałem to w swojej poprawić :roll: .
Co nie zmienia faktu, że to jedyne auto, które od wyjazdu z salonu sprawia mi przyjemność do dnia dzisiejszego w obcowaniu z nim <3 .

Sorry za OT.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sty 2015, 12:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Przed Mazdą miałem BMW 320 D , auto prawie 200 kg masy więcej i mniejsza powierzchnia auta, i też na autostradzie trzeba było trzymać kierownicę przy większych prędkościach .wtedy myślałem ze coś nie tak z autem.

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sty 2015, 18:01 
Świeżak
Offline
Od: 21.06.2014
Posty: 16
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Bezan napisał(a):
Skłaniam się ku stwierdzeniu, że na autostradzie wszystkie tak mają.


"Problemem" autostrad są ekrany . Na odcinku Rzeszów - Kraków tak są poszatkowane ekrany ze aż ciężko sobie to wyobrazić. Każdy mostek, przepust, domek ma swoje 100 mb ekranu. 100 mb ekramu, 1 km brak i tak wkolko. Przy halnym z południa żaden samochód nie jedzie prosto, zwlasza suv-y.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sty 2015, 19:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Zgadza się, przy pewnych kierunkach wiatru te ekrany jakieś dziwaczne zawirowania powodują i wyjątkowo silne reakcje auta dość niespodziewane bo chwilę wcześniej jedzie się stabilnie, kończy się ekran i łup z boku wiatrem, co może zaskoczyć. Ale prześwit wpływający na wysoki środek ciężkości na pewno ma znaczenie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sty 2015, 19:41 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 17.01.2014
Posty: 445
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Czy ktoś słyszał o przenoszeniu produkcji z Japonii do Meksyku? Takie info mam narazie o Mazdzie 3


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Cz, 29 sty 2015, 19:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ja teraz jeżdżę bmw 3 i zgadzam się z Irysem. Mazda lepiej znosi podmuch bocznego wiatru. Na początku jazdy bmw trochę się wystraszyłem tego "bujania" i tańczenia auta po drodze.

Sent from my GT-I9505

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sty 2015, 22:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.01.2015
Posty: 12
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Czytałem, że w ramach FL zmodyfikowano też zawieszenie, więc może coś było z tym noszeniem nie tak hmmm

Salon mazdy powiedział, że pierwszy transport mazd do sprzedania będzie u nich około 25 marca, zobaczymy czy będzie progres :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sty 2015, 08:42 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 16.08.2014
Posty: 423
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Modyfikacja zawieszenia polega tylko na zmianie sprężyn :) Być może zmniejszyło prześwit poprzez krótsze sprężyny, a może tylko je wzmocnili. Osobiście wolę, aby nie zmieniano przeswitu. Mam dosyć unikania krawężników i ocierania ;) huraganowych dni w roku jest może 10 i prawdopodobnie nie będę jechał wtedy autostrada i z pewnością nie koniecznie 160 km/h więc szala zdecydowanie przeważa mu przeswitowi. Dla mnie praktyczniejsze i mniej dokuczliwe :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sty 2015, 10:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Generalnie tak, chociaż jak ja akurat musiałem zasuwać na południe z Gdańska , to wiało, padało, ciemno, deszcz w oczy i myślałem , że umrę zanim dojadę.

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sty 2015, 10:33 
Offline
Arzago napisał(a):
huraganowych dni w roku jest może 10


W te dni trzeba wybrać "pseudolino", bo jak widać każde jak mawiają handlarze "autko" ma te same przypadłości przy silnie wiejącym wietrze.
Powiem więcej, np. samoloty nie latają jak jest mega mgła na niskim pułapie i słaba widoczność... :>
Więc autka też muszą mieć jakieś niedogodności... :mad:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sty 2015, 13:49 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 09.12.2014
Posty: 59
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Czy ktoś kupował Mazdę w celu wywiezienia za granicę i korzystał z 0% VAT i zwrotu akcyzy? Interesuje mnie jak wygląda taka procedura.

_________________
Marek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sty 2015, 17:23 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 16.08.2014
Posty: 423
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Koledzy, którzy oglądali mazde w Belgii się uspokoja :) dotarłem do innformacji, że w pierwszych wersjach pokazowych mazdy wewntarz mają zwykly twardy plastik;) W autach które trafią do sprzedaży jakość materiałów jest o niebo lepsza. Dziennikarze którzy dostali w chwili obecnej do testów mx5 bardzo zaniepokoili się plastikami, ale otrzymali też mazde 6 w wersji "prawidłowej" z wykonaniem środka takim jakie ma zarówno otrzymac mx5 i są zachwyceni jej jakością :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sty 2015, 18:22 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Dziennikarze zazwyczaj pieją z zachwytu, zwłaszcza gdy za ten zachwyt dostają z góry "podziękowania".
Dopiero po jakimś czasie gdy prawda wychodzi na jaw, wtedy z dużą nieśmiałością zmieniają zdanie.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sty 2015, 18:28 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 16.08.2014
Posty: 423
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
To strona top gear ;) wyrazili dezaprobate, ale wtedy pokazano im 6 i w niej jakość wnetrza się spodobała ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sty 2015, 18:31 
Offline
Pewnie nie chcieli im zapłacić i przy takim szumie jaki zrobili "biedacy" z TopGear dostali swoje od Mazdy.. :lol:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sty 2015, 19:17 
Adept
Offline
Od: 10.07.2013
Posty: 143
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Pamiętam jak w czasie premiery gj w Polsce , redaktor Jarosław Maznas piał z zachwytu z wyciszenia mazdy i całej technologi sky activ. Czas pokazał że na temat wyciszenia gj , tylko na podstawie tego forum można napisać elaborat.Tak że wszelkie opinie dziennikarzy trzeba traktować jako ciekawostkę , a nie jako zródło jakiejkolwiek informacji.Nie ma jak samemu potestować , każdy z nas ma inne wymagania co do wyglądu , spasowania elementów, komfortu itd.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sty 2015, 19:23 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.01.2015
Posty: 230
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Ukazał się nowy film na youtube

Z nowych rzeczy jakie pokazano na filmie to nakładki aluminiowe, które montowane są
na częściach plastikowych a nie metalowych progów, oraz migające ledy przy włączonych awaryjnych
Jest też coś zamontowane nad osłoną przeciwsłoneczną kierowcy, ciekawe co to? :idea:

_________________
Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.0 Pb MT kolor Sonic Silver


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 30 sty 2015, 19:47 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Martinus napisał(a):
migające ledy przy włączonych awaryjnych

Tego ludzkie oko nie widzi, a jedynie aparat. :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sty 2015, 19:52 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Martinus napisał(a):
Jest też coś zamontowane nad osłoną przeciwsłoneczną kierowcy, ciekawe co to?

To COŚ może mieć związek z CZYMŚ przyczepionym do przedniej szyby za lusterkiem po prawej stronie panelu z czujnikami.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sty 2015, 20:11 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.01.2015
Posty: 230
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Cytuj:
Tego ludzkie oko nie widzi, a jedynie aparat. :D

W pierwszej chwili też tak myślałem, ale na tym filmie nie mrugają


-- Dodano: Pt, 30 sty 2015, 20:08 --

Trochę poszukałem i to COŚ faktycznie jest połączone z tym CZYMŚ i jest to system DSRC/ETC
Więcej tutajhttp://www.mazda.co.jp/accessories/atenza/etc/
i tutaj http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=ja&u=http://ja.wikipedia.org/wiki/DSRC&prev=search
Pewnie chodzi o płatności za japońskie autostrady, parkingi ewentualnie informacje o korkach i utrudnieniach w ruchu

_________________
Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.0 Pb MT kolor Sonic Silver


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 439  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.