Teraz jest N, 12 maja 2024, 16:52

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5215 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 16 gru 2023, 19:36 
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.08.2021
Posty: 206
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
15 grudnia 2023, o 21:44 mrsojer napisał(a):
Zastanawiam się na tym bo chciałbym trochę podrasowanych walorów dźwiękowych.
Co do mocy to nie oczekuję wiele. Niby dodaję z 6 km ale cieszyłbym się gdyby nie zabrał żadnych. Martwi mnie ze ten stożek jest odsłonięty więc będzie brał ciepłe powietrze. Oryginalny czerpie chłodne dodatkowym duktem.

Wysłane z mojego SM-G990B przy użyciu Tapatalka

a kto Ci powiedział, że 6KM dostaniesz ? :lol: a jeśli nie zrobisz odpowiedniej zabudowy, osłon itp to w lecie stracisz więcej niż 6KM


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 gru 2023, 10:12 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2023
Posty: 48
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
K&N podaję takie przyrosty na swojej stronie, na dowód czego daje wykres z hamowni.
Ten zestaw ma już osłonę termiczną. Chyba będzie trzeba spróbować. Myślałem że ktoś już używa.

Wysłane z mojego SM-G990B przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 gru 2023, 14:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2373
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Nie warto... Jak chcesz mieć inny dźwięk lepiej zmień wydech...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 gru 2023, 23:25 
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.08.2021
Posty: 206
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
17 grudnia 2023, o 10:12 mrsojer napisał(a):
K&N podaję takie przyrosty na swojej stronie, na dowód czego daje wykres z hamowni.
Ten zestaw ma już osłonę termiczną. Chyba będzie trzeba spróbować. Myślałem że ktoś już używa.

Wysłane z mojego SM-G990B przy użyciu Tapatalka


wg mnie przyrost mocy po samej wymianie filtra na stożek bez przeprogramowania sterownika i bez optymalizacji to bzdura. Miałem poprzedni samochód Hondę Accord type R i pojechałem z ciekawości na hamownię. Przede mną ze spuszczoną głową wyjeżdżał klient BMW. Zapytałem diagnostę o co chodzi. Okazało się, że właściciel BMW założył stożek, układ wydechowy o większej średnicy i chyba coś jeszcze a na hamowni dostał wynik o 20KM niższy niż seria :lol: :lol: mimo, że "ryczał" jakby miał ze 100KM więcej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 gru 2023, 09:29 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1531
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja to widzę tak: fabryczny filtr jest zoptymalizowany pod kątem ilości powietrza dostarczanego do silnika. Po założeniu stożka, który z definicji ma dostarczać więcej powietrza, nic się nie zmienia, bo po prostu więcej powietrza nie jest potrzebne. Dopiero po innych zmianach w silniku, może być sensowna zmiana filtra...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 gru 2023, 00:10 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2023
Posty: 48
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Dziękuję za Wasze opinie. Zamówiłem. Ciekawość wzięła górę. Dam znać o wynikach.

Wysłane z mojego SM-G990B przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 gru 2023, 20:53 
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.08.2021
Posty: 206
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
bez zbadania na hamowni nie będą to wyniki a odczucia subiektywne, niestety


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 gru 2023, 16:53 
Amator
Offline
Od: 05.11.2016
Posty: 92
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
SIemanko !
Jako, że na temat konkretnego produktu nie znalazłem odpowiedzi do silnika , który posiadam zapytam tutaj.

CERATEC Liqid Moly - Mazda 6 2018 Gl 2.0 165 Sky 128 tkm przebiegu.

Brzydko silnik z rana chodzi, po rozgrzaniu ciuchutko. Pomyślałem czy nie było by błedem doposażyc olej w silniku tym ceramizatorem. Stosował ktoś warto ? zalać nie zalać ? Olej w silniku Amsoil 0W20 dość świeżo zalany.

Dzięki za odp


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 gru 2023, 17:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.10.2023
Posty: 7
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: pomorski
Czy brzmi tak: https://www.youtube.com/watch?v=cdjIF4j ... eiiHM5fCAK ?

Dla mazdy to norma ;] tak ma być.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 gru 2023, 17:02 
Amator
Offline
Od: 05.11.2016
Posty: 92
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
Nie u mnie cos klepie nie podoba mi sie to pisałem juz o tym na forum.

tu filmik.

https://www.youtube.com/watch?v=OmS14xR39KA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 gru 2023, 20:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1208
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Powiem tak każdy silnik, zwłaszcza zimą, chodzi głośniej po uruchomieniu niż po rozgrzaniu, tyle że w różnym stopniu. Nie wiem na jakim oleju wcześniej jeżdżono. Olej "rzadszy" przy niższych temperaturach, bezpośrednio po rozruchu, lepiej będzie się rozprowadzał. Od nowości mam 0W20. Po ok. 40 tys. zacząłem stosować modyfikator tarcia (w moim przyp. Archoil AR9200 V2 Nano Mo-WS2 Ester Complex 200ml) ale nie z powodu aby ograniczyć decybele pracy silnika. Nie zauważyłem też jakiegoś spadku decybeli. Jeśli był, to niezauważalny.
Jeśli hałas cię denerwuje zawsze łatwo temu zapobiec wygłuszając komorę silnika, zwłaszcza przegrodę czołową i maskę. Ale tak na poważnie, przysłuchując się pracy silnika to fakt, że po ok. 45 sek wyraźnie zmienia się odgłos pracy silnika, przechodzący w bardziej takie metaliczne klepanie. Może to świadczyć o tym co mówisz, popychacze. Może poprzednik używał niewłaściwego oleju, a do tego gonił maździochę jak kobyłę po polu. W sumie kilometrów niewiele. Mam nadzieję, że nie wałek. Z drugiej strony jak to cichnie całkowicie gdy silnik uzyska temperaturę nominalną pracy to nie jest najgorzej. Znalazłbym polecanego mechanika i skonsultowałbym z nim to zjawisko. U mnie takiego klepania nie zauważyłem (dotychczas).

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 gru 2023, 00:13 
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.08.2021
Posty: 206
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
22 grudnia 2023, o 17:02 deebo napisał(a):
Nie u mnie cos klepie nie podoba mi sie to pisałem juz o tym na forum.

tu filmik.

https://www.youtube.com/watch?v=OmS14xR39KA

wg mnie to nie z silnika tylko coś wpada w rezonans. Weź samochód na podnośnik i go dokładnie osłuchaj od dołu.

a odnośnie głośniejszej pracy zimnego silnika to nie wiem jak Wy ale ja po odpaleniu po ok 5 sek włączam bieg (automat) , obroty zdecydowanie się obniżają i ruszam i nie zauważyłem aby silnik jakoś za głośno pracował


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 gru 2023, 09:17 
Amator
Offline
Od: 05.11.2016
Posty: 92
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
Z silnika... nie wiem tylko jak jest zrobiony układ góry czy tam reguluje sie zawory i co ile, czy są szklanki czy moze jakieś hydrauliczne popychacze bo być moze któryś się zawiesił i tak klepie do momentu nagrzania. Ewidentnie jest to z silnika. Stad zapytałem czy ktos w tych silnikach uzywał ceramizatora. Chetnie bym też usłyszał opinie kogos kto ogarnia te silnik bo byc moze któraś szklanka jest trafiona i tyle. jestem przekonany, ze tam trzeba szukac przyczyny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 gru 2023, 10:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1208
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Proponuję nie bić piany na forum. Zadzwoniłbym do tego osławionego Marka Malika z podwarszawskich Marek, który w M6 się specjalizuje. Ewentualnie po rozmowie pojechałbym do niego, nawet te 200 km, chyba że znajdziesz innego fachowca. Są tu osoby, które podadzą do niego namiary.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 gru 2023, 10:42 
Amator
Offline
Od: 05.11.2016
Posty: 92
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
i takiego kontaktu bym potrzebowal . Moze ktoś poratować kontaktem do wspomnianego goscia ?
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 gru 2023, 10:58 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2023
Posty: 48
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
ultracar napisał(a):
bez zbadania na hamowni nie będą to wyniki a odczucia subiektywne, niestety
Częściowo sie zgadzam, gdyż można sprawdzić temperaturę w dolocie. Filtr założony i po testach wynika, że w trasie poza terenem ,zabudowanym temperatura w dolocie jest o 3 C większą niż temperatura otoczenia a na oryginalnym dolocie o 2 C. Zatem jeden stopień na niekorzyść KN.
W mieście faktycznie zauważalne jest to, że przy ruszaniu ze skrzyżowania temperatura w dolocie spada wolniej, ale też spada do podobnych wartości co przy oryginalnym dolocie.
Na wiosnę jak założę letnie opony zaliczę hamownię.
Walory dźwiękowe na plus.

Wysłane z mojego SM-G990B przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 gru 2023, 10:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Według mnie ten silnik tak działa, jest to normalne. Szukasz problemów, których nie ma, a ceramizerami możesz zrobić więcej złego niż dobrego. Najpierw zapoznaj się z budową tej jednostki i wyobraź sobie jak to wszystko działa.

To jest silnik wolnossący, ale zaawansowany bo posiada pompę paliwa wysokociśnieniową oraz pompę Vacuum. Te są dosyć głośne, obciążają górę silnika mocno przy zimnym starcie powodując hałas. Nie tyle same hałasują co dociążają wałki, efekt jest taki, że to wszystko obraca się z dosyć dużym obciążeniem.

Jeśli chodzi o filtr to warto porównać temperaturę powietrza dolotowego.
Przecież można odczytać wartość PID'u "IAT" (Intake Air Temperature) i porównać jak to wygląda na oryginalnym filtrze i customowym, w tych samych warunkach jazdy.
W Forscan Lite moża wyświetlić wykres po wykonanej jeździe (log dynamiczny) i będzie bardzo dokładne porównanie.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 gru 2023, 18:06 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.01.2019
Posty: 42
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przeglądając sobie ostatnio forum , trafiłem na temat pękających głowic w mazdach 6 gj/gl . I chciałbym się dowiedzieć czy coś już więcej wiadomo , jakie przyczyny były tej awarii . Bo temat zamilkł w 2021 roku , ale przyczyna nie był podana . Snuto tylko teorie . Silniki 2.0 jak i 2.5 benzyna. Czy to tylko jednostkowe przypadki i wina leżała po stronie mazdy , czy złe użytkowanie samochodu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 gru 2023, 19:28 
Amator
Offline
Od: 05.11.2016
Posty: 92
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
Podał byś jakiś namiar na taki temat ? Wcześniej nie słyszłem o takich przypadkach dlatego chętnie bym się też z tym zapoznał.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 gru 2023, 20:42 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.01.2019
Posty: 42
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
viewtopic.php?f=65&t=13084

tu drugi

viewtopic.php?f=68&t=9010


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 gru 2023, 13:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.12.2023
Posty: 2
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Cześć :) , mam mazdę 6 z 2,5litrowym silnikiem ze stanów,ale moje pytanie jest takie czy od nowego roku lać tą nową PBE10 czy wlewać e98 tą droższą ?
Obecnie jak większość z Nas mając benzynę jeździ na PB95.
Czy w takim razie jakie paliwo Wy zalecacie i co w ogóle sądzicie o tym wszystkim,jakie są Wasze zdania na temat tego nowego paliwa ?
Pozdrawiam wszystkich :D

-- Dodano: 28 grudnia 2023, o 13:50 --

przeczytałem ale nie widzę konkretnych info jak to jest z tym paliwem ?
Czy lać normalnie tą nową E10 czy tankować droższą 98 oktanową ?
Nie wiedzę konkretnej odpowiedzi.....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 gru 2023, 14:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 929
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Lać nową bez obaw. :)

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 gru 2023, 14:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 790
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Proszę bardzo, pomoc naukowa
https://e10.klimat.gov.pl/

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 gru 2023, 18:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1208
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jakby się czepiać tej pomocy to tyle z niej wynika, że ani Twój ani mój samochód na E10 się nie załapuje.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 gru 2023, 18:28 
Amator
Offline
Od: 05.11.2016
Posty: 92
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
U mnie w M6 GL 2.0 165 Sky 2018 jak otowrze wlew paliwa to na klapce jest napisane E10


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 gru 2023, 21:15 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1531
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Na tej rządowej stronie faktycznie nie ma silnika 2.5. I teraz pytanie czy to przez niedopatrzenie, czy faktycznie na tyle różni się od 2.0 że E10 mu szkodzi?

No cóż, wystarczy zapytać wujka google. Znalazłem instrukcję do CX-5 dla silników Skyactiv-G 2.0 oraz 2.5:
"The use of E10 fuel with 10 % ethanol in Europe is safe for your vehicle. Damage to your vehicle may occur when ethanol exceeds this recommendation."


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 gru 2023, 21:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 790
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Rzeczywiście ta strona rządowa chyba nie ma wszystkich dostępnych silników
W każdym razie jest mnóstwo takich portali i nasze silniki skyactive bez problemu akceptują E10. Nawet Suzuki Wagon R+ z 2004r. mojego teścia łapie się na E10.
Obawy powinni mieć właściciele starszych aut. Przykładowo niektóre Lexusy IS z 2006r. nie akceptują nowego paliwa, w zależności od oznaczenia silnika.
Tak czy siak i tak nie wiadomo jak długo może trwać okres degradacji silnika, który nie toleruje E10.

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 gru 2023, 22:03 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Obecnie mamy 5% bio etanolu w paliwie, sądzę że 10% wielkiej szkody samemu silnikowi nie zrobi.

Inaczej sprawa dotyczy układu paliwowego, gdzie niektóre elementy jak uszczelnienia sitka membrany z tworzyw sztucznych nie będą miały szans z 10% etanolu po jakimś czasie, oczywiście nie będą te usterki powstawaly zaraz przy pierwszym zatankowaniu nowego paliwa. Wspomnieć trzeba o stalowych blaszanych zbiornikach paliwa, gdzie bardzo lubi skraplacz się wilgoć z powietrza.

Zresztą, jeżdżą na 5% to więc na 10% etanolu z biomasy jeździć będą.

Jest jeszcze druga strona medalu, etanol bardzo lubi wodę, wilgoć itd. Tutaj niech się martwią ci którzy otwierają zbiornik żeby zatankować 5 litrów bo jest tanio przy tankowaniu.

Zmartwienie będą mieć te samochody które mają stare waskopasmowe sądy, one nie będą działać w tak szerokim zakresie po zalaniu E10, ale znowu nie będzie tak że staną czy się zatrą czy wybuchną.

Mnie te 10% bio alkoholu dodatkowego w paliwie jakoś nie martwi, zresztą rajdowcy dolewają dodatkowo alkoholu żeby zwiększyć moc. A jak wiemy, niektóre silniki jeżdżą na samym alkoholu, tylko są specjalnie do takiego paliwa dostosowane.

A dla upartych zmartwionych na temat E10, to jest banalnie prosta metoda pozbycia się alkoholu z paliwa, przecież... alkohol nie za chętnie miesza się z benzyną, ale spiryt nawet ten eko etanol z wodą już tak.

PS. Ta wyszukiwarka rządowa z E10 to jakieś nieporozumienie jest.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 sty 2024, 18:24 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
tutaj natrafiłem kiedyś na ciekawy materiał o tej E10


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 sty 2024, 10:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Tankując auto we Francji przekonałem się, że E10 jest odczuwalnie gorszym paliwem. Nie wiem czy każdy to zauważy ale ja odczułem od razu po tankowaniu.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5215 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.