Teraz jest Pn, 29 kwi 2024, 09:11

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 435, 436, 437, 438, 439  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 9 sty 2023, 18:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
CX60 zrobiło na mnie podobne wrażenie jak 6ka 10 lat temu. Byłem i jestem zachwycony. Szkoda, bo nie potrzebuję w ogóle większego auta. A PHEV to dodatkowa zachęta.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 11 sty 2023, 00:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
9 stycznia 2023, o 16:53 maciekelga napisał(a):
Trójka trochę za mała niestety, 6ka jest idealna rozmiarowo. Ale w lutym będę miał na testy CX60 PHEV AWD to może mi się odwidzi

Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka


Zrobi wrażenie, zobaczysz :) Tzn może ten napęd PHEV nie urwie Ci jajek, ale sam samochód moim zdaniem Ci się spodoba. Po tej jeździe PHEV weź diesla 3.3 na testy z rozpędu ;) Nawet na 30 minut ;)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 sty 2023, 20:48 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
No to chyba koniec normalnych aut. Teraz będą coraz większe SUV'y, w sam raz na emeryturę <hahaha>

https://motoryzacja.interia.pl/samochod ... Id,6532533


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 sty 2023, 13:03 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Hahaha na emeryturę to jedynie rower i raczej nie elektryczny.
Oczywiście dla zdrowia


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 sty 2023, 13:18 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Czemu dopiero na emeryturę, rower jest zawsze dobry


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2023, 19:38 
Świeżak
Offline
Od: 04.10.2022
Posty: 23
Rok produkcji: 2022
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: mazowiecki
Trochę odejdę od tematu i nie wiem czy w dobrym miejscu o to pytam. Wymiany oleju w nowej Maździe, ale robione poza ASO.
Odbieram w tym roku swoje auto z salonu, kupione jako nowe. Zastanawiam się, jak Mazda podchodzi do kwestii wymiany oleju w autach, jeżeli chce się to robić częściej, niż zaleca producent. Czy ma to wpływ na gwarancję, jeżeli wymiany tej wykonuje się poza ASO w innym warsztacie lub po prostu we własnym zakresie? Macie jakieś doświadczenia?
Nie ukrywam - chodzi o koszty. Wymiana oleju nie jest niczym skomplikowanym, ale płacić za to 1000zł lub więcej (za samą pracę, nie liczę tutaj dostarczonych olejów i filtrów) uważam za lekką przesadę.
Czy istnieje możliwość by np. wymienić olej samemu, podjechać tylko do ASO aby odnotowali wymianę w komputerze auta i nie stracić przy tym gwarancji na samochód?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2023, 19:39 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Chyba nie przejdzie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2023, 20:31 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1527
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Możesz wymieniać sam pomiędzy przeglądami. Czyli np. po 10.000, potem po następnych 10.000 na przeglądzie, potem znowu samemu.

Ale jak chcesz obniżać koszty, to możesz przyjść na przegląd z własnym olejem i filtrem. Tyle że z tego co pamiętam, olej w Maździe nie był specjalnie drogi, na filtrze też nie było jakiejś sporej przebitki.
Natomiast np. filtr powietrza kosztował w sklepie 40 zł, w Maździe 200, kabinowy w sklepie 20 zł, w Maździe 120... Czy jakoś tak.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2023, 20:41 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1680
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dokładnie co do filtrów kabinowego i powietrza, wymiana to dwie minuty dosłownie, na każdym mają przebitkę 100-150 zł.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2023, 20:51 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Ja robię teraz drugi przegląd I jsk odliczyli mi koszty robocizny i części (filtr powietrza i kabinowy, sam wymienię ) to zrobiła się znaczna różnica

Robocizna 150zl
Kabinowy cos ponad 190 lub 224
Powietrza ponad 130


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2023, 21:34 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
AzarJav3d, tak, jak napisali przedmówcy, możesz przyjechać ze swoimi materiałami. Akurat olej i filtr oleju mają w akceptowalnych cenach, gorzej z filtrem kabinowym, powietrza i paliwa w dieslu. Ale płacisz nie tylko za wymianę tych rzeczy ale za cały przegląd. A jeśli masz dobre ASO to zrobią od razu wiele rzeczy z check listy. Powiem Ci tak, moje auto w tym roku będzie miało 9 lat i dalej jeżdżę na serwisy do ASO. Za te kilkaset zł na rok za robociznę mam święty spokój. Dzięki temu mam porobione wszystko co powinno być zrobione w moim dieslu i jeżdżę bezawaryjnie. Gdyby nie to, to już pewnie bujałbym się z problemami. Dodatkowo miałem zupełnie za darmo zrobionych kilka rzeczy, nawet po gwarancji, dzięki temu, że serwisuję auto na bieżąco. Ceny w porządnych warsztatach są teraz takie (mówię o tych na fakturę), że zbliżają się już do ASO. A wyleczyłem się już jakiś czas temu z panów mietków, którzy odpowiedzialność ponoszą tylko do bramy. Oczywiście możesz olej wymienić pomiędzy przeglądami sam, ale na pewno będzie to odnotowane i pewnie w razie jakiejś reklamacji uwzględnione. Można się też dogadać, biorąc olej i filtr u nich na pewno zejdą z ceną za samą wymianę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2023, 21:35 
Świeżak
Offline
Od: 04.10.2022
Posty: 23
Rok produkcji: 2022
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: mazowiecki
Ok, a jak wygląda kwestia "kasowania" licznika wymiany oleju w tym aucie? Można to zrobić samodzielnie czy podjechać po każdej zmianie oleju do ASO i poprosić o podpięcie komputera? Nie ukrywam - kilka zmian przewiduję :)
Na pewno w okolicach 1000km, potem może po ok. kolejnych 3000-4000 i następnie jak wybije 10000 a potem co 10000.

I czy na przykład można w komputerze ustawić "przypomnienie" by liczył interwały nie co 20k lub nawet 25k tak jak jest fabrycznie a powiedzmy co 10k? W autach grupy VAG na pewno jest taka opcja. Podaje się dowolną wartość i w 2 minuty samochód sam zaczyna odliczanie kilometrów do następnej zmiany.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2023, 22:06 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1527
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
17 stycznia 2023, o 21:35 AzarJav3d napisał(a):
Na pewno w okolicach 1000km, potem może po ok. kolejnych 3000-4000 i następnie jak wybije 10000

Moim zdaniem - nie ma kompletnie sensu. Jak już chcesz wymieniać częściej, to rób co 10.000 (raz sam, raz ASO). Można by co 15.000, ale wtedy nie będzie to grało z przeglądami w ASO co 20.000.
Nie ma sensu wymieniać po 1000, a tym bardziej potem po 3000...

17 stycznia 2023, o 21:35 AzarJav3d napisał(a):
I czy na przykład można w komputerze ustawić "przypomnienie" by liczył interwały nie co 20k lub nawet 25k tak jak jest fabrycznie a powiedzmy co 10k?

Można.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2023, 05:33 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
AzarJav3d, jeśli chcesz wymieniać olej sam, częściej, pomiędzy serwisami, to nie ma problemu, nie musisz się tym chwalić w ASO. Ważne, że pojawisz się na przeglądzie co te 20 tys. km lub co rok. Mi na przykład teraz wymiana oleju trochę się rozsynchronizowała z przeglądami, ale wtedy zaznaczają w check liście, że zostało to zrobione. Co do kasowania inspekcji olejowej, to trzeba to robić w dieslu, w benzynie chyba nie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2023, 09:51 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1527
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Poza tym rozróżnijmy przeglądy przez pierwsze 3 lata (gwarancja) i potem, bo to różne rzeczy. Przez pierwsze lata mogą się czepiać i twierdzić że coś musi być zrobione bo gwarancja wygaśnie, a później to ty decydujesz co i kiedy ma być zrobione a im nic do tego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2023, 13:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
17 stycznia 2023, o 21:35 AzarJav3d napisał(a):
... Nie ukrywam - kilka zmian przewiduję :)
Na pewno w okolicach 1000km, potem może po ok. kolejnych 3000-4000 i następnie jak wybije 10000 a potem co 10000.
...


Nie ma sensu (moje zdanie, co 1 tysiąc to ja w użytku wyłącznie torowym zmieniam i badałem takie oleje i tragedii po tym przebiegu a "ciut" mocniej obrywa nie ma) . Zmieniaj zgodnie z instrukcją i tyle. Z jednej strony szukasz oszczędności, a z drugiej dokładasz sobie roboty i kosztu (olej filtr) tych zmian przy 1000 i 3000.

Jak wyżej koledzy pisali - olej swój, filtr oleju swój lub ASo mała różnica, filtr kabinowy i powietrza swój samemu zmieniony . Więcej chyba nie ma na czym teraz oszczędzić bo już nie można zrezygnować z przeglądu lakierniczo blacharskiego (wcześniej był, teraz jest w cenie wliczony tzn doliczony).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2023, 18:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Fabrycznie silnik jest zalewany olejem z dodatkami które proces "docierania" usprawniają. Można znaleźć na tym forum szczegóły tego tematu. W tym kontekście wymiana oleju po pierwszym tysiącu to swoiste marnotrastwo i jak piszą wcześniej forumowicze - niezbyt rozsądne. Rozsądne i uzasadnione jest za to trzymanie się reguł eksploatacyjnych zalecanych w instrukcji obsługi - co rzecz jasna nie oznacza wymian co 20tys dla Mazd jeżdżących inaczej niż na długich, regularnych trasach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 sty 2023, 01:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Instrukcja z tego co pamiętam 15 tys lub rok , ale - z odnośnikami do szczególnych warunków - holowanie częste ,krótkie dystanse itp.To wciąż instrukcja. Mazda wie co pisze, zaufał bym.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 sty 2023, 06:41 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
W Europie 20 tys. lub co roku. W innych rejonach świata jest nawet krócej. Tam jest kilka tych tabelek w instrukcji. O jeździe w mieście nie ma mowy, ale jest o pojeździe wykorzystywanym jako taksówka, wtedy interwał o połowę mniejszy. Wszystko jest ładnie i w prosty sposób opisane, nie trzeba się nic domyślać. Ale Polacy instrukcje zazwyczaj czytają po fakcie, jak już coś się spierdzieli <hahaha>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 sty 2023, 08:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
O jeździe w warunkach które są tożsame z miejską JEST mowa w instrukcji na Europę. Wtedy zalecana wymiana oleju co 10k lub częściej.Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 sty 2023, 11:26 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Smook, otworzyłeś stronę o dieslu, a mowa jest o benzynie, a tam na serio jest wzmianka o taksówce, radiowozie lub nauce jazdy :lol:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 19 sty 2023, 11:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W Japonii w obszarach górskich dla 2.2 diesel jest zalecenie wymiany oleju co 5k km :D Ktoś tu wrzucał kiedyś w temacie olejowym. Ale nie odbiegajmy już za bardzo do wątku :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 sty 2023, 09:03 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
19 stycznia 2023, o 11:26 Pablos napisał(a):
Smook, otworzyłeś stronę o dieslu, a mowa jest o benzynie, a tam na serio jest wzmianka o taksówce, radiowozie lub nauce jazdy :lol:


*3 b) oraz c) dotyczy benzyny 2.0 oraz 2.5


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 sty 2023, 10:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Ale macie rozkminki :D IMO bez większego pierdzielenia, jeśli masz auto tak jak ja czyli tylko na okres leasingu czyli 3 max 5 lat to wymianka tak jak książka każe czyli co 20kkm. Nikt nie dopłaci za to niby dbanie i to zazwyczaj nieudokumentowane, a i sami tego nie odczujemy. Jeśli kupujesz pod siebie na 15-20 najbliższych lat to dołożyć sobie wymiankę w połowie pomiędzy interwałami serwisowymi, czyli co zrobić samemu po 10kkm, w serwisie po 20, samemu po 30 i w serwisie po 40 itd. Żaden serwis się nie doczepi i nie zauważy że się wymieniło poza nim. To jest tylko olej i korek.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 sty 2023, 21:50 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Wracając do tematu wątku, to chyba ostatni rok, w którym będziemy mogli tutaj pisać o kupnie szóstki z salonu. It's bad, Mazda 6 is dead...

https://spidersweb.pl/autoblog/mazda-mo ... 23-zmiany/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 sty 2023, 23:00 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1680
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
EU will be dead. Dość polityki. Niestety pewne rzeczy się kończą. Niesamowite (polityka) jednak jest jak wraz ze wzrostem świadomości ekologicznej dramatycznie rośnie przejście z "klasycznych" aut na SUVy, tylko i wyłącznie (moja opinia) z powodu mody. Wszystkie dane raczej sugerują inny kierunek jeżeli ma być bardziej ekologicznie.
Sam artykuł raczej z d.. (wybacz Pablos), siedzę w tej branży i niestety czy stety zlecam tego typu teksty. Brak standardu radia to raczej na zasadzie "i tak nam się nie opłaca, liczy się kasa". Policzyli, że nie zarobią. To olali rynek.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 sty 2023, 23:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No…,to od przyszłego roku jeździmy zabytkami. Mnie to osobiście nie przeszkadza. Nic lepszego, ekonomicznego i tak bezawaryjnego w sensownej cenie nie dostanę, a i dalej jak wsiadam do „M” to gęba się śmieje, mimo że obok stoją nowsze wozy. Teraz, w dobie transformacji eco takich zabytków nie opłaca się sprzedawać (nie mówię o leasingu), nie mówiąc już o elektrykach, gęstości sieci, punktów ładowania i cholernie drogiego prądu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 sty 2023, 20:51 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Wszystkie poprzednie informacje zostały potwierdzone. Także albo forum rozbuduje się o inne modele, albo z czasem zniknie w czeluściach internetu :wink:

https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/ak ... ed&utm_v=2


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 sty 2023, 23:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Ostatnio dziwnie jak na Mazdę bywam w ASO zahaczyłem o salon sprzedaży. 6toe można zamawiać w swojej konfiguracji do końca lutego. Później gotowe modele zamówione wcześniej przez salony.
Można sobie zamówić pod siebie i jej nie odebrać , bez kosztów. Się zastanawiam ale patrząc na cenniki coś nie jestem skuszony... Z drugiej strony jakie inne tej wielkości czysto spalinowe sprawdzone kombi? Do którego można podejść bez zamykania oczu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 sty 2023, 20:00 
Amator
Offline
Od: 07.07.2018
Posty: 89
Rok produkcji: 2022
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
A szef Mazdy krytykuje podejście do motoryzacji: https://motoryzacja.interia.pl/raport-s ... Id,6566128


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 435, 436, 437, 438, 439  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.