Teraz jest So, 11 maja 2024, 07:46

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 439  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Pn, 16 maja 2016, 17:19 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
modo, GH dość dobrze trzyma cenę... więc bym się nie martwił...
No i nie wierzę, że w 2017 będzie można kupić GK w Polsce...
Skoro oficjalnie w 2017 ma być premiera CX-4 którą już pokazali... to GK do salonów w Polsce trafi wg mnie najwcześniej w 2018...
W drugiej połowie 2017 to może będą USA i Chiny jako najważniejsze rynki ;)

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 maja 2016, 19:20 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 10.05.2016
Posty: 103
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Czyli chyba rzeczywiscie nie ma co sie czaić bo zawsze będzie coś nowszego i lepszego. Model pod koniec produkcji powinien być bardziej dopracowany i teoretycznie bardziej niezawodny. W sumie to można chyba prawie oficjalnie powiedzieć, ze dotknie go drugi, delikatny FL


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 maja 2016, 20:37 
Amator
Offline
Od: 22.02.2015
Posty: 62
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cytuj:
Peetross,
a skąd masz te informacje dokładnie i na ile są pewne? Z salonu Mazdy, z zagranicy, z Internetu? Są potwierdzone czy plotki? :idea: :>


informację mam bezpośrednio od dealera. Nie mogłem dostać wydruku do ręki ale przy mnie była czytana broszura dla dealera. Kolor Machine grey będzie w cenie 2700zl albo 2900zl, nie pamiętam dokładnie.
Podobno, dziwne jest to, że brak jakichkolwiek zdjęć w tej broszurze <o0>, dlatego zastanawiam się czy jakaś kosmetyka będzie wewnątrz albo na zewnątrz , którą na ten moment chcą ukryć :idea: :X

Skłaniam się jednak do decyzji kupna obecnej wersji ale z nowym pakietem. Poczekam na oficjalne info i podejmę ostateczną decyzję.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 maja 2016, 22:10 
Świeżak
Offline
Od: 13.05.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Witam :) Demo poszło pa pa :) Okazało się że byłoby do odbioru w październiku. No jeszcze mnie do reszty nie pochrzaniło żeby demówkę na dwa miesiące przed końcem roku brać :wink: Do tego życzyli sobie 5% zaliczki a jak auto ktoś skasuje to się odezwą i wtedy ja zdecyduję czy chcę je naprawiać czy nie biorę :lol: Dawno takiego ubawu nie miałam :lol: Robię oferty na nowe modele :)

Andrzejsr A namierzę te automaty i się przejadę :) Tylko chciałam full wersję wyposażenia :) Co prawda do tej pory obywałam się bez niego ale fajnie byłoby je mieć :)

Brykałam 280 konnym automatem :D To dopiero robi robotę :wink:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 00:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
No jak Full to 2.5 AT. Mazda wybór ogranicza niestety. Lub upraszcza, zależy jak na to spojrzeć :)
Zależy na jak długo auto, na dłużej i jako jedyne może warto dopłacić.

Jesień, zima może nie rabaty ale jakieś promocje centrala dawała dotąd (koła,lakier,navi itp.).
I zamawiając wcześniej, jeśli takie promocje się pojawiają w tzw. międzyczasie, to dochodzą automatycznie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 08:09 
Świeżak
Offline
Od: 13.05.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
A jakie spalanie w 2.2 i 2.5? Nie chcę wiru w baku bo za dużo jeżdżę a co za tym idzie sporo benzyny potrzebuję :)
Uprzedzają komentarze: żadnego lpg! :wink:
Czy na długo to samochód pokaże :) Jeśli będzie mnie cieszył to i na 7 lat może zostać. Jeśli mnie zawiedzie to od razu idzie na sprzedaż
Sprawdzę te automaty i kwestię dozbierania brakującej kwoty
Dzięki za info o promocjach w międzyczasie. Będę je sobie śledziła jak już zamówię autko


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 08:25 
Offline
Ale zależy jak jeździsz? Przy 200 diesel 150 KM z MT pali 12 a 2.5 z AT 13,5-14. Silniejszy diesel z AT może palić tylko więcej, wręcz podobnie do benzyny 2.5. Przy 100 diesel MT pali 4.5-5 a benzyna 2.5 AT 5.8-6. I tak do 170 pewnie są oszczędności. Tylko jak policzyć różnicę w cenie to już wychodzi mniej kolorowo, dokładając jednak dużo więcej skomplikowanego osprzętu który może się sypać po 100-150 kkm. Tak jak mówię zależy jak jeździsz. Mam w domu nową 3kę 2.0 AT. Ma osiągi gorsze o 3-5% od analogicznej 6ki. Żona bardzo sobie chwali spokojną jazdę do 140 i w korkach. Jeśli patrzysz na spalanie to 6ka 2.0 AT nie będzie miała jakiejś drastycznej różnicy względem 2.5 AT. Aw osiągach to jest przepaść. Jak chcesz oszczędzać to bierz benzynę 2.0 MT. Bardzo dobre osiągi przy naprawdę małym spalaniu, no i możesz mieć wersję SkyPassion.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 08:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
2,5 AT nie ma co się bać... Przy spokojnej jeździe, tzn. zwykle ok. +10 do ograniczeń z przewidywaniem sytuacji na drodze, ale jak trzeba wyprzedzić to kick down i pełne wykorzystanie obrotów...
To pali tak jak w mojej stopce... 8-8,5l/100km ...
W moich warunkach i trasach w 2.0 MT zszedłbym maks 1l/100km (czyli 7-7,5l/100km)

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 09:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Sookie napisał(a):
A jakie spalanie w 2.2 i 2.5? Nie chcę wiru w baku bo za dużo jeżdżę a co za tym idzie sporo benzyny potrzebuję :)
Uprzedzają komentarze: żadnego lpg! :wink:
Czy na długo to samochód pokaże :) Jeśli będzie mnie cieszył to i na 7 lat może zostać. Jeśli mnie zawiedzie to od razu idzie na sprzedaż
Sprawdzę te automaty i kwestię dozbierania brakującej kwoty
Dzięki za info o promocjach w międzyczasie. Będę je sobie śledziła jak już zamówię autko


Jak jeździsz w trasy to spalanie w żadnej wersji z tego co Forumowicze piszą tragedią nie jest i są porównywalne. I bardziej od stylu zależy niż silnika, choć mocniejszy wiadomo - zachęca. Ale większość jazdy i tak powyżej 100 koni się nie wykorzystuje. Różnice w tych samych silnikach widzę sięgają 2-3 i więcej litrów. Kwestia warunków i kierowcy, nie silnika.

Mocniejsza wersja we wszystkim z czasem więcej kosztuje-hamulce , opony itp. Ale coś za coś.

A do o osiągów to oczywiście że 165 koni to mniej niż 192. I tu nie ma dwóch zdań. Ale bez przesady z tą przepaścią !. A już osiągi w danych techn niższe AT wobec MT w 2.0 są śmieszne. Już widzę przeciętnego kierowcę tak obsługującego biegi aby max wyciągnąć :) jasne. A automat ?- klik guzik sport (jest i w 2.0) , gaz w podłogę , obie ręce na kierownicę i tylko na prowadzeniu się skupiasz. Sama frajda, jak w gokartach :)
Więc na papierze owszem jest 1sek różnicy na niekorzyść automatu. Ale w życiu realnym ,cywilny kierowca sądzę że nie osiągnie tego osiągu.

W 2.0 AT możesz być rozczarowana czym innym niż mocą - tym brakiem pewnych elementów na które się nastawiłaś. Np. czernią czeluści wnętrza - tylko materiał w Motion i Energy. I to materiał który łapie każdy jasny paproch i nie puszcza żeby nie wiem co. A we wszystkich wersjach Mazdy 6 2.0AT (wszystkich dwóch :) - czyli Motion i Energy) mamy łaskawie ... JEDEN rodzaj materiału do wyboru :)
Przez >10 lat miałem jasną materiałową tapicerkę i piękna do końca była, nie tak sztuczna itd., no ale to Alfa, w maździe ciut brakuje wyczucia takich smaczków, niuansów.
Ale w Energy - tak wiele mniej grubych spraw nie będziesz mieć , a będziesz mieć AUTOMAT - to warte naprawdę wszystkiego. Wymaga przyzwyczajenia i braku obawy przed deptaniem - przełamaniem oporu pedału -kickdown. Albo od razu po rozgrzaniu silnika kliklnięcie 'sport' dla skrzyni już . Na początku lewa noga głupieje trochę.
Ale po kilku dniach nie będziesz sobie wyobrażała jak to mogło być bez automatu :)

Co do 2.0 AT to w salonach z takim demo możesz mieć problem.
Jak będziesz do Rzeszowa się wybierać - napisz pw. jak będę to Ci moją demówkę udostępnię. W Energy jest ten sam automat i silnik co w Motion, wiec zespół napędowy coś tam poznasz.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 09:26 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Andrzejsr napisał(a):
Co do 2.0 AT to w salonach z takim demo możesz mieć problem.


Ten zestaw łatwiej dorwać w CX-5... Wiem że nie to samo, ale daje pogląd...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 10:13 
Świeżak
Offline
Od: 13.05.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
I tu mamy problem bo nogę to ja mam ciężką. Nienawidzę spokojnej i oszczędnej jazdy bo aż mnie mdli. Mój obecny samochód pali więcej niż powinien bo wiecznie dostaje po garach. Raz jadąc na Chorwację chciałam oszczędnie... Wytrzymałam jakieś 50 km i znowu opcja pirat drogowy się włączyła :| Zaniechałam więc prób poprawnej jazdy. Boję się też właśnie większego silnika bo jak tu nie depnąć? Przy obecnych przepisach prawko mi w końcu zabiorą :|

Co do utrzymania to znam realia. Każdy samochód potrzebuje napraw i wymian zużytych części. Mam porównanie w cenach bo w domu zawsze było i jest sporo samochodów różnych marek

rkarcz Myślisz że osprzęt tak się zacznie sypać? W sumie im więcej elektroniki tym bardziej ma się co psuć :wink: ale przecież to nowe auto a nie wysłużony u kogoś strup do rozbijania się po ulicach

Andrzejsr Moim zdaniem automat szybciej biegi zmienia. Mało kto właśnie potrafi praktycznie bezstratnie zmieniać biegi. Kubicą nie jestem żeby wyciągnąć max w MT :)
Jeśli chodzi o wnętrze to chcę i mieć muszę :wink: skórę. Teraz mam materiałowe wykończenie i czyszczenie tego przyprawia mnie o ból głowy. A niech ktoś jeszcze jakiś jogurt wyleje to jest dopiero sajgon. W skórze kiedyś wylał mi się olej do skrzyni biegów i ogarnęłam go szybciej i łatwiej niż teraz każdą plamę. Właśnie Mazda daje zbyt ograniczone możliwości wyboru jak dla mnie. To chyba ja lepiej wiem co bym w samochodzie chciała a nie że jak 2.0 AT to po bajerach :|

Co do automatu to mam doświadczenie. Ciężko mi się było do manuala przyzwyczaić jak zmieniłam (jeszcze z vr6 na 1,5 to był dramat). Do tego tempomat i można było praktycznie nogi wyłożyć i jechać. A jak się zawalidroga trafiła to gaz w podłogę i po problemie :)

Wiem właśnie że ciężko o demo z tym silnikiem i skrzynią :| Serio? Byłbyś tak miły? Chociaż kawałek sam byś mnie przewiózł a ja już ocenię :) To napiszę pw jak będę jechała :)

gzesiolek To już zawsze coś :) Też popatrzę :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 10:26 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3037
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Wszystko OK ale bierz nówkę :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 10:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
No skoro skóra to priorytet, to masz pozamiatane z wersjami niestety. 2.0MT albo 2,5AT innego wyboru nie ma z tym założeniem.

(przejażdżka jak najbardziej o ile się zgramy, lecz w 2.0AT skór niet, chyba że z jakiegoś rozbitka (nie z grabieży ! :) ) dokupisz lub u tapicera zamówisz - dobry ok 6 tys. , pewnie są i tańsi. Zaleta - nikt inny takiego wnętrza nie będzie mieć, i będzie to _prawdziwa_ skóra (tzn zależy co wybierzesz). W tym fotele, kanapa, boczki itd . Gwarancji się nie traci, to tak uprzedzając obawy, bo dużo ich tu o gwarancję. Ale to trzeba trochę za tym pochodzić, pooglądać prace danego tapicera itd.
I tak skończy się na 2,5AT, mogę się założyć :) zracjonalizujesz sobie później i ok :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 11:24 
Świeżak
Offline
Od: 09.02.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Peetross napisał(a):
Też się właśnie waham. Czekać na nowy model 2018 (odbiór pewnie koniec 2017 )... czy brać obecny z nowym pakietem.. :| Jeszcze takie info odnośnie oferowanego nowego pakietu w obecnej m6 od lipca.
- nowa kierownica
- kolor machnine grey (ten co na cx9)
- nowe zabezpieczenie (dodatkowy immo z fabryki)

reszta to wiadomo:
- podgrzewana kierownica
- grubsze szyby boczne
- wyciszone dodatkowo słupki przednie i podsufitka
- kolorowy HUD + dodatkowe opcje jego ustawień
- nowy kolorowy wyświetlacz wew. zegarów
- rozpoznawanie znaków
- aktywny tempomat bardziej inteligenty (brak dodatkowych info :idea: )

podobno jeszcze jakaś kosmetyka wyglądu obecnego wnętrza, co to oznacza to nie wiem :idea: brak w tym momencie jakichkoliwek zdjęć


Wszystko pięknie, ładnie, ale dorzucę info od mojego dealera. Dla mnie bardzo istotne info:

- nowy czynnik klimatyzacji R1234yf :sad: :evil:

Także dzięki pozostanę przy obecnych GJ FL.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 11:38 
Świeżak
Offline
Od: 13.05.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Andrzejsr Mam sporo wolnego czasu więc mogę się dostosować :) U mnie z tym jest najmniejszy problem

W jednej z marek babka chciała mi wcisnąć model który ewidentnie jej nie zszedł z salonu i był bez skóry i od razu polecała jakiegoś swojego tapicera który by mi to zrobił właśnie w tej cenie :) Z tym to jest najmniejszy problem. I faktycznie miałabym wersję jakiej nie ma nikt :D Już mi się to podoba :D

Ojjj chciałoby się 2.5 ojjj chciało :wink: Obadamy :)

A dzwoniłam właśnie do salonu na Śląsku o oferty :) I pani mówiła że nic o zmianach w modelu ani o nowej wersji nie słyszała <niewiem>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 11:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
To prawda z salonami i ich współpracą z tapicerami. Dwóch tapicerów z którymi rozmawiałem szyło dla BMW i Mercedesa - właśnie gdy egzemplarz ma wszystko a skóry nie. Każdy ma próbników że głowa pęka. I każdy z politowaniem patrzy na to co się nazywa "skóra" w popularnych samochodach. Ja tam pierdołki jakieś robiłem, ale widziałem efekty grubszych prac i przy klasykach, robią wrażenie. Choć gust klientów nieraz woła o pomstę do nieba.
Co do testów - pw :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 12:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Wiadomo, że firmy tapicerskie czy te od obszywania skór dają w lepszej cenie niż fabryka lepsze obicia, kiedyś już to przerabiałem. Fabryczne to często pseudo skóra bądź jakość taka sobie.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 12:09 
Świeżak
Offline
Od: 13.05.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ojjj na pewno dużo lepiej wygląda skóra od tapicera niż standard z fabryki :D I zapewne jest też solidniej wykonane takie obicie :) Z gustami się podobno nie dyskutuje :wink: Ale fakt że to co niektórzy potrafią z autami zrobić woła o pomstę do nieba :wink:
crow Fabrycznie ludzie się decydują bo mają od razu, nie trzeba jeździć i kombinować i nie wiedzą ile faktycznie za to płacą bo cena obicia jest wliczona w cenę auta. Nie mają porównania to i myślą że jest ok :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 12:13 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Sookie, albo jak w wypadku Mazdy 6 2.5 nie mają po prostu wyboru...
jedna wersja, automat... no ale jak się człek przejedzie już nie chce słabszej wersji ;)

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 12:36 
Świeżak
Offline
Od: 13.05.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
gzesiolek Albo tak :) To zawsze tak jest że jak człowiek lepszego spróbuje to jest koniec :wink: Tak jesteśmy skonstruowani że apetyt rośnie w miarę jedzenia :wink:

-- Dodano: Wt, 17 maja 2016, 12:36 --

gzesiolek A Ty widzę z Krkowa :) Tam mam najbliżej ale obsługa mnie tak wnerwiła że nie chcę mieć z nimi nic wspólnego :sad: Serwisujesz w Mazdzie czy tam gdzie serwisują też Subaru? Frey się chyba nazywa


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 12:46 
Offline
Sookie A Kielce odpytywałaś? Jak coś mogę dać namiar na sensownego handlowca. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 13:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Sookie napisał(a):
gzesiolek A Ty widzę z Krkowa Tam mam najbliżej ale obsługa mnie tak wnerwiła że nie chcę mieć z nimi nic wspólnego Serwisujesz w Mazdzie czy tam gdzie serwisują też Subaru? Frey się chyba nazywa

Kupowałem w Anndorze, ale mój ulubiony sprzedawca już się od nich zmył... a Ci co są to bardziej się do Skody nadają (kupuje Pan czy nie bo my czasu nie mamy...)
Na razie pierwszy przegląd jeszcze przede mną, a te drobniejsze rzeczy które robiłem (dodatkowy immo, aktualizacja MZD) były bez zarzutu.
Więc do Freya się jeszcze nie wybierałem (ale Anndora miała tą zaletę, że miałem do nich 10min piechotą, 2min autem, a teraz ta przewaga się kończy bo uruchomili salon po drugiej stronie miasta a na Wielickiej będą zamykać).
Generalnie najbardziej ludziska sobie chwalą chyba salon w Kielcach...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 13:16 
Świeżak
Offline
Od: 13.05.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
rkarcz Jeszcze nie :) Ale też sprawdzę jak tak :)

gzesiolek Właśnie tak mnie tam potraktowali! No napisałabym co o nich myślę ale po ocenzurowaniu nic by z tego nie zostało :mad:

Tak pytam bo serwis to już bliżej bym chciała no i w Krk mam sporo znajomych to byłoby co robić w trakcie oczekiwania :)
Andorze na serwisie nawet grosza nie zostawię :mad:

A gdzie dokładniej ten drugi salon? Już działa? I czy ekipa rozsądniejsza?

Kielce kupić mogę ale czy na serwis mi się będzie chciało jeździć i nudzić się godzinami czekając to już nie wiem :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 13:19 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 125
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Cytuj:
no ale jak się człek przejedzie już nie chce słabszej wersji


Wszyscy zachwalacie 2,5 AT, ale to ponad 140 000 zł zamiast 120 000 zł za Sky Passion 2.0 MT, ja w ogóle to chciałem max wydać do 100 000 zł...

Sookie- ja jestem za 2.0 MT, do 120 tys., można dorzucić kolejne 20 i to będzie 140, dodasz kolejne 20-30 tys. to będziesz mieć Infinity i tak dalej, dorzucisz jeszcze trochę i Audi. W ogóle przy takich drogich zakupach na 1, 2 i 3 miejscu powinna być chyba frajda z kupowania i odpowiedzenie sobie na pytanie- która opcja i model jest stworzony dla mnie? Poczynione oszczędności w postaci 5-15% całego budżetu na samochód mogą potem irytować i człowiek będzie sobie pluł w brodę. Dlatego ja kupuję Sky Passion, chcę najwyższą wersję, chociaż wiem, że z połowy bajerów nie będę korzystać. W obecnym samochodzie mam centrum multimedialne Parrota, które ma milion bajerów a korzystam tylko ze Spotify i Nawigacji.

Wiadomo, że droższa wersja, lepsza, ale naprawdę będę żałować jak kupię 2.0 MT? Kocham dźwięk silnika, kręcenie kierownicą i zmianę biegów. Dla mnie automatyczna skrzynia biegów trochę uwstecznia kierowcę, może jeszcze automatyczne kierowanie samochodem? Ja po prostu chyba lubię zmieniać biegi, bo od zawsze zmieniam we wszystkich samochodach. Poza tym naprawdę Wy tak wszyscy butujecie samochody? Gdzie się nimi ścigacie? Ja jeżdżę spokojnie (bez szarpania, pasażerowie nie mają choroby morskiej na moim pokładzie), przyspieszam jedynie dynamicznie na autostradach i obwodnicach, zamiast olbrzymiej liczby koni mechanicznych za które trzeba zapłacić więcej w salonie oraz na stacji benzynowej (wyższe spalanie)- jestem zwolennikiem redukcji do niższego biegu czyli np. 4 i wejścia na wyższe obroty, tak jak w sumie od zawsze pracowały japońskie samochody- Toyota, Mazda itp. Czy warto wydawać około 20 000 więcej za to żeby mieć AT, w tym kickdown i naprawdę te 30 koni robi różnicę? Wiem, że najłatwiej się przejechać wszystkimi wersjami, ale co innego godzinna jazda a co innego kilkuletnie korzystanie. Mylę się srogo czy prawda jest gdzieś pośrodku?

PS. Od kiedy najwcześniej można zamawiać tą nowszą wersję GJ? Nieoficjalne FL nr 2?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 13:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2373
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
garry2012 napisał(a):
Ja po prostu chyba lubię zmieniać biegi, bo od zawsze zmieniam we wszystkich samochodach.

No też właśnie. Z moich obserwacji wynika, że osoby które zakosztowały automatu przeważnie nie wracają już do manuala...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 13:29 
Offline
garry2012 napisał(a):
Cytuj:
no ale jak się człek przejedzie już nie chce słabszej wersji


Wszyscy zachwalacie 2,5 AT, ale to ponad 140 000 zł zamiast 120 000 zł za Sky Passion 2.0 MT, ja w ogóle to chciałem max wydać do 100 000 zł...


Ale to zupełnie normalne. Ja miałem plan na 3 letnią Insignię a skończyłem w Maździe.. :)
Czy 20000 warto wydać na 30 koni i AT? I tak i nie. Jak kupujesz do przemieszczania się z A do B bez wnikania jak to nie.
Jak lubisz przycisnąć i czasami odpocząć dzięki AT to zdecydowanie tak.
Kolega zyrafal kupił 2.0 MT i raz dostał 2.5 AT jako zastępcze i... i żałuje, że jednak nie wziął 2.5 od razu.
Ale wszystko zależy od twojej fantazji i zasobności portfela. Jak masz 100000 to kup za 100000 i nie ma co się zastanawiać.
Jeden żałuje że nie wziął 2.5 a inny będzie pluł sobie w brodę, że wydał ponad budżet.
Nikt za ciebie nie zdecyduje.

Sookie napisał(a):
rkarcz Jeszcze nie :) Ale też sprawdzę jak tak :)
Kielce kupić mogę ale czy na serwis mi się będzie chciało jeździć i nudzić się godzinami czekając to już nie wiem :)


Bardzo polecam serwis w Kielcach, przynajmniej z czystym sumieniem oddaję i nie mam żadnych wątpliwości, że zrobili to co chciałem.
Raz mi zgubili dowód rejestracyjny, ale znalazł się na osłonie silnika przy wydaniu.. :)
Jeżdżę na przeglądy prawie 200 km, z pierdołami jeżdżę do Wwy - klocki tył, aktualizacja MZD itp.
W czasie serwisu możesz wziąść np MX-5 i zwiedzić zamek w Chęcinach.. na 2-3h spokojnie ci dadzą.
Obok jest chata góralska, gdzie też można spokojnie usiąść i coś wciągnąć. Nie ma nudy.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 13:42 
Świeżak
Offline
Od: 13.05.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
garry2012 I ja na początku chciałam do 100 tys wydać :) Ale uświadomiłam sobię że stać mnie albo na golasa albo małą pokrakę. Dlatego zdecydowałam się dołożyć do M6 :)

Zawsze można dokładadać bo niby mała różnica :) Ja mam swój limit i wiem że do Audi nie dobiję :wink: Do tej pory nie miałam żadnych bajerów w swoim aucie i przeżyłabym bez nich nadal. Ale jestem za sprawdzeniem skoro można :)

Co do butowania :) Niestety lubię się "ścigać" :) I chciałabym mocny silnik ale nie za wszelką cenę :) Trzeba porównać co dla mnie ma większe znaczenie i podjąć decyzję

W niektórych samochodach 30km robi różnicę w niektórych niewielką. Dlatego sprawdzam wiele opcji bo to w końcu spory wydatek na kilka lat :)

-- Dodano: Wt, 17 maja 2016, 13:42 --

rkarcz O jak pięknie :) Najważniejsze żeby swoją robotę robili :) Mx5 też bym nie pogardziła na parę godzin- zamiast zwiedzania szlif po okolicy :) Chat góralskich natomiast mam w mojej okolicy pod dostatkiem :wink: Prędzej jakieś zakupy wchodzą w grę :wink: Zobaczę jak kupię gdzie będę serwisować :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 13:57 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
garry2012, ja też chciałem najpierw auto za ok 100-110tys PLN
A skończyłem na 2.5
To nie tylko kwestia dołożenia kasy, ale także tego czy po jeździe stwierdzisz, że warto...
A między 2.0 MT a 2.5 AT jest różnica znacznie większa niż między SkyMotion a SkyPassion... Przynajmniej wg mnie...
Tak samo Mazda 6 za 140tys jest autem znacznie przyjemniejszym niż jakiekolwiek premium tej wielkości za 160tys (bo to po prostu będzie golas)...

Ale każdy ma swój budżet i próg bólu...
Jak ktoś ma nie jeść to lepiej niech bierze 2.0, a jak to kwestia wyboru i ekonomicznego uzasadnienia to wg mnie warto dopłacić... 2.5 AT rządzi...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 14:06 
Offline
Sookie ja u nich zjeździłem wszystko co mieli poza CX-9. Ją zostawiłem sobie na następny przegląd po 60 kkm.
A ostatnio przejechałem się właśnie MX-5 i CX-5. MX oczywiście mega surowy, ale CX zaskoczył mnie tym jak fajnie się z niego wysiada.
Nie byłem nigdy fanem SUVów, ale na stare lata nie wiem czy nie zmienię poglądów. :)
911ka na weekendy i CX-9 w delegacje.. :) Niezła kombinacja.. :lol:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 14:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
garry2012 - za 110 tys jest AT - w 2,0 Motion. Żadne światła ledey sredy, bajery tak grubej rzeczy jak skrzynia nie przebiją .
Co do lewarka - uwierz, naprawdę lubię jeździć, i w Alfach mam lewarek, a pierwsze auto to miałem z biehami przy kierownicy, ech.. Ale bez mrugnięcia okiem na zautomatyzowaną - z łopatkami bym wymienił, to dopiero właściwe czucie wozu i prowadzenie, a nie jedna ręka na lewarku - połowy informacji z kół się nie odbiera wtedy.
A do jazdy jaką opisujesz - zwyjkłej spokojnej - AT to coś wspaniałego po prostu.
Też zależy ile w mieście jeździmy, ale kurcze czasem w korku z manualem diabli mnie biorą, a w Maździe - luzik.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 439  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.