Mazda 6 Forum
https://mazda6forum.pl/

Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LISTA!
https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=48&t=8402
Strona 3 z 5

Autor:  szymek1604 [ Pt, 15 gru 2017, 11:11 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

zagryziak napisał(a):
Pytanie: jakie dokładnie dane użytkowników będą potrzebne, jako załącznik do pisma. (imię, nazwisko, adres, pesel, nr VIN ...., co jeszcze)?
O peselu nie było mowy.

Autor:  Huncwot [ Pt, 15 gru 2017, 11:25 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

Znak zodiaku wystarczy :)

Autor:  Peterka47 [ Pt, 15 gru 2017, 12:19 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

PESEL nie jest potrzebny do tgo pisma.

Autor:  ddreporter [ Pn, 18 gru 2017, 00:27 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

Ja problemu nie mam ale jak coś to chętnie się podpiszę :)

Autor:  KMBak [ Pn, 18 gru 2017, 00:35 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

Podpisujemy z VINem - więc niejako zgłaszamy problem. Jak ktoś go nie ma to bez sensu.

Autor:  cornoli0 [ Pn, 18 gru 2017, 22:31 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

1. JafGdy
2. Peterka47
3. Pawko
4. rkarcz
5. zagryziak
6. m6fanboy
7. Repcak
8. lucasseck
9. Luke
10. japancar
11. flywin
12. KMBak
13. JDMan93
14. szymek1604
15. Evo1501
16. Huncwot
17. Zacpac
18. modo
19. Jarom1973
20. MALIK
21. kondorek
22. talib
23. ukasz
24. yacek1969
25. zboq
26. kerum
27. pedrito (zagranica)
28. cornoli0

Autor:  koliber1960 [ Wt, 19 gru 2017, 11:51 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

18 grudnia 2017, o 22:31 cornoli0 napisał(a):
1. JafGdy
2. Peterka47
3. Pawko
4. rkarcz
5. zagryziak
6. m6fanboy
7. Repcak
8. lucasseck
9. Luke
10. japancar
11. flywin
12. KMBak
13. JDMan93
14. szymek1604
15. Evo1501
16. Huncwot
17. Zacpac
18. modo
19. Jarom1973
20. MALIK
21. kondorek
22. talib
23. ukasz
24. yacek1969
25. zboq
26. kerum
27. pedrito (zagranica)
28. cornoli0

29. koliber1960

Autor:  JaFGdy [ Wt, 19 gru 2017, 12:26 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

koliber1960 cornoli0 potrzebne wasze dane. Wysłałem prv.
Imię, nazwisko, adres, adres e-mail, VIN.

Autor:  PIOTR [ Śr, 20 gru 2017, 20:40 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

możecie mnie uświadomić jakie są objawy niedoładowanego akumulatora :idea:
robię długie trasy (średnio 650 km ) i poza i-eloop ,,jeszcze nie gotowy" przez większość trasy, żadnego innego objawu nie widzę
solidarnie podpisałbym się (cholera to słowo ,,solidarność" to chyba nie na czasie :hihi: ) tym bardziej, że auto stoi w serwisie :sad:

Autor:  JaFGdy [ Śr, 20 gru 2017, 21:22 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

Na ekranie wizualizacji kondensatora akumulator nie jest podświetlony i dlatego system nie jest gotowy. Poziom naładowania aku jest za niski aby i-eloop 66% i i-stop 67% działały.
Za późno. Pismo poszło. Jeszcze przed świętami podam linka aby wklejać w komentarzach na profilu FB Mazdy Polska.

Autor:  midicat [ Śr, 3 sty 2018, 23:52 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

7 grudnia 2017, o 21:37 rkarcz napisał(a):
Potwierdzam, pismo się redaguje w zamkniętym, "tajnym" 3 osobowym gronie redaktorskim. :hihi:


Niech grono poprawi "ładowania wacha się", bo wstyd się pod tym podpisać.

Autor:  Peterka47 [ Śr, 24 sty 2018, 17:21 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

Według Mazdy Polska sprawa akumulatora została przekazana do producenta samochodu czyli rozumiem do Hiroszimy.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Autor:  KMBak [ Śr, 24 sty 2018, 17:31 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

Nie, do Austrii. Ponoć... Będziemy czekać aż ruda szmata zeżre budę, a potem powiedzą, że to przez wilgoć.

Autor:  Peterka47 [ Śr, 24 sty 2018, 17:42 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

Konrad widzę ze cię to wkurza. Mnie tez. Ale dobrze do Japonii a do Mazda Europe.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor:  KMBak [ Śr, 24 sty 2018, 17:43 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

Nie wiem czy dobrze. Szkopy nas nie lubią... Czy to Austria czy Niemcy. Jeden czort.

Autor:  JaFGdy [ Pt, 26 sty 2018, 18:05 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

Odpowiedź MMPOL w sprawie akumulatora jaką dziś ostałem wygląda tak.
https://drive.google.com/file/d/1HdpTtyeH8I4ZO6TWyLESOetkSF4c5kSE/view?usp=sharing
Nie wiem czy pozostali też coś dostaną. Patrząc na treść jest to odniesione do mojego auta i mówiąc szczerze taką odpowiedź przewidziałem. <suicide>
Mam jednak nadzieję, że zrobią tak jak piszą i do każdego podejdą indywidualnie.
Czy ktoś wyczytał gdzieś w instrukcji, że trzeba pokonywać odpowiednią ilość kilometrów w dodatku jeżdżąc odpowiednio aby aku było odpowiednio doładowane?

Autor:  KMBak [ Pt, 26 sty 2018, 18:33 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

26 stycznia 2018, o 18:05 JaFGdy napisał(a):
Czy ktoś wyczytał gdzieś w instrukcji, że trzeba pokonywać odpowiednią ilość kilometrów w dodatku jeżdżąc odpowiednio aby aku było odpowiednio doładowane?


3 x NIE. Nie przechodzę do finału, a zamiast złotego przycisku dostaję gówno w papierku. <offtopic>

Autor:  rkarcz [ Pt, 26 sty 2018, 19:50 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

Czyli słusznie zrobiłem podejmując decyzję o wyrzuceniu tego pseudo produktu na śmietnik historii. Niech się inni martwią. Patrząc na kwestię zacisków gdzie są wskazane VINy na stronie UOKiK a mimo to Mazda robi problemy i odmawia wymiany stwierdzam że Mazda doprowadziła swoją markę na poziom w zasadzie chyba niespotykany na naszym rynku. Chłopaki i dziewczyny było miło ale mi się już nie chce i temat odpuszczam. Jak mnie wezwą do ASO to mam to szczerze w dupie. Sorry, ale na MMPol nie ma silnego. Nawet UOKiK nie rusza betonu a co dopiero mała grupka 25 osób.. Brak słów.

Autor:  crow [ Pn, 29 sty 2018, 07:26 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

I dlatego szkoda nerwów. Panowie, ale pamiętajcie, co wydaje się najsilniejszą stroną jest jednocześnie najsłabszą. Pijar mazda ma super i w tym jest jej słabość, ze broni jej za wszelką cenę. Ma takie prawo, ale nie oznacza, że jest doskonała i nieomylna. Atakować nie listami ale przekazem informacyjnym o tym co was męczy. Nie da się kulturalnie drzwiami, bo się was pozbywają, to wchodzić na siłę oknem. Jeśli nie to trzeba podjąć trudną decyzję o rodzinnej utylizacji. Ja od 3 miesięcy mam spokój. Z myśleniem. Ale tych nerwów niektórym współczuję. Ciągle mnie tu ciągnie do Was, niestety nie do auta.

Autor:  limo [ So, 3 lut 2018, 17:19 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

Odpowiedź MMPOL agresywna i proponuję opublikować na Wykopie oraz Youtube. Poprosilbym tez Zachara, czy nie moglby zrobic z Wami materialu wideo i byc mediatorem. Inaczej nie da sie z nimi rozmawiac. Rolą importera jest przekazać feedback i problem do centrali a skoro 25 uzytkownikow ma te same objawy to nie jest to zbiorowa halucynacja. Nie oznacza to, ze problem jest masowy (25 osob to zbyt malo). Przetlumaczcie tez opis problemu na angielski i wyslijcie bezpośrednio do centrali w Hiroszimie (z japonskiej strony) z opisem (tylko grzecznym), ze polski importer bagatelizuje Wasz problem a ASO jest bezradne (opieraja sie na procedurach a te czesto nie pokrywają nietypowych problemow; diagnostyka zglasza blad, wiec jak wywali OK dla aku to kolo sie zamyka; serwis problemu widzieć nie będzie sila rzeczy, bo tak manual serwisowy rzecze), czujecie sie ignorowani itp. Niestety raz bylem zmuszony wystosowac takie pismo, wiec skorzystalem z formularza do komunikacji z firma japonska. Podzialalo momentalnie. Wydaje mi sie, ze skoro wlozyliscie tyle wysilku to szkoda, zeby te informacje przepadły. MMPOL nie ma wiedzy technicznej ani inżynierskiej - marketing, wiec co ta kobiecina lub facet w garniturku moga wiedzieć na temat iStop lub iEloop. Nawet materialow marketingowych nie potrafia spójnie zrobic (pewnie to zlecaja agencjom reklamowym) a centrala mowi co innego, niz ASO. Kiedys tam pracowal swietny i kontaktowy menedzer Grzegorz Rybak, ale teraz komunikacyjnie to dramat! :facepalm: Ew. skontaktujcie sie z nim na Facebooku i prywatnie poproscie o rade jak to zalatwic polubownie, zeby centrala się dowiedziała o problemie (moze ma gdzies maila do R&D).

Autor:  KMBak [ So, 3 lut 2018, 17:22 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

W sumie racja. <czekam>

Autor:  crow [ N, 11 lut 2018, 07:00 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

3 lutego 2018, o 17:19 limo napisał(a):
Odpowiedź MMPOL agresywna i proponuję opublikować na Wykopie oraz Youtube.

Kurcze, naprawdę tak pojechali? :mad: Przy tylu osobach? To nie jest tak mało :idea: Co tam jest?

Autor:  KMBak [ Śr, 14 lut 2018, 13:06 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

A ja mam pytanie. I proszę ewentualnie o odpowiedź PW, żeby oficjalnie nie pisać. Czy jest ktoś kto ma problem z ładowaniem aku (czyli nie działa iEloop, iStop "NIE GOTOWY") i jednocześnie NIE MA Omegi lub innego dodatkowego immo?

Zaczynam podejrzewać, że dodatkowe urządzenie wpięte w instalacji nie dość, że zuużywa prąd to jeszcze ogłupia chyba elektronikę...

Pytam o to w tym wątku, bo zakładam, że śledzą to osoby które się pod pismem podpisały - zatem mają większy lub mniejszy problem z ładowaniem baterii.

Autor:  PIOTR [ Śr, 14 lut 2018, 14:10 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

Od miesiąca miałem ten problem ale 03.02.18 auto było w serwisie ,tam zgłosiłem problem , wgrali nowy soft i jak narazie wszystko wróciło do normy (przypadek ? ) zobaczę jeszcze wieczorem nr softu i napiszę. Mam omege i styl jazdy taki sam jak wcześniej

Autor:  KMBak [ Śr, 14 lut 2018, 14:14 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

Nowy soft ?!?!?! Jaki soft? System multimedialny? To z ładowaniem nie ma nic wspólnego. :-)

Autor:  PIOTR [ Śr, 14 lut 2018, 14:19 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

KMBak jak widzisz ja nie pisze o procentach i innych parametrach bo się nie znam mówię tylko to co w serwisie powiedzieli , dla mnie jest ważne ,ze wszystko działa tak jak powinno (jeszcze :lol: ) soft,oprogramowanie jeden czort jezeli jest <spoko>

Autor:  KMBak [ Śr, 14 lut 2018, 14:42 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

Kurka, zazdroszczę beztroski i tego, że działa - niech tak zostanie. :D

Autor:  Yoorek [ Pt, 16 lut 2018, 10:35 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

W kontekście stanowiska MMPol chyba ciekawe jest to co dzisiaj usłyszałem w ASO:
1. PRAWIE WSZYSCY użytkownicy mają ten problem (łącznie z panem, który udzielał mi informacji)
2. Trzeba czekać do wiosny żeby systemy zadziałały
3. To nie jest problem, bo w instrukcji nie jest napisane, że system MUSI działać - gdyby była awaria to zapaliłaby się kontrolka ostrzegawcza
Ręce opadają...

Autor:  KMBak [ Pt, 16 lut 2018, 11:14 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

16 lutego 2018, o 10:35 Yoorek napisał(a):
PRAWIE WSZYSCY użytkownicy mają ten problem (łącznie z panem, który udzielał mi informacji)


Pracownik serwisu właścicielem auta?

Autor:  Yoorek [ Pt, 16 lut 2018, 11:20 ]
Tytuł:  Re: Pismo do MMPOL w sprawie niedoładowywania akumulatora LI

Tak zrozumiałem...nie dopytywałem jaki konkretnie model.
Irytujące jest to, że albo MMPol albo ASO świadomie wprowadza klientów w błąd.

Strona 3 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/