Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 10:27

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 28 sty 2015, 09:17 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.01.2015
Posty: 79
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: małopolski
Witam, jestem tu nowa osoba, autko dopiero nabyte i mam nadzieje z enie zjedziecie mnie na dzien dobry za tego typu temat gdzie pytania moga sie powtarzac ale nie znalazlem dokladnej odpowiedzi na swoje pytania.

1. Pasek klinowy swiszczy troche jak samochod sie zagrzeje wiec pewnie musze go zmienic. Czy to moze byc problem jakiejs rolki? wiem ze to czesty problem, ktos moze cos poradzic?

2. Zauwazylem ze mam ulamany zaczep w zapieciu pasa w tylnej kanapie. nie zaskakuje jak sie wsuwa go. Chcialbym to wymienic, widze ze na allegro chodza nawet po 7 zl, ale widzialem ze sa tam takze czujniki o ktorych nie widze w aukcjach wzmianki. Co byscie mi doradzili? moze ktos ma taki zbedny i moglby odsprzedac?

3. Posiadam takze delikatne wibracje silnika na wolnych obrotach przy zagrzanym silniku, jak siedze w samochodzie, czy to na sprzegle czy na luzie, co jakis czas delikatnie drgaja nogi i przestaje na kilka sek i znowu. Nasluchujac sie przy otwartej masce silnik pracuje rowno. Patrzac na obroty podczas wlaczonej chlodnicy jest ok 900 a jak sie wylaczy spada do ok 600 i wtedy auto drga. Co moge na to poradzic?

4. Stukanie przy kreceniu kierownicy tez mam delikatne przy ruszaniu z miejsca i przekrecaniu kierownicy, rozumiem ze powinno pomoc nasmarowanie? bo mam peknieta oslone przy prawym przegubie, musze ja szybko zmienic zeby przegub sie nie uszkodzil, moze to byc od tego ze np jest suchy czy to raczej ten znany problem z kierownica?

BTW. Moze jest ktos z Krakowa i chetnie poswiecil by mi chwile, cos doradzil jako osoba z doswiadczeniem :) bylbym wdzieczny :)
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 mar 2015, 11:58 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 28.12.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zachodniopomorski
Jeżeli chodzi o stuki przy skręcie w miejscu to czytałem gdzieś że każda Mazda po FL tak ma (ja też) chodź nie wiem czy to prawda ja u siebie sprawdziłem przeguby i podobno wszystko tam jest ok

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2015, 09:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.03.2015
Posty: 4
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Co do paska, to jezeli cos swiszczy, to na twoim miejscu sprobowal bym chociaz go sciagnac i sprawdzic luzy i lozyska na wszystkich rolkach, szczegolnie na napinaczu. Wibracje sa zapewne spowodowane zabrudzona przepustnica. Mialem ten sam problem, 1,3h pracy i obroty ani drgna :D . Gdzies na jakims forum byla niezla fotorelacja rok po kroku jak o zrobic, ale teraz nie moge soie przypomniec gdzie ja to widzialem. Odnosnie dwoch pozosalych kwestii nie jesem Ci w stanie pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 kwi 2015, 09:39 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.01.2015
Posty: 79
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: małopolski
OK dzieki, juz sobie poradzilem z wieloma problemami.
1. Wymiana rolki i napinacza, pasek byl ok
2. Okazuje sie ze zapinki pasa sa ok, ale cos zle zamontowalem je przy wyciaganiu tylnego siedziska, przydala by mi sie pomoc kogos kto ma GY i bylby w stanie zrobic mi zdjecia kanapy z zapietymi pasami i zapinek zebym wiedzial jak one powinny byc. Ta zapinka jest sprawna tylko ten pas ktory mam nie zapina sie akurat w tej.
3. Niestety wibracje nie pomogly, czyszczona przepustnica byla, resetowane ECU tez. Drgania sa na sprzegle bez wrzuconego biegu, jak wrzuce bieg nie puszczajac sprzegla to wtedy sie podnosza zauwazylem.
4. Pomoglo posmarowanie drazka kierowniczego w okolicach pedałow - znana przypadlość, jest instrukcja na forum.

nadal jestem otwarty na jakies spotkania z osobami z krk, moze jakies wspolne prace :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 kwi 2015, 16:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.08.2014
Posty: 8
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
minero, sam robiłeś czy jeździsz gdzieś do warsztatu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 kwi 2015, 20:33 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.01.2015
Posty: 79
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: małopolski
Zalezy z czym. Jak moge to robie ile sie da sam a ze dostepu do kanalu nie mam to tylko to co od gory. Przepustnice sam czyscilem, z kierownica tez sam bo to proste.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 kwi 2015, 12:14 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 14
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
co do wibracji to standardowo kable, świece - u mnie nie pomogło, pojechałem na pomiar ciśnienia sprężania i okazało się że na drugim cylindrze słaba kompresja, skończyło się na robieniu głowicy i wymianie zaworów wydechowych. Robiłeś pomiar ciśnienia sprężania?
Co do tego pasa to nie wiem dokładnie o co Ci chodzi, mogę porobić fotki jak jest u mnie jak napiszesz dokładnie czego fotki chcesz, tylko nie wiem czy w przedlifcie jest tak samo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 kwi 2015, 12:00 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.01.2015
Posty: 79
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: małopolski
aktualnie jestem w trakcie remontu jak u Ciebie. Zapieczone pierscienie tyle ze zdecydowalem sie rozebrac wszystko i posprawdzac.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 kwi 2015, 12:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 14
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Łączę się w bólu, ale po tym będzie już tylko lepiej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 kwi 2015, 12:05 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.01.2015
Posty: 79
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: małopolski
No niestety.. bo szarpnie to na pewno sporo.. ale coz, bral mi tyle oleju po zmianie wraz z plukaniem (od zakupu) ze lalem i do baku i do silnika. Licze na to ze choc z tym bede mial spokoj :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.