Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 14:55

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 61  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 9 lip 2015, 16:52 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 29.05.2015
Posty: 35
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
krzysiek1980 napisał(a):
Krystian napisał(a):
Witam

Dzisiaj podczas jazdy zaświeciła mi się kontrolka kontroli trakcji (pomarańczowy samochodzik z zigzakami przy kołach)- podczas normalnej, spokojnej jazdy, po ponownym uruchomieniu silnika świeci cały czas - co to może być?


Spróbuj odłączyć na chwilę akumulator i podpiąć ponownie. Może to być jakiś chwilowy błąd. U mnie w drodze na wakacje zapaliła się żółta kontrolka silnika, ale po zresetowaniu już błąd nie wyskoczył.


niestety nie pomogło, ma ktoś jakiś pomysł


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lip 2015, 18:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Słuchaj, masz po lewej stronie przycisk DSC i możliwość dezaktywacji tego układu. Czy jak go wyłączysz to możesz "przypalić gumę" i po jego załączeniu czy system działa ( tzn. koła obrócą się tylko na krótko) To by dowodziło czy masz awarię, czy po prostu to tylko sama kontrolka i nie ma wpływu na działanie układu. DSC współpracuje z TCS.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lip 2015, 19:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 27.03.2013
Posty: 1046
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zachodniopomorski
Podłączyć pod kompa i zobaczyć co za błąd wypluwa wtedy można naprawiać :)

_________________
Odeszła na żyletki :( Moja GG
teraz jest.Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lip 2015, 16:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.07.2015
Posty: 4
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Mazda męczy się przy odpalaniu czesto strzela z rury na czarno także przy odpalaniu, na biegu jałowym gaśnie przy przyciśnięciu jej mocniej gazu odczuwa się zapach spalin podczas jazdy zanim osiągnie 2,5tys obrotów szarpie delikatnie czy to wina SCV, EGR? Jak to sprawdzić? Check się dzisiaj zapalił jeszcze nie byłem podpinać pod kompa. Nie opłaca się bardziej kupić nowego używanego silnika? Mam nowe szklanki miały się dotrzeć po 500km przejechałem 700 i jest coraz gorzej

-- Dodano: Pn, 13 lip 2015, 16:25 --

Krystian napisał(a):
krzysiek1980 napisał(a):
Krystian napisał(a):
Witam

Dzisiaj podczas jazdy zaświeciła mi się kontrolka kontroli trakcji (pomarańczowy samochodzik z zigzakami przy kołach)- podczas normalnej, spokojnej jazdy, po ponownym uruchomieniu silnika świeci cały czas - co to może być?


Spróbuj odłączyć na chwilę akumulator i podpiąć ponownie. Może to być jakiś chwilowy błąd. U mnie w drodze na wakacje zapaliła się żółta kontrolka silnika, ale po zresetowaniu już błąd nie wyskoczył.


niestety nie pomogło, ma ktoś jakiś pomysł


odepnij minus z akumulatora wróć do auta wciśnij hamulec na 20sec wróć podłącz z powrotem błąd zniknie i miejmy nadzieje, że nigdy nie wróci :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lip 2015, 17:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
A Tobie oleju nie spala? Ja czasami też mam takie delikatne objawy podobne do Twoich, tylko że z odpaleniem nigdy nie mialem problemu ( od kopa), kontrolka zapalila mi się raz jak wyprzedzalem na 5 biegu z ciut niższych obrotów, ale po odłaczeniu akumulatora już się nie zaświeciła, a co do poszarpywania to dzisiaj miałem takie odczucie jak jechalem na 4 biegu równo 60km/h. Jak przepialem na 3 bieg i ta sama prędkośc poszarpywania nie było. Nie wiem czy Mazda woli jak się ją trzyma na wyższych obrotach?, ale z drugiej strony silnik jest na tyle mocny i elastyczny że nie powinno mu sprawiać problemów jazda na 2 tys/obr na 4 biegu. Mnie mierze olej i podejrzewam że co jakiś czas przepustnica wymaga dobrego wyczyszczenia, bo nawet wczesniej miałem problem z drżeniem przenoszonym do wnętrza. Jako ciekawostkę dodam, że jak jadę na tempomacie to auto idzie płynniej, a jak tylko go wyłącze to już jakby czuć delikatną róznicę ( właśnie delikatne szarpnięcia), dlatego bym obstawiał tą przepustnicę, albo pedał gazu nie chodzi płynnie czego nie odczuwam? Szczegolnie jest to widoczne przy stalej prędkości, a nie przy przyśpieszaniu. Sam nie wiem. Czytając Twój problem jeszcze bym sprawdził katalizator, bo nie wiem czy by nie były podobne objawy gdyby był zapchany?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lip 2015, 18:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.07.2015
Posty: 4
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
mam identycznie jak Ty muszę mu daj więcej gazu, żeby jechał normalnie, natomiast przy włączonym tempomacie nawet przy 1900 obrotów jedzie płynnie... Mam w zamiarze kupić dystans do czujnika katalizatora może to coś pomoże. Nie mam tak, że mi obroty falują tylko po prostu spadają i auto gaśnie stawiam na ten zawór SCV, ale nie wiem jak to sprawdzić, bo wymieniać część która działa poprawnie mija się z celem i paroma setkami w portfelu mniej


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lip 2015, 18:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Nawet nie wiem czy ten zawór SCV jest w wersjach benzynowych? Jak czytam w necie, to wszyscy co wymieniali to w dieslach. A jak z olejem, bierze Ci też? Z obrotami jak spadają mialem problem w poprzednim aucie i trzeba bylo przeczyścić tylko silniczek krokowy. Nie wiem na jakiej zasadzie dizała tempomat, i dlaczego jak jest załączony to jazda wydaje się płynniejsza? Może ktoś bardziej kumatu Nam odpowie?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lip 2015, 19:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.07.2015
Posty: 4
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Byłem szukałem, ale niestety mam tyle kabli od instalacji gazowej, że nie dopatrzyłem się zaworu SCV, ale za to na wierzchu mam silniczek krokowy jutro go przeczyszczę i zobaczę czy coś pomogło na ten czas zbieram się do pracy mam nadzieję, że się ktoś wypowie kto rozwiązał u siebie ten problem, a co do oleju to tak też mi bierze właśnie sprawdzałem, że już mam min. na bagnecie muszę dolać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lip 2015, 20:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Jak czytam o tych przypadłościach to przyczyn może być wiele. U niektorych pomagało wymiana świec, u innych zaślepienie EGR ( odnośnie szarpania), u jeszcze innego nawalała sonda lambda. Smieszne jest tylko to, że praktycznie każdy co zaślepił EGR pisze że autko lepiej chodzi, więc po co jest ten zawór skoro można go zaślepić i nic się nie dzieje, a wręcz jest lepiej? Przepustnice też bym na Twoim miejscu przeczyścił, bo u mnie po czyszczeniu nawet poprawilo się plynniejsze ruszanie z jedynki. Nadal nie jest idealnie, ale już 90% lepiej. Wcześniej nie moglem plynnie ruszyć, bo robiłem "kangura". Tylko nadal nie rozumiem jak te w/w rzeczy się mają do tempomatu, przecież gdyby to była wina EGR, świec czy sondy lambda to zarówno na tempomacie jak i po jego wyłaczeniu powinno tak samo szarpać?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lip 2015, 20:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.07.2015
Posty: 4
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: łódzki
No właśnie większość problemów z EGR wynika stąd, że nagromadziło się syfu i zawór przyblokował się w otwartej pozycji.
EGR montowany jest tylko i wyłącznie ze względów ekologicznych (wiadomo, że te wszystkie normy spalania silnikom nie pomagają tylko szkodzą) Pracy silnika wcale nie polepsza, a wręcz przeciwnie, jak się EGR przytnie w pozycji otwartej to w komorze spalania jest mniej tlenu i właśnie efekty są takie jak opisujecie. No i w silnikach, które sporo oliwy połykają częściej dochodzi do zapaskudzenia EGR.

Oprócz czyszczenia przepustnicy też przy okazji przeczyśćcie przepływomierz, bo jak on jest w syfie uwalony to też mieszanka tlen/paliwo jest gorzej dobierana i może powodować falowanie obrotów itd.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lip 2015, 20:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Tylko nie wiadomo czy zaślepienie EGR w naszych silnikach jest możliwe, bez wywalenia błędu przez komputer?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lip 2015, 21:25 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 29.05.2015
Posty: 35
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
odepnij minus z akumulatora wróć do auta wciśnij hamulec na 20sec wróć podłącz z powrotem błąd zniknie i miejmy nadzieje, że nigdy nie wróci :)[/quote]

to jakieś dziwne jest błąd się pojawia i nagle znika żeby wrócić za dzień lub dwa


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 lip 2015, 22:27 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 254
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
Wyciągał ktoś element sterujący radiem przy kierownicy?
Muszę się jakoś dostać by przeczyścić jeden przycisk bo mi nie działa, a za cholerę nie mam pomysłu jak to zrobić żeby nie wysadzić poduszki albo coś :P

_________________
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 lip 2015, 19:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.07.2015
Posty: 4
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
u mnie wyszedł błąd "wypadanie zapłonu" mechanik mówił, że gdzieś brakuje ciśnienia więc po prostu wymienie blok silnika :mad:


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 19 lip 2015, 18:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Witam. Przymierzam się do zakupu Mazdy 6 2004r. 2.0 CD (ON) kombi :) I mam kilka pytań w związku z tym. Który silnik będzie najlepszy 121/136/143 km ? Rozważam kupno 136km gdyż znalazłem ciekawy samochodzik :) Mógłby mi powiedzieć ktoś jaki jest koszt wymiany części eksploatacyjnych ? typu: rozrząd, tarcze oraz klocki hamulcowe, filtry oraz olej, przeguby itp. oczywiście takich w miarę lepszych firm. Na co zwracać uwagę kupując ten samochodzik ? :) I ostatnie pytanie jak na razie bo widziałem Mazde 6 2.0 CD z 6 biegami mógłby mi ktoś wyjaśnić od czego zależy kiedy ma 5 a kiedy 6 biegów w manualu ? :) Z góry dzięki ! :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lip 2015, 19:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 27.03.2013
Posty: 1046
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zachodniopomorski
wersja 136 ma pięciobiegową skrzynię biegów.
wersja 143KM jest po lifcie i ma sześciobiegową i dpf
temat idzie do szybkich pytań :)

_________________
Odeszła na żyletki :( Moja GG
teraz jest.Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 19 lip 2015, 20:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Okej, dzięki za przeniesienie i sorki za kłopot :) czekam na resztę odpowiedzi :p


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lip 2015, 13:04 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 254
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
Obrazek
Obrazek
Takie coś mi się na tylnej tarczy po deszczu dziś zrobiło, tylko jednej, a na dodatek tak klocek jakby spękany.
Powinienem się obawiać?

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

_________________
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lip 2015, 13:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Chodzi Ci o rdzę?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lip 2015, 13:57 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 254
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
Jop, przez deszczem jej nie było... :/

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

_________________
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lip 2015, 14:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
To normalne. Ja u siebie mam prawie nowe tarcze z przodu i wymienione parę miesięcy temu tarcze z tyłu, a już po ok. 15 min. po myciu samochodu mam pokryte rdzawym nalotem.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lip 2015, 12:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 542
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
koło się nie grzeje? bo mi to wygląda na zapieczony zacisk. Z górki toczy się ładnie na luzie? Klocek wygląda tak jakby się smażył.

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lip 2015, 20:22 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 254
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
Z tego co zaobserwowałem to z górki problemu nie było. Jak wrócę do Bydgoszczy to się wezmę i rozbiorę to.

Po dzisiaj sprawdziłem, wygląda to tak:
Obrazek
Zrobione zaraz po zakończeniu jazdy.

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

_________________
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lip 2015, 20:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Dawno tam nikt nie zagladal.....: (

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lip 2015, 21:58 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 254
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
Całkiem możliwe :(
Ja w sumie tam nic nie ruszałem od zakupu bo zbytnio czasu nie miałem.
Coś konkretnego sugerujecie sprawdzić/wymienić?
W sumie bym wolał do niedzieli nic nie ruszać bo jestem w trójmieście, nic się nie powinno wydarzyć?

_________________
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 lip 2015, 08:33 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 542
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Wyciągnij zacisk sprawdz jak tłoczek, gumki na tłoczku? Prowadnice zacisku, klocki do wymiany. Tarcza może nie dostała za bardzo. Pokusił bym się o wymiane płynu bo ten teraz się zgrzał.

Wysłane z mojego LG-D605 przy użyciu Tapatalka

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 lip 2015, 08:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 542
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Zobacz tarczę czy nie zrobiła sie kolorowa. Jeżeli jest to do wymiany.

Wysłane z mojego LG-D605 przy użyciu Tapatalka

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 sie 2015, 10:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.07.2015
Posty: 1
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam,
Mam pytanie o przedni spryskiwacz. A mianowicie nie chce mi działać - Wycieraczki chodzą normalnie ale płyn nie leci (tylny spryskiwacz działa normalnie). Czy za oba spryskiwacze odpowiada jedna pompka czy są też dwie??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 sie 2015, 11:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 542
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
kolego jak otworzysz maskę to od przodu zbiornika na płyn masz widoczne dwie pompki, przynajmniej tak jest u mnie. jedna na przód, druga na tył.

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 sie 2015, 20:01 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 542
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Masz dwie pompki na zbiorniku sa oznaczenia od prawej jest F- przód, po lewej R-tył.

Wysłane z mojego LG-D605 przy użyciu Tapatalka

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 61  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.