Teraz jest N, 12 maja 2024, 22:50

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 27 kwi 2024, 18:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.04.2024
Posty: 10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Cześć

Czy 2.5 będzie lepsze od 2.0 pomijając moc ?
Jak z wymiana łańcucha rozrządu przy jakim przebiegu jest to konieczne ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2024, 12:31 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 26.05.2021
Posty: 115
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Jarq777 zdecydowanie lepsza 2.5, rozrządu się nie wymienia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 kwi 2024, 12:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2373
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
@glock bez przesady - nie jest pancerny. Wymienia się jak łańcuch się rozciągnie...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 kwi 2024, 20:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.04.2024
Posty: 10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
A przy 2.0 wymiana jest konieczna?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 kwi 2024, 20:17 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 529
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
2,5 kup, łańcuch spradzalem przy 270tys i jest ok.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 maja 2024, 12:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.04.2024
Posty: 10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Dzięki Panowie. Mam do kupienia 2.5 z przebiegiem 260 tys gaz od 9 lat, przy tym przebiegu i tyłu letniej instalacji powinienem się czegoś obawiać?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 maja 2024, 19:53 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 529
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
A coś więcej, ile nalatane na gazie, jak luzy zaworowe ktoś sprawdzał? Jakiej firmy instalacja?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 maja 2024, 18:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.04.2024
Posty: 10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Instalacja KME ile na niej przejechane nie wiem, tak luzy zaworowe miał sprawdzane i co rok robiony serwis. Gniazda są w porządku ale szczerze nie wiem co to dokładnie znaczy. Auto od wymiany do wymiany (10 tys km) bierze 0.8 L oleju


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 maja 2024, 19:46 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 186
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Ja bym sprawdził jaki jest luz na zaworach przed zakupem
bo z tego co piszesz to ideał jest
oczywiście jest to możliwe ale instalacja musi być dobrze ustawiona a 9 lat na LPG to trochę jest


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 maja 2024, 06:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.04.2024
Posty: 10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Ideał pewnie nie ale wydaje mi się że auto jest zadbane i doinwestowane, luzy podobno były sprawdzane ale rozumiem że warto to zrobić jeszcze raz i jeżeli są to odpuścić zakup ? Są jakieś objawy tych luzów?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 maja 2024, 08:40 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2373
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
I jeżeli są to dowiedzieć się ile będzie kosztowała ich regulacja - punkt do negocjacji ceny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 maja 2024, 08:49 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 529
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Zrobienie luzów zaworowych 900zl aktualna cena u Tadziola, jadę po majówce, objawów brak, ale z pomiarów wychodzi ze trzeba zrobić.
Jeszcze jedna droższa sprawa przy 2,5 kiedy było sprzęgło robione, jak pedał chodzi twardo?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 maja 2024, 09:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.04.2024
Posty: 10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
I jeszcze pytanie co do spalania oleju, podobno to normalne że bierze 0.8 litra oleju ale już gdzieś na fb ktoś napisał że na 100 km to chyba lekka przesada?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 maja 2024, 14:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2373
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
nawet nie lekka...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 maja 2024, 16:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.04.2024
Posty: 10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
O sprzęgło zapytam. Czy zawory może wypalić tylko z powodu luzów? Ewentualnie jeśli doszło by kiedyś do takiej sytuacji to do remontu jest wtedy tylko góra silnika? Plus minus jaka cena ?

Sprzęgła obecny właściciel nie wymieniał więc jakieś 5 lat, jedyne co to była robiona ściana grodziowa 3 lata temu. Jak chodzi pedal sprzęgła nie określi bo nie ma porównania, przyzwyczajenie i nie zwraca się uwagi pewnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 maja 2024, 17:17 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 529
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Masz gdzieś linka do ogłoszenia?
2,5 raczej sporadycznie mają problem z poborem oleju, jestem na fb na grupie Mazdy i chyba jeden przypadek remontu kojarzę, przeważnie 2.0 i 1.8 padają.
Moja też coś łyknie ale to bardziej 0,8 na 10-11 tys.
Sprzęgło to koszt min 2tys i przy tym przebiegu jeśli kupisz myślał bym o wymianie,rymbardziej że ściana już była robiona.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 maja 2024, 22:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.04.2024
Posty: 10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Tylko na grupie fb


Witam, po 5 niezawodnych latach z Mazdą przyszedł czas na zmianę, dlatego też moje oczko w głowie trafia z bólem serca na sprzedaż
Mazda 6 2.5 benzyna z lpg serwisowanym co roku.
Wszystko robione na bieżąco, dzięki czemu jest to niezawodne auto godne zaufania. Powłoka lakiernicza oryginalna na całym aucie bez oznak korozji. Spód auta zdrowy. Przebieg oryginalny (ok 266 tys.km.) Auto w poszanowanym stanie.

Z wyposażenia między innymi

4 x elektryczne szyby
Bixenonowe reflektory ze spryskiwaczami
system doświetlania zakrętów
Elektrycznie sterowane i podgrzewane składane lusterka
Lusterko wsteczne fotochromatyczne
Podgrzewane fotele
ABS
TCS ( kontrola trakcji)
Rozpórka dedykowana do tego modelu
klimatyzacja dwustrefowa (serwisowana i sprawna)
Czujniki parkowania przód i tył
Wypinany hak
Tapicerka półskórzana
Fabrycznie przyciemniane szyby
Bezkluczykowy system KEYLESS
Nagłośnienie firmy BOSE +oryginalne radio z nawigacją i zmieniarką na 6 plyt (mapy możliwie najnowsze)
ISOFIX
Dwa komplety kół na aluminiowych felgach ( letnie 19 opony po dwóch sezonach, zimowe 17 nowe opony, oba komplety z czujnikami)
Tempomat
I wiele innych...
Cena 31900 zł (do negocjacji po oględzinach auta)

-- Dodano: 3 maja 2024, o 22:28 --

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/m ... Gp3ly.html


Dziś dla porównania znalazłem jeszcze taka perełkę. Bez gazu ale taniej no i wcale nie uważam tego za minus.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 maja 2024, 04:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2373
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
3 maja 2024, o 22:28 Jarq777 napisał(a):
Powłoka lakiernicza oryginalna na całym aucie bez oznak korozji.


Sprawdź blachę na nadkolach tylnych z od strony przodu, pod tym "filcem"...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 maja 2024, 20:35 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 529
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Buda nie gnije, i jak wyżej pod tymi nadkolami warto sprawdzić tylko trzeba koła sciagac.

-- Dodano: 4 maja 2024, o 20:35 --

Ta bordowa też ok, zostanie na konserwację albo lpg, odpadną luzy zaworowe.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 maja 2024, 13:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.04.2024
Posty: 10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Rozmawiałem z gościem od tej bordowej mówi że oleju nie bierze w ogóle, czyli te 2.5 nie powinny brac i nie jest to standardem, niestety w granatowej coś dolewa niewiele bo niewiele ale jednak, pytanie co jest przyczyną, a szkoda bo już byłem do niej przekonany. Z bordowa zejdzie mi do 24 tys więc cena nawet, z drugiej strony tylko jeden komplet kol i zwykle radio


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.