Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 09:07

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5551 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 186  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 19 kwi 2016, 09:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Koledzy, bo się pogubiłem, nadkola najpierw wygłuszyć a potem zabezpieczyć czy odwrotnie?

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 kwi 2016, 23:39 
Świeżak
Offline
Od: 19.04.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Ja wczoraj podczas wizyty w ASO Zgłosiłem problem "niedomkniętej szyby". Pan za biurkiem stwierdził po sprawdzeniu numeru że w moim egzemplarzu są już nowsze uszczelki :) Prosił o podstawienie autka na cały dzień , bo zgodnie z procedurą będą auto oklejać i sprawdzać źródło szumu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 kwi 2016, 07:39 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 428
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Taka sama śpiewka jak u mnie. Po rozmowie w "cztery oczy" powiedział że szumią i to wszystkie szyby. Ich auta demonstracyjnie tak samo. procedura wygląda tak że oklejają auto, sprawdzają że szumi , wymieniają uszczelki i oddają klientowi szumiące auto z nowymi uszczelkami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 kwi 2016, 08:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
W maździe te uszczelki to widać czy przed lif czy polift taka problematyczna wada DNA konstrukcji skyactive, nie wiem jak w m3 czy cx3 ale te zefirki i świsty u niektórych zapewne powodują słabe uszczelki i jak doświadczam to nie tylko problem w GJ, ale też u siebie w KE.
Z pytaniem, czy te uszczelki to aż tak wielki problem dla producenta, czy cała konstrukcja jest taka przewiewna i wszędzie lata ten zafirek jak po labiryncie. A kto nie ma ma zefirka i szumu to ma wyjątkowe szczęście bądź wolno jeździ z wiatrem. Bądź wg mazdy mamy obłęd w głowie. Wydaje się, że są bezradni wobec systemu produkcyjnego i muszą robić dobrą minę :-P

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 kwi 2016, 14:15 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 11.08.2015
Posty: 55
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Problem jest też inny: każdy intepretuje szumy, zefirki i inne wiatry w odmienny sposób i każdemu co innego przeszkadza (lub nie). Do tego wychodzi, że każdy egzemplarz może szumieć inaczej. I tak, ktoś może mówić, że mu szumi strasznie, choć obiektywnie (czyli powiedzmy po przetestowaniu przez 10 użytkowiników forum) nie szumi lub szumi mniej niż średnia, a z drugiej strony szumieć może powyżej średniej, ale właścicielowi i tak to nie przeszkadza i pewnie nawet na ten wątek nie popatrzył :) (albo popatrzył i napisał, że we Fiacie Uno przy 130 to jest dopiero głośno...)

Tylko, że nie wiemy jaka jest średnia - ktoś słusznie zauważył, że na zlocie w czerwcu można by zrobić wielki ogólnopolski test szumów :) - dokonać pomiarów i wydać werdykt jaka jest średnia dla przed FL i po FL - brzmi śmiesznie, ale wg mnie niegłupi pomysł... Tylko, że na pismo juz tego się nie przeniesie, chyba że będzie profesjonalna aparatura pomiarowa, która w pełni odda istotę problemu - w co prawdę mówiąc wątpię, bo kwestia jest bardzo subiektywna i względna...


i bądź tu mądry....


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 kwi 2016, 17:03 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Już to powtarzałem tu nie raz, że w GJ nie tyle chodzi o natężenie hałasu ale o jego brzmienie. Jeżdżę czasami różnymi służbowymi autami i czasem są nawet głośniejsze ale ten szum jest mniej wpieniający. Powtórzę za jednym z dziennikarzy , że w GJ jest szum razem wzięty z szyb i kół podobny do efektu tj. szumu jaki słyszy skoczek spadochronowy :wink: .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 kwi 2016, 17:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
to jest jazgot rezonujących blaszek, dlatego trzeba kleić :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 kwi 2016, 17:47 
Świeżak
Offline
Od: 19.04.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
a u mnie jeszcze zauważyłem (ciekawym czy też tak macie), że na autostradzie podczas dużego deszczu słyszę "wodospad" za lewym uchem :) ewidentnie słychać jak razem z tym powietrzem tam coś sobie chlupie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 kwi 2016, 17:54 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
<hahaha> . Czad, ale takiego efektu nie słyszałem :) . Mi za to wydaje się że na mokrej nawierzchni jest ciszej . Przynajmniej takie mam wrazenie :wink: .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 kwi 2016, 22:07 
Adept
Offline
Od: 22.06.2015
Posty: 129
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: opolski
Być może komuś się wydaje, że nie szumi. Jeździłem testową kombi (niestety) przed zakupem a kupowałem sedana. Kombi nie szumiało, z resztą już tutaj pisałem o tym.

Ten specyficzny szum coraz bardziej mnie wku...ia. Na producenta niema co liczyć, pracuję w dużym przemyśle i doskonale wiem jak zapadają decyzje o zmianach w konstrukcji lub o usprawnieniach.

Była jakaś wizyta z Japonii, powstał raport, otrzymało go cały szereg osób, określono koszty, ryzyko rynkowe w przypadku nie robienia nic, a przede wszystkim firma bardzo tanio zyskała informacje o być może poważnym problemie w kwestii projektowania. Nowy model zostanie pewnie trochę poprawiony i to będzie wszystko.

Jeśli na zlocie byłaby szansa zobaczenia Waszych na prawdę skutecznych rozwiązań tego problemu to przyjeżdżam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 kwi 2016, 22:15 
Świeżak
Offline
Od: 19.04.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Ja przed zakupem wiedzialem ze bedzie szumiec no i szumi...za duzo sie tu przed zakupem naczytalem, wiec nie ma mowy o rozczarowaniu:) kupilem magde z pelna swiadomoscia jej wad, ale.....podpisuje sie pod powyzszym postem, chetnie zerkne na rozwiazania tutejszych fachowcow w realu

ale auto w ASO i tak zostawie...moze bedzie tak ze duzo zgloszen=jakas reakcja, choc prawdopodobienstwo reakcji jest male :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 kwi 2016, 09:01 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 428
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
gorsze jest tylko buczenie z prawej strony czyli wściekła żona z wbudowanym ogranicznikiem prędkości!!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 09:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
probowal juz ktosz oklejac szybe grubom foliiom ? ideal tak +1mm . Moze by sie pokazalo, ze uszczelky sa wlasnie maly problem a wieksosc generowanego halasu od zewnatz ( od plastikow, uszczelek) idze przes szyby. Wiem o dokladaniu uszczelek i poprawie, ale te dokladane u mne tez przekrywaja kawalek szyby. Juz chczialem potestowac, ale nieznalazlem idealnego materialu, bo musi to byc na szybie przyklejone (minimalne z wodom ). Bo jak sie da tylko ku szybie a zostanie powietrze miezy szyba a dodanym materialem, to halas zmocneje.

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 10:14 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A czy ktoś poprawiał uszczelki przy drzwiach ale te na karoserii. One są strasznie cienkie i jeśli powietrze wpada od strony silnika to omija poprawione uszczelki na drzwiach i trafia na te wewnętrzne.

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 11:18 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
CzerwonaStrzala napisał(a):
Już to powtarzałem tu nie raz, że w GJ nie tyle chodzi o natężenie hałasu ale o jego brzmienie. Jeżdżę czasami różnymi służbowymi autami i czasem są nawet głośniejsze ale ten szum jest mniej wpieniający. Powtórzę za jednym z dziennikarzy , że w GJ jest szum razem wzięty z szyb i kół podobny do efektu tj. szumu jaki słyszy skoczek spadochronowy :wink: .

Zgadzam się z tym. U mnie nie jest nazbyt głośny ten szum, ale jego częstotliwość odbiega od średniej jakie są w innych autach i dlatego jest bardziej wychwytywana przez kierujących. Np. u teścia w Tucsonie jeśli mierzylem natężenie hałasu telefonem to względnie głośniej było przy tych samych prędkościach, ale to taki typowy samochodowy hałas. A ten w M6 subtelniejszy (może dlatego, że właśnie powstaje w okolicach uszu), ale szybciej wychwytywany. Żona i córka o problemie szumu nie wiedziały, a pierwsze co stwierdziły, że im szumi i chciały dotykać szyby. Ale mówię nie jest to u mnie zbyt głośne, ale właśnie zauważalne. Aaa i jeszcze jedno jak trzymam głowę na wprost to właśnie wtedy słyszę ten szum, ale wystarczy, że lekko odchylę w lewo lub prawo głowę to wtedy prawie hałasu nie słyszę.

Wysłane z mojego Lenovo K910 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 11:23 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 428
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
no ciekawe.

Ja dodatkowo zauważyłem , że na postoju mi też nie szumi :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 12:06 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 17.08.2015
Posty: 55
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Może jakieś aktywne systemy redukcji hałasu sprawdziłyby się w przypadku Mazdy. Teoretycznie wyniki są obiecujące, kilka firm to stosuje.

Cytuj:
Obecnie także niektórzy producenci samochodów wyposażają swoje auta w technologię tłumienia hałasów. Taki system stosuje na przykład Audi w swoich silnikach z technologią COD (Cylinder On Demand), z których w fazie odłączonych cylindrów dochodzą nieprzyjemne odgłosy. Dlatego wówczas stosowana jest technologia Audi Noise Cancellation, redukująca te niepożądane dźwięki za pomocą przeciwdźwięków generowanych przez głośniki pokładowe. Specjalista od car audio, firma HARMAN, z systemem RNC (Road Noise Cancellation) idzie o jeden krok dalej i rozmieszcza czujniki w wielu miejscach pojazdu. Pokładowy system audio emituje odpowiednie przeciwdźwięki, które redukują nie tylko odgłosy silnika i wiatru, ale też wibracje karoserii i odgłosy z drogi, wytłumiając w ten sposób całe tło dźwiękowe w samochodzie.


https://www.motointegrator.pl/poradnik/ ... mochodzie/
http://www.komputerswiat.pl/jak-to-dzia ... alasu.aspx


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 13:07 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
ace2 napisał(a):
no ciekawe.

Ja dodatkowo zauważyłem , że na postoju mi też nie szumi :)

ace2 - nie naśmiewaj się . Faktycznie natężenie szumu uchylonej szyby spada, co by sugerowało, że ten szum dochodzi z okolic górnego rogu szyby.

Wysłane z mojego Lenovo K910 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 17:58 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 428
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Zauważyłem też że jazda z palcem w tej dziurze w dole okna też zmniejsza halas.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 18:12 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Terminator181 napisał(a):
ace2 napisał(a):
no ciekawe.

Ja dodatkowo zauważyłem , że na postoju mi też nie szumi :)

ace2 - nie naśmiewaj się . Faktycznie natężenie szumu uchylonej szyby spada, co by sugerowało, że ten szum dochodzi z okolic górnego rogu szyby.

Wysłane z mojego Lenovo K910 przy użyciu Tapatalka

Jechałem z córką i zrobiła mi zdjęcie jak trzymam rękę przy szybie. Wtedy nie ma tego hałasu denerwujacego. Kombinowałem dzisiaj jakby to wyciszyć i zrobiłem prowizorkę i to jest to! Tylko będzie problem z wyciszeniem tego fragmentu okna. Ale gdyby to się udało to reszta hałasu jest jak najbardziej akceptowalna.

Wysłane z mojego Lenovo K910 przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Wt, 26 kwi 2016, 18:21 przez Terminator181, łącznie edytowano 3 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 18:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
ace2.... tę dziurę zatkałem małą gąbką 1x1x1 cm + silikon na uszczelki przy plastikowych nakładkach na słupkach środkowym i tylnym i mi nie świszcze :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 19:17 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
koliber1960 napisał(a):
ace2.... tę dziurę zatkałem małą gąbką 1x1x1 cm + silikon na uszczelki przy plastikowych nakładkach na słupkach środkowym i tylnym i mi nie świszcze :)

Ja też zrobiłem to co ty i jeszcze świszczy, tylko nie zatkałem tej dziurki.

Wysłane z mojego Lenovo K910 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 kwi 2016, 08:17 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.11.2013
Posty: 457
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Zapytam z innej beczki :)
Skoro mamy dostępne słuchawki z Active Noise Cancelling i niektórzy producenci wprowadzają już to do swoich aut to czy może jest opcja dołożenia takiego zestawu mikrofonów, "dodatkowego urządzenia" i ewentualnie wymiana głośników? Oczywiście nie jako akcesorium Mazdy ale jakiejś zewnętrznej firmy.

Wie ktoś coś w tym temacie? :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 kwi 2016, 10:07 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.02.2016
Posty: 254
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Szanse na taki system raczej małe, bo do zbudowania skutecznego systemu potrzebna jest znajomość charakterystyki przestrzeni i użytych przetworników, ich rozmieszczenia, przesunięcia fazowe wnoszone przez tor audio itd. Dla słuchawek/ochronników słuchu stworzenie takiego systemu jest znacznie łatwiejsze, bo dźwięk w przeciwfazie generowany jest bezpośrednio do uszu i warunki odsłuchu są stabilne. Co innego generować w przestrzeni auta, znacznie większej, o zmiennych warunkach odsłuchu (kierowca/pasażer). Obawiam się, że opracowanie skutecznie działającego systemu redukcji szumów w aucie, to zadanie dla jakiegoś laboratorium audio, niż dla zwykłego zjadacza decybeli z zestawem plug&play.

_________________
Shutter vel Szymon SQ5OVK


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 28 kwi 2016, 10:40 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Na pewno jest to możliwe... ale i zapewne znacznie droższe niż standardowe metody wygłuszania...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 kwi 2016, 08:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
shutter napisał(a):
Szanse na taki system raczej małe, bo do zbudowania skutecznego systemu potrzebna jest znajomość charakterystyki przestrzeni i użytych przetworników, ich rozmieszczenia, przesunięcia fazowe wnoszone przez tor audio itd. Dla słuchawek/ochronników słuchu stworzenie takiego systemu jest znacznie łatwiejsze, .


Nie lepiej i taniej jeździć od razu w słuchawkach <hahaha> :wink:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 maja 2016, 10:58 
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 152
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
shutter napisał(a):
Obawiam się, że opracowanie skutecznie działającego systemu redukcji szumów w aucie, to zadanie dla jakiegoś laboratorium audio, niż dla zwykłego zjadacza decybeli z zestawem plug&play.


To zadanie dla komputera, który zbiera szum z mikrofonów rozmieszczonych w samochodzie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 maja 2016, 19:03 
Adept
Offline
Od: 22.06.2015
Posty: 129
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: opolski
Czytając na: GJ - Ogólnym - kupujemy..., że oto mazda oferuje za 3k zł m.in. ... wyciszenie słupków...
Tak się zastanawiam czy czasem nie ma to związku z tajemniczą wizytą z Japonii w celu obsłuchania szumów, które oczywiście nie występują nigdzie indziej tylko u polskich użytkowników.
Czas jaki upłynął chyba wystarczył aby zmienić konstrukcję w okolicach drzwi. Niestety tylko nowe auta mają być cichsze.
Mam wrażenie, i tylko oby to było wrażenie, że daliśmy firmie informacje a ona z wdzięczności nic nie zrekompensowała. Zarobi (co jest rzeczą naturalną) i sprawdzi rozwiązanie techniczne również dla nowego modelu...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 maja 2016, 19:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
ja bym glownie spobowal grubsze szyby. Probowalem znalesc akusticzna rzednia, ale nik takej niema

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 maja 2016, 21:26 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 28.06.2015
Posty: 61
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Witam wszystkich walczących o ciszę!
Śledzę ten wątek od sierpnia 2015r, czy od dnia kiedy odebrałem moją 6'tke. Na początek wielkie dzięki za niezliczoną ilośc informacji jaką można tu znaleźć. To dzięki tym wpisom trafiłem do mediacentrum na chłodnej i od tego zaczęła się przygoda ;) Na początek same drzwi, niedawno dach i teraz nierówna walka z szumem od strony szyb.

I tutaj:
- doklejałem uszczelkę samoprzylepną 5x10 (oraz 3x10, bo większa stawiała opór przy zamykaniu) pod uszczelki drzwi
- wsunąłem 20m wężyka do pędzenia bimbru do uszczelek
- testowałem wariant z uszczelką "P" przy szybie
- byłem już o krok od użycia silikonu na nakładki słupka przy szybie, ale przetestowałem ten element umieszczając tam małą uszczelkę i nawet pióro od wycieraczki

oczywiście wszystkie próby nie dały zadowalającego efektu i z tym się nie mogę pogodzić. Dlatego tutaj pytanie: czy ktoś miał okazję porównać takie domowej roboty wyciszenia jak wymienione wyżej z wyciszeniem uszczelek drzwi u gołębiewskich w sztucewyciszania? Pytam ponieważ rozmawiałem z nimi tydzień temu i chcą za taką usługę 1600zł, chętnie wydałbym te pieniądze gdym miał chociaż promil nadziei, że będzie lepiej... ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5551 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 186  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.