Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 21:38

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 17 kwi 2016, 13:56 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Evo1501

http://www.mazda.pl/serwis-i-akcesoria/ ... umulatory/
Cyt.:
"Zakup akumulatora
Choć inne akumulatory kuszą niską ceną, ostatecznie ich koszt w całym okresie eksploatacji pojazdu bedzie wyższy, ponieważ wymagają częstszej wymiany. Autroryzowana Stacja Obsługi Mazdy dostarczy Ci oryginalny akumulator, przeznaczony specjalnie do danego modelu i silnika samochodu. Dodatkowo, przyjmie stary akumulator do recyklingu. Nowy akumulator zainstalowany w Maździe jest objęty trzyletnią gwarancją."[/i]

Podkreślenie i wytłuszczenie moje.
Być może prawdą jest, że ASO Mazdy daje jedynie 1 rok gwarancji. Natomiast z cyt. powyżej informacji wynika, że 3-letnią gwarancję na akumulatory zapewnia wyłącznie Autroryzowana Stacja Obsługi Mazdy, która jak należy się domyślać nie należy do Autoryzowanej Sieci Mazdy

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 maja 2016, 15:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 26.10.2014
Posty: 696
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Będąc ostatnio w serwisie zapytałam się, jak to w końcu jest z gwarancją akumulatora. Pan stwierdził, że 1 (jeden) rok. Pokazałam mu info ze strony Mazdy, że tam jest jednak napisane 3 lata. Zadzwonił, pogadał i z pomocą telefoniczną uzgodnił, że skoro Mazda twierdzi, że akumulator kupiony i wymieniony w ASO ma trzyletnią gwarancję, to "tego się trzymajmy" :) Mi to pasuje i będę o tym skrupulatnie pamiętać przy następnej wymianie akumulatora :)

_________________
"Pędź balonie, bo cię igłą pogonie" :>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 maja 2016, 20:52 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Swoją drogą ciekawe, jak potraktują
JaFGdy napisał(a):
Ja będę wymieniał akumulator gwarancyjnie - mam akceptacje MMPOL.

Mnie wymienili aku w ramach gwarancji w ASO, a gdy zapytałem o gwarancję uzyskałem info, że tylko 12 m-cy.
Czy JaFGdy uzyska gwarancję 1 roczną, czy 3 letnią? To istotne, gdyż różnic pomiędzy akumulatorem moim, czy JaFGdy a akumulatorem Evo1501 nie ma żadnych. Wszystkie pochodzą od Autroryzowanej Stacji Obsługi Mazdy.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 maja 2016, 21:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Zagryziak ja już mam wymieniony i z tego co pamiętam, to mój i Evo był wymieniony mniej/więcej w tym samym czasie. Poza tym to podobnie jak Evo korzystam z tego samego ASO, więc też będę się domagał 3 lat gwarancji.
Evo, możesz podesłać link gdzie to jest na stronie Mazdy?

Poza tym, to za kilka dni przerobię sobie zasilanie videorejestratora, abym mógł go łatwo wyłączyć jak auto stoi w swojej hali garażowej. Osprzęt już czeka.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 maja 2016, 21:34 
Adept
Offline
Od: 08.07.2015
Posty: 101
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
http://www.mazda.pl/serwis-i-akcesoria/ ... umulatory/

"Nowy akumulator zainstalowany w Maździe jest objęty trzyletnią gwarancją."


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 maja 2016, 06:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 26.10.2014
Posty: 696
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Gorzej będzie, jak Mazda zmieni tekst na stronie i wtedy będziemy mogli się cmoknąć w... :)
Sama jestem ciekawa jakie kwiatki z tego wyjdą. Nic, tylko jechać i wymieniać akumulatory :)

_________________
"Pędź balonie, bo cię igłą pogonie" :>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 maja 2016, 21:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.03.2014
Posty: 940
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Zapisz sobie stronę na kompie jako plik HTML wraz z załącznikami. Dodatkowo print screena i nikt nie podskoczy.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 maja 2016, 21:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Dziś podczas rocznego przeglądu, przepytałem ASO o akumulator, Pan kierownik twierdzi że jeśli nie mam w Broszurze Informacyjnej o gwarancji i serwisowaniu napisane że jest inaczej, to mam trzy lata, więc miałem półtora godziny , przekopałem wzdłuż i wszerz i ani słowa o aku. Pan kierownik także przeleciał od dechy do dechy, stwierdzając ostatecznie "trzy lata". Papieru niestety nie dostałem, choć twardo o niego walczyłem. Była za to sugestia abym skontaktował się z górą o ostateczne zajęcie stanowiska w tej sprawie. Będę na dniach pisał.
Aha, dowiedziałem się jeszcze, że wersje przed FL mają napisane w gwarancjach, że jest rok na aku, a dopiero po FL usunęli ten zapis i jest niby trzy lata.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 maja 2016, 08:23 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.08.2014
Posty: 637
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
TheBesTia napisał(a):
Aha, dowiedziałem się jeszcze, że wersje przed FL mają napisane w gwarancjach, że jest rok na aku, a dopiero po FL usunęli ten zapis i jest niby trzy lata.

Kurczę, już miałem nadzieję :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 maja 2016, 08:30 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak, przed FL jest wyraźnie napisane.

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 maja 2016, 09:06 
Offline
Ja prawie wymieniłem aku. Ale okazało się, że moje urządzenie zabezpieczające wyładowanie aku przez kamerę ma ustawienie 12,4V.
Pozwala to na pracę kamery przez 1h od wyłączenia zapłonu. Zalety to działanie iEloopa, który wogóle nie magazynował energii.
A z minusów - znowu zaczął działać iStop.. :)
Wcześniej miałem ustawione 11,8V i systemy dodatkowe się zdeaktywowały. Nie miałem problemu z uruchomieniem.
Zmierzam do tego, że te wykańczanie aku to jakaś podejrzana sprawa - bardziej coś zwalone w elektryce, a nie nieprawidłowa obsługa.
Mam przecież Webasto i nie zarżnąłem aku przez całą zimę. Plus niewłaściwe ustawienie zabezpieczenia od kamery.
Naprawdę nie wiem co trzeba zrobić aby rozwalić aku nie posiadając kamery stale podłączonej i tylko uruchamiając silnik.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 25 maja 2016, 09:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Mi do 3 lat to już niewiele zostało, bo jakieś 0,5 roku, więc czy jest 1 rok czy 3 to dużo nie zmienia. Raz tylko prawie załatwiłem akumulator, miał 11,8 po 4 dobach chodzącej kamery, ale naładowałem prostownikiem i od tej pory nie ma żadnych problemów z systemami. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 maja 2016, 09:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
mam podobnie do konca 3l gwarancji 11/2016, dwie zimy aku slaby, ale jak przekrylem maske -zatkalem wszystkie otwory na powietrze, kolo aku jest przez zime cieplej, to dzialal jak nowy
ale jest prawda, ze naraze u nas zimy niema juz pare lat :)

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 maja 2016, 14:06 
Offline
TheBesTia napisał(a):
Aha, dowiedziałem się jeszcze, że wersje przed FL mają napisane w gwarancjach, że jest rok na aku, a dopiero po FL usunęli ten zapis i jest niby trzy lata.


"Zalatuje" małą dyskryminacją... :> Przed FL są gorsi czy jak ? :idea:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 25 maja 2016, 14:25 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Matarez, wy macie "podłokietnik" więc nie marudź :P

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 maja 2016, 14:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Moze w FL cos poprawili w kwestii awaryjnosci aku, wiec i kulawy zapis wyleciał ?!?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 maja 2016, 15:02 
Offline
gzesiolek napisał(a):
Matarez, wy macie "podłokietnik" więc nie marudź :P


No fakt - to jest argument :-P


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 maja 2016, 18:51 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
gzesiolek napisał(a):
Matarez, wy macie "podłokietnik" więc nie marudź

W którym można przewozić kilo waty

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lip 2016, 11:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.08.2013
Posty: 7
Witam!

Też mam problem z rozładowującym się akumulatorem. Samochód ma już pół roku po gwarancji, czy ktoś z was kupował już zamiennik. Czy ten akumulator będzie pasował do skyenergy 2.0 165 KM ?? Czy może kupić jakiejś innej firmy ?

http://www.akumulator.pl/produkty/cl604

Jaka jest pojemność i prąd rozruchowy w oryginalnym akumulatorze ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lip 2016, 15:36 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.02.2016
Posty: 254
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zanim kupisz nowy, to ustal może, czy na pewno problem leży w starym akumulatorze czy też coś Ci go rozładowuje. Sprawdzenia możesz dokonać w prosty sposób, wpinając nawet najtańszy miernik uniwersalny za 20PLN pomiędzy klemę a akumulator. Miernik oczywiście ustawiony na pomiar prądu, nie napięcia, najlepiej na najwyższy zakres. Pomiędzy którą klemę a złącze akumulatora się wepniesz nie ma znaczenia, kierunek wpięcia miernika też, najwyżej pokaże Ci ujemną wartość prądu. Pobór prądu po uzbrojeniu alarmu nie powinien przekraczać 200mA (0.2A). Jeżeli pomiar nie będzie przekraczał tej wartości, to sprawdź jeszcze napięcie ładowania - mierzysz napięcie na zaciskach akumulatora przy włączonym silniku. Powinno być w granicach 13.8V. Jeżeli pomiary niczego nie wykażą, możesz zmieniać akumulator.
Z tego co pamiętam to do benzyniaka wystarczy 60Ah, prąd rozruchowy we większości akumulatorów tej wielkości jest podobny, w sumie ważne żeby pasował pod względem wielkości i ułożenia biegunów. W skyenergy chyba nie ma i-loopa i i-stopu, tak więc nie musisz szukać dedykowanych do tego akumulatorów, mogą być standardowe.

_________________
Shutter vel Szymon SQ5OVK


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lip 2016, 18:11 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
W SkyEnergy rzeczywiście nie ma i-ELOOPa ale jest i-stop.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lip 2016, 18:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Na pewno ładowanie warto sprawdzić przed zakupem nowego.
Bo był na forum przypadek gdy poluzowany był napinacz paska alternatora o ile pamiętam i nie było ładowania. Zresztą i inne przyczyny braku ładowania mogą być.
A aku powinien być do start-stop przeznaczony bo zwykły raczej zaraz wyzionie ducha (i-stop jest i w Energy i Motion, w Motion ale dieslu jest i i-eloop)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lip 2016, 20:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.08.2013
Posty: 7
Naładowałem akumulator, napięcie na wyłaczonym zapłonie 12,5v, przy uruchamianiu napięcie spada do 11 volt i za chwilę 14,1 nie zależnie od obrotów, właczonej klimtyzacji, itp.

Pomiaru pradu nie wykonałem bo chyba mam miernik zepsuty.

Wyłaczylem pod maska alarm bo mam na kluczyk (zakładany w aso) i zobaczę co dalej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lip 2016, 21:16 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.02.2016
Posty: 254
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Napięcie ładowania jest OK.
Miernik ustawiasz na pomiar prądu stałego (A DC), na najwyższy zakres, przewody pomiarowe podpinasz pod gniazda COM i A (nie to pomiaru napięcia czy oporności). Jedną końcówkę pomiarową podpinasz np. do ujemnego złącza akumulatora, drugą do zdjętej klemy masowej. Jeżeli miernik jest sprawny, powinieneś móc włączyć zapłon, alarm itd. Sprawdź, czy może nie masz przepalonego bezpiecznika znajdującego się w mierniku.
Sprawdzenie prądu rozładowania jest na pewno tańsze (wystarczy miernik z allegro czy bazaru za 10PLN) niż kupowanie w ciemno nowego akumulatora za 4 stówy.

_________________
Shutter vel Szymon SQ5OVK


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 lip 2016, 14:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Warto wiedzieć , że właśnie często pada bezpiecznik przy złym sposobie podłączania miernika ...
Otóż , żeby nie popłynął chwilowy duży "prąd" = amperaż trzeba jak kolega wyżej opisuje jedną końcówkę podłączyć do obojętnie której klemy "na stałe" , żeby nią już się nie zajmować. Np. krokodylkiem, a drugą końcówkę miernika trzymać dotkniętą do tego bieguna z którego zdejmiemy klemę z podpiętą końcówką miernika na stałe . Wtedy unikniemy przepalenia miernika.
Zawiłe, ale ważne ... zrobię rysunek.

Obrazek

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 lip 2016, 15:25 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.02.2016
Posty: 254
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Trochę bardziej fachowo wygląda to tak:
Obrazek
Oczywiście w naszym przypadku obciążeniem jest układ elektryczny sprawdzanego auta. Wpięcie w klemę minusową amperomierza jest o tyle lepsze, że trochę mniej jest tam przewodów do odłączenia (zazwyczaj jeden, łączący ujemny biegun akumulatora z nadwoziem), no i bezpieczniejsze, bo w przypadku niezamierzonego dotknięcia przewodów z elementami nadwozia nie ryzykujemy zwarcia i efektów specjalnych. Z tego samego powodu w razie konieczności (wypadek, naprawa) odłącza się najpierw ujemną klemę. Bez tego, manipulując kluczem przy dodatnim biegunie akumulatora możemy przez przypadek doprowadzić do zwarcia z poważnymi skutkami. A mając odłączoną masę nic się nie stanie.

_________________
Shutter vel Szymon SQ5OVK


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 lip 2016, 15:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Z twojego rysunku nie wynika jak po kolei postępować z podłączeniem miernika ... na co ja zwracam uwagę.
Każde podłączenie miernika do obciążonego układu w sposób taki --> pyk pyk i podłączyłem dwie końcówki miernika ot tak sobie kończy się wywalonym bezpiecznikiem :)_
Dziękuję ... choć mniej fachowo ;)

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 lip 2016, 18:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Dodajcie jeszcze żeby w żadnym przypadku nie sprawdzać prądu rozruchu, bo wtedy to .... Się zadzieje.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 lip 2016, 20:40 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
<hahaha>
dodaję :)

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 lis 2016, 10:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Mnie też dopadło :sad:
na razie doładowałem akumulator i na razie chodzi, i-stop też zadziałał :)
ale powoli,powoli rozglądam się za nowym akumulatorem i wyszło mi np:

CENTRA Start-Stop EFB
Technologia EFB
Zalety:
Wysoka zdolność przyjmowania ładunku przez cały okres pracy
3-krotnie dłuższa żywotność w pracy cyklicznej
Optymalizacja pod kątem niepełnych doładowań
Idealna do małych i średnich aut z systemem Start-Stop oraz z innymi systemami redukcji spalania
Nowoczesne rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa eksploatacji
Najnowsza generacja produktów została zaakceptowana przez producentów samochodów

Co sądzicie ,ktoś ma jakieś doświadczenia z akumulatorami? ale nie z ASO?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.