Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 06:34

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 72  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

administrator
PostNapisane: Wt, 29 lis 2016, 19:55 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
U mnie działa cały czas i-stop czy i-Eloop. Były ostatnio takie dni, że musiałem przejechać z 50 km, żeby odżyły. Kwestia jak bardzo spadnie poziom naładowania na dłuższym postoju. Jeżeli kamerę zostawię włączoną na kilka godzin lub 2 dni, to akumulator ładuje się dłużej a w związku z tym więcej czasu trzeba dla systemów. Teraz kiedy temperatura jest dużo niższa, akumulator dużo bardziej traci swoją pojemność, stąd też jest bardziej wrażliwy na wyładowanie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 lis 2016, 21:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ciekawy jestem jak właśnie kamera się do tego dokłada. Ja nie mam. Mam 10k przebiegu i-stop mi nie działał ostatnio zamiast przez 4 km to przez jakieś 8 km, ale powód był głównie AC nie akumulator... Mam wrażenie, że kamerki trochę za bardzo rozładowują akumulator.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 lis 2016, 21:41 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Swoje auto mam 2 lata i od początku kamerkę, którą włączam zawsze podczas jazd, a zawsze odpinam kiedy dłużej parkuję. Cały czas (póki co) włącza mi się i-stop i nigdy nie zauważyłem takich przypadłości. Fakt, że w okresie jesienno/zimowym czekam na jego załączenie trochę dłużej, ale to wszystko ...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 lis 2016, 21:47 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.08.2014
Posty: 637
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
Po roku z kamerką pracujacą nonstop aku do "wymiany" (istop i ieloop przestał działać). Na razie nie wymieniam, bo odpala bez problemu, ale o istopie/ieloopie mogę zapomnieć. Ani ładowanie prostownikiem, ani kilka podróży > 200km nie pomaga. Moja wina - na jednym ze zlotów tombien mi wymierzył aerometrem 50% gestości. Istop wtedy jeszcze działał (padło parę miesięcy później). Gdybym wtedy podładował i cały czas pilnował to pewnie nie mialbym problemu. A tak dupa zbita. Kamerka dalej 24/7 pracuje.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 29 lis 2016, 21:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Tak, i jakby nie te systemy, to wielu z tych co już akumulatory wymienili, pewnie dalej by na nich jeździło. W tzw. nieświadomości skoro odpala, to znaczy, że ok. A tak większe wymagania systemów i inne potrzeby. :)

Huncwot to było 1,5 roku na II Zlocie. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 lis 2016, 22:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
U mnie obecnie iStop nie działa od jakiś 6 tyg. Dwa razy po dłuższej podróży udało mi się go aktywować, ale wtedy ze względu na awarię Vico power plus kamera była zasilana non stop i reaktywacja była na krótko. Teraz mam ponownie zasilaną kamerę przez Vico power plus, a co za tym idzie wyłączam ją w hali i czasem obserwuje jak ładuje się kondensator, ale iStop nie działa. Zbieram się od kilku dni aby podładować aku, ale jakoś nie mam mocy wieczorami. Zastanawiam się też czasem czy nie zostawić takiego stanu dla testu do wiosny, czy po zimie przy wyższych temp zacznie działać. Auto odpala bez problemu, a kamerę Vico odłącza mi przy spadku nap do 12,2V.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 lis 2016, 22:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Bez żartów. U mnie kamera działa tylko podczas jazdy (zasilanie z gniazda zapalniczki) i-systemy przestały działać jak się zimno zrobiło. Co innego jak kamera nagrywa non stop - podpięcie prosto pod aku - wtedy jestem w stanie to zrozumieć...

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 lis 2016, 00:49 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 13.12.2014
Posty: 361
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ja nie mam kamer i innych takich.... aku ma 60%
Do października robiłem trasy codziennie ( autostrada itp ) po 100 ~ 300 km i to też nic nie dało.
Systemy padły przy pierwszym chłodzie. To nie ma najmniejszego sensu.

Serwis kazał mi wyłączyć auto gdzieś na skrzyżowaniu i ponownie uruchomić :hahahaha:
Fakczynie raz zadziałało ...... Może jeszcze 10 przysiadów przed wejściem do samochodu i też bedzie ok ?

_________________
- MAZDA 6 FL -


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 lis 2016, 07:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Kiedyś znajomy mechanik powiedział, że nawet jeśli kamera jest zasilana non stop i przez nią są problemy z aku, to to jakiś żart. Tylko, że w naszym przypadku nie słyszałem żeby komuś auto nie odpaliło, a przestaje działać iStop, czy Eiloop i o czym juz była mowa jakby nie te systemy nikt aku by nie wymieniał bo auto odpala.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 lis 2016, 08:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nie śledziłem wątku w zeszłym roku, ale ponoć też jak się chłodno zrobiło to się sypały takie opinie.

Moim zdaniem kwestia może być innego podejścia systemu do aku w niskich temperaturach. Choć wątpliwe.

Druga hipoteza to już moje przemyślenia, które przedstawię. <zgłupiał>
W nowych samochodach, nawet na biegu jałowym i pod względnym obciążeniem, ładowanie akumulatora jest (w sensie bilans energetyczny po stronie układu alternatora jest wyższy). Czyli jedyne straty "w trakcie jazdy" są w momencie odpalania silnika (ewentualnie przy wysprzęgleniu alternatora w zadanych warunkach - przyspieszanie?). Potwierdzeniem tego jest to, że kiedy poziom akumulatora jest "na granicy" - to znaczy naładowanie było za niskie (eloop off, istop off) przy uruchomieniu auta, ale po paru km (nawet w korkach) i-stystemy zaczęły działać. Ale już po postoju przez noc znowu naładowanie było za niskie. Oznacza to tylko tyle, że akumulatory są bardzo niskiej jakości, skoro powiedzmy 13-14 godzin powoduje samoczynne rozładowanie się o kilkanaście procent (od działania i-eloop i i-stop do nie działania żadnego z tych systemów). I wcale tu nie mówimy o jakichś niskich temperaturach, auto garażowane w garażu 5-8 stopni!
Po zrobieniu 600 km jednego dnia, akumulator naładował się na tyle (pewnie nawet do 90-100%), że po nocy w temperaturze 0 stopni gotowość aku była od uruchomienia (czyli powyżej tych 60-70%). Po kolejnych 600 km drugiego dnia pewnie znowu się doładował. Niestety w kolejnych dniach robiłem już po kilka km dziennie i w ciągu paru dni znowu aku spadł poniżej 60% i już się przez to nie przebija = systemy nie działają. Wygląda na to, że jak jest poniżej tych 15 stopni C to aku nie trzyma naładowania - pytanie czy to coś z układem ładowania czy jednak shitowa bateria - obstawiam to drugie. <baseball>

Pytanie czy ktoś wrzucał do swojej mazdy już jakiś markowy akumulator i czy ma inne obserwacje.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 lis 2016, 08:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ja powiem tak podejrzewam, że każdy ma odrobinę racji. Aczkolwiek kilka uwag: Akumulator w M6 jest obsługowy, czyli kto dolewał wody destylowanej do niego? (Uprzedzając KMBak to nie znaczy, że jest niskiej jakości poprostu nie jest szczelny)

Druga sprawa kamerka na 100% się dokłada do tego.
Trzecia w czasie jazdy akumulator podejrzewam, że ma ciepło minimum 20 stopni pewnie ma po dłuższym dystansie. Spadek do 5 stopni to już spadek mocy akumulatora przez samo ciepło o 10-15%. Nie wiem co to za info, że akku ma 60% sprawności po roku, bo jak dla mnie to już dawno jest coś nie tak. Akumulatory samochodowe muszą być cały czas blisko 100% naładowania bo inaczej się szybko uszkadzają (taka technologia).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 lis 2016, 10:19 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
KMBak napisał(a):
Ale już po postoju przez noc znowu naładowanie było za niskie. Oznacza to tylko tyle, że akumulatory są bardzo niskiej jakości, skoro powiedzmy 13-14 godzin powoduje samoczynne rozładowanie się o kilkanaście procent (od działania i-eloop i i-stop do nie działania żadnego z tych systemów).

Dotychczas myślałem podobnie, chyba nawet w początkowych postach tego wątku pisałem o tym.
Dlatego zdumiało mnie zachowanie I-stopa w ostatnich dniach. Otóż od kilkunastu już tygodni i-stop nigdy mi się nie uruchamiał, kilkakrotnie pojawiał się także komunikat ostrzegający o problemach akumulatora tzw "Battery management system inspection required", zazwyczaj rano z chwilą uruchamiania auta. Za pierwszy razem po ukazaniu się tego ostrzeżenia, mniej więcej przed dwoma miesiącami doładowałem aku CTEKiem. Zaś ostatnie 10 dni z powodu złapania mocnej infekcji, która mnie totalnie rozłożyła samochód nie był wogóle eksploatowany i stał w garażu. Po tych 10 dniach wsiadam, wyjeżdżam na miasto (nie autostradę), jadę wolno w korkach, niebieska ikonka temperatury gaśnie i co się dzieje?
Zaczyna pracować i-stop. Tak było przedwczoraj, wczoraj, mam nadzieję będzie i dzisiaj. Więc co akumulator sam się zregenerował? Dziwna to sprawa jest. Ale da się z tym na szczęście żyć.
Aha, nie mam I-Eloopa!

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 lis 2016, 10:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
No to ja już sam nie wiem o co chodzi. :hophop: A garaż masz ogrzewany? Może w ciepłym stało autko?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 lis 2016, 11:34 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Zawsze tj. od blisko 3 lat garażuję GJ-kę w tym samym w miarę ciepłym garażu (na pewno powyżej 10-12 stp.), także wówczas gdy i-stop nie działał.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 lis 2016, 12:31 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Panowie to co dla nas (Europejczyków) jest niezrozumiałe to trzeba tłumaczyć "KODO-SRODO lub TTTM". A tak na poważnie, to jak się ma ładowanie akumulatora z e-loopem, trzeba go wypinać podczas ładowania tudzież podczas rozruchu z prostownika?

Wysłane z mojego Lenovo K910


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 lis 2016, 17:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
A mi dziś zaczął działać. Cały czas krótkie trasy i dziś odżył po bardzo krótkim odcinku przy temp na zewnątrz niecałe 4 stopnie. Ciekawe na jak długo.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 lis 2016, 18:58 
Adept
Offline
Od: 22.06.2015
Posty: 129
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: opolski
Od jakiś 3. tygodni jadąc do pracy zerkam na ekran z i-loop'em i i-stop'em. No cóż 3 ikony, niewiele... Trasa autostrada 20 km potem wioski 10 km.
Rano, bez względu ma temperaturę, jak jadę widzę brak gotowości akumulatora aż do końca jazdy. Następnie auto stoi sobie ~8 godzin. Wsiadam, akumulator zgłasza gotowość, pozostałe - silnik i klima - po typowym czasie jak się "nagrzeją". Temperatura otoczenia niewiele wyższa niż rano...
Zeszłej zimy chyba było podobnie.

Brak zadziałania i-stop'a, po przyjeździe do pracy, zauważyłem jak temperatura otoczenia spadła poniżej +5 stopni.
Wydaje mi się, że skromna mazdowska elektronika coś jest dziwnie zaprogramowana. Zauważyłem też, że jak jadę krótki odcinek, silnik i klima mają gotowość, i się zatrzymam, to powrocie do samochodu i odpaleniu i-stop jest gotowy praktycznie od razu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 lis 2016, 19:11 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Czyżby w MMPol uruchomiono centralne, satelitarne sterowanie i-stopem? :wink:

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 30 lis 2016, 20:12 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Gdzieś słyszałem (chyba w ASO), że i-stop oraz i-Eloop żyją własnym życiem. Z tego co piszecie to wygląda na to, że to prawda. ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 gru 2016, 02:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
I to by była najlepsza teoria , bo na chwilę obecną nic sensownego nie ma sensu :-P


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 gru 2016, 00:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.12.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Witam wszystkich.
Jeżdżę 6-tką od roku . Po trzech miesiącach miałem wizyte w ASO bo i stop nie działał. Zostawiłem auto jeden dzień, naładowania akumulator i wszystko miało być dobrze. Tak zapewniał facet z ASO. Powiedział że po ładowaniu aku nikt już nie wraca ... Niestety u mnie sytuacja się powtarza. Zadzwoniłem dziś do ASO a gość mi mówi że muszę przyjechać naładować aku bo to jest normalne o tej porze roku. ... sorry taki mamy klimat <hahaha>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 gru 2016, 00:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ta. Dzis zrobilem 400 km po autostradzie i dopiero zaczelo dzialac. Ten system to kpina. Kij z istopem ale brak iloopa tez do bani.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 gru 2016, 01:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Ja w nie wbijam, istop wylaczylem papierkiem a apki z eloopem nie wlaczam w ogole. Jestem szczesliwszy i spokojniejszy, wbijam w dzialanie tych systemow wole nie wiedziec, bo jak sie juz zobaczy ze nie dzialaja to sie nie odzobaczy ico chwile sprawdza i o tym mysli :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 gru 2016, 06:24 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 454
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
O ile latem musiałem się uczyć obsługi i-stopa (jak hamować, by nie włączyć), to teraz na krótkich trasach nie mam z tym problemu - i-stop uruchamia mi się dopiero po zaparkowaniu :hihi: .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 gru 2016, 11:07 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Kilkanaście dni temu podobnie jak u zagryziaka ,,Battery managment system..."
no dworze wilgoć jak cholera wszystko spływa ale ciepło
i-stop miga,lampka z ostrzeżeniem miga
Kiedyś już tak miałem i doładowałem akumulator, teraz postanowiłem olać komunikat
do pracy mam 30 km. i pojechałem
po pracy powrót do domu i żadnych komunikatów już nie było
i-stop działa,zresztą mam włączony cały czas(nie mam i-ELOOPa)
Jak będzie się powtarzało to doładuję albo i wymienię akumulator jeśli będzie konieczność tylko go sprawdzę u elektryków
Nie tylko i-stop ale i całe auto żyje własnym życiem :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 gru 2016, 14:04 
Offline
A u mnie dzisiaj zaczął działać - i wcale nie zrobiłem setek km po autostradzie...Auto po całej nocy w garażu, na zewnątrz też ciut cieplej...Cóż - taki urok zoom zoom :wink:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 gru 2016, 18:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
U mnie też dziś działało... Ciepło było. :hahahaha:

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 gru 2016, 15:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.11.2016
Posty: 8
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Witam wszystkich,
dołączę się do dyskusji i podzielę się moim przypadkiem.
Od odbioru auta nie działał ani i-stop ani i-ELOOP, czytając wcześniejsze wpisy nie zgłaszałem od razu do ASO tylko jeździłem i obserwowałem. Niestety nic się nie zmieniało, wiec dzwonie do ASO i zgłaszam problem.
Oczywiście dla nich problemu nie ma bo: .....nie świeci się na pomarańczowo to znaczy, że wszystko jest ok..... i te gadki co już większość z Was słyszała od ASO o warunkach itd... Dopiero jak już przestałem być miły i powiedziałem co o tym myślę zaprosili mnie do serwisu. Tutaj już inna rozmowa, Pani, nawet miła, przyjęła samochód i dość szybko stwierdzili problem z aku. Poinformowali mnie , że trzeba podładować i będzie dobrze. Powiedziałem im, że to nic nie da (wcześniej w garażu ładowałem dwukrotnie przez cała noc i nie rozwiązało to problemu) ale upierali się wiec zgodziłem się chwilę poczekać. Kolejna informacja, że jednak to może dłużej potrwać bo dalej jest problem. Dostałem samochód zastępczy i pojechałem do domu, miałem czekać na kolejną informację kiedy odebrać auto. Kolejna informacja jest taka .... aku do wymiany ale trzeba zgłaszać do MMP i może to potrwać do 14 dni, muszą sporządzić protokół więc proponują mi aby zostawić samochód na noc a rano odbiorę. Rano nikt nie dzwoni, więc dzwonię do nich aby się przypomnieć. Po jakimś czasie telefon, że jednak dzisiaj nie odbiorę samochodu ponieważ należy jeszcze sprawdzić gęstość elektrolitów a to można wykonać dopiero po 12 godz. od ładowania. Cóż robić, może rzeczywiście coś jest na rzeczy i w końcu znajdą przyczynę. Kolejny dzień telefon, że już wszystko w porządku mogę odebrać samochód jest sprawny i wszystko działa. Na miejscu dowiedziałem się, że akumulator jest jednak dobry tylko powiedzieli coś w tym stylu.... nauczyli czujniki komunikować się z akumulatorem.....???
Trochę ta procedura jest dla mnie dziwna ale OK to w końcu ASO więc procedury znać powinni.
Podsumowując, odebrałem dzisiaj samochód i oba systemy działają już bez zarzutu.

Sorki za tak długi opis (starałem się najkrócej) ale może ktoś ma lub będzie miał podobny przypadek i ułatwi mu to rozmowę z ASO.

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 gru 2016, 15:57 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
maciekM6 napisał(a):
Podsumowując, odebrałem dzisiaj samochód i oba systemy działają już bez zarzutu

Do czasu aż ponownie przestaną działać.
U mnie było podobnie. 3 tygodnie po odbiorze auta z salonu wymieniono mi akumulator na nowy i i-stop zadziałał lecz na krótko.
Niestety te systemy są nie do końca dopracowane i jak u wielu kolegów rozpoczął się kołowrotek, wizyty w ASO - doładowywanie aku i za jakiś czas znowu to samo. Wreszcie zakupiłem dobrą ładowarkę CTEK i doładowuję co jakiś czas samodzielnie.
Przestałbym się przejmować na Twoim miejscu - TTTM.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 gru 2016, 17:42 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 13.12.2014
Posty: 361
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Brak słów w tym temacie. Ja do dzisiaj czekam na kontakt i nic.
Systemy jak nie działały tak nie działają.

_________________
- MAZDA 6 FL -


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 72  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.