Teraz jest So, 11 maja 2024, 17:29

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 72  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 3 gru 2015, 02:39 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Roman Piotrek ma rację, nie mam pojęcia po co do nich jeździsz skoro sprawy się tak mają jak na załączonym obrazku.

A sprawa z paskiem moim skromnym zdaniem powinna oprzeć się o MMPOL. Tak samo jak sprawa z Twoim akumulatorem. Roman Ty masz nowy samochód, pamiętasz?

...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 gru 2015, 09:24 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Pomyliłem datę, nie wczoraj w środę a dzisiaj mam u nich wizytę. Muszę jednak zgłosić się do nich ponieważ to ONI mają usunąć usterkę, którą sami mi zafundowali (uszkodzone otwieranie pokrywy silnika). Przy okazji zamierzam odwiedzić właściciela ASO i podzielić się z nim swoją opinią.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 gru 2015, 10:18 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tylko nie pij jego kawy, bo będzie zbyt miło i rozejdzie się po kościach

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 gru 2015, 10:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Tak jakby właściciel ASO nie wiedział co się pod jego dachem dzieje, jasne. Nie do właściciela tylko do centrali Mazdy.
Olej ten zakład "naprawczy" i tyle. Znowu coś Ci zepsują i wmówią że to eksploatacyjne zużycie.
Jeździsz kilka dni bez możliwości otwierania maski ! a jakbyś płyn do spryskiwaczy chciał uzupełnić to co? dość niebezpiecznie z zasychającą zaciapaną szybą jeździć. Czy cokolwiek. I jeszcze Ci termin łaskawcy wyznaczyli ! takie coś to momentalnie na parkingu powinni naprawiać. Czy przypadkiem to ASO nie było kiedyś Polmozbytem ? bo zwyczaje polmozbytowskie typowo, wypisz wymaluj ASO Fiata/Alfy..brrrr... tylko tam choć jak coś spieprzyli sami to momentalnie brali do poprawki , świątek piątek noc obojętne.
Pasek alternatora odpłatnie po 27 tys. Łał. To w Alfie wahacze do 50tys gwarancyjnie wymieinali. Oby to tylko to ASo takie było nie cała sieć bo strach auto tam z oczu spuścić.
Nowy akku . W tak nowym wozie.
"to się nadaje do gazet" :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 gru 2015, 23:34 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To również jest serwis Fiata / Alfy :)

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 gru 2015, 00:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Nooo, wyczułem wspólne zwyczaje na odległość mimo że nie wiedziałem. Swoje w popolmozbytowksim ASO Alfy przeszedłem, odradzam każdemu. Jeśli tam jeszcze był kiedyś Polmozbyt, to zmykajcie stamtąd gdzie pieprz rośnie czym prędzej! Pewne zwyczaje przechodzą z pokolenia na pokolenie, z majstra na ucznia. I nie są do dobre zwyczaje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 gru 2015, 11:51 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Powergrip napisał(a):
po dzisiejszej wizycie w serwisie Voyager Club w Poznaniu i-stop i e-loop działają! Diagnostyka trwała dokładnie 5min. Przyczyną był błąd oprogramowania. ................................
Nie byłem pierwszy w tej sprawie, ale o jakiejś akcji serwisowej nic się nie mówi.
Wgranie nowego software trwało 30min. Po godzinie było po sprawie. ...................... Tak więc moja Mazda śmiga i znów wyłącza się z gracją w oczekiwaniu na "zielone ", w nagrodę została gruntownie wykąpana i nawoskowana (bo wiadomo, że czyste auto jeździ jeszcze lepiej...), udany dzień. :-)

Wczoraj podczas wizyty w ASO Bołtowicz naprawili to co wcześniej uszkodzili czyli przyczynę uniemożliwiającą otwieranie pokrywy silnika.
Przy okazji miałem okazję porozmawiać nt zgłaszanych przeze mnie wielokrotnie problemów z i-stopem, niedoładowywanym akumulatorem, metalicznymi odgłosami stukania z silnika (na szczęście przestało stukać, na razie) oraz zasadnością wymiany paska alternatora.
Mówiąc w największym skrócie wg ASO antidotum na nie działający i-stop to wgranie nowego oprogramowania (co właśnie uczyniono, jak u Powergripa), które podnosi? (raczej obniża) krytyczne wartości związane ze sprawnością akumulatora, po osiągnięciu których software automatycznie wyłącza działanie i-stopa. Czyli tak: dotychczas moment wyłączenia działania i-stopa następował za wcześnie, tj. nawet przy zbyt wysokim poziomie naładowania akumulatora zaś obecnie przy nowym software i-stop będzie zaskakiwał nawet wówczas, gdy poziom naładowania akumulatora będzie znacznie niższy. OK! Tylko, czy wskutek takiego ustawienia nie zużyje się przedwcześnie akumulator?
Przyznano, że pasek nie był powodem słabego ładowania akumulatora natomiast konieczność jego wymiany spowodowana była metalicznymi stukami z rejonu napędu alternatora (przynajmniej tak zdiagnozowano podczas poprzedniej wizyty). Wczoraj jednak usłyszałem, że wymiana nie była konieczna a dokonano jej na moją prośbę (sic!), co jest oczywiście wierutną bzdurą. Znaczy się sam sobie w ich serwisie zdiagnozowałem? Ale metaliczne stuki ustały więc zupełnie zgłupiałem.
Również od momentu wymiany paska a ściślej wgrania nowego oprogramowania przestałem mieć problemy z i-stopem i wszystkimi jego objawami (napis na display-u, ikonka czerwona ostrzegawcza i migającego i-stopa). Ale przejechałem dotychczas ok. 20 km więc ostateczną ocenę dam po kilkunastu dniach.
Dowiedziałem się także, że całe ASO Bołtowicz znajduje się w trakcie wewnętrznej reorganizacji i zapewniono, że klienci niebawem te korzystne zmiany wyraźnie odczują.
Póki co dodzwonić się do nich do serwisu to pogodzić się z całkowitym wyczerpaniem akumulatora w swoim smartfonie a i tak będzie to niemożliwe. Szybciej dojedziesz z Kielc pod warunkiem, że wcześniej się telefonicznie umówiłeś. :wink: :lol:

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 4 gru 2015, 11:54 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
zagryziak - to nie u mnie była zmiana softu a u Powergrip'a:
viewtopic.php?p=154592#p154592
:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 gru 2015, 11:57 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
tombien, przepraszam mój błąd ale widzę, że poprawiłeś. Dzięki!

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 gru 2015, 18:09 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 13.12.2014
Posty: 361
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
U mnie i-stop nie działa, natomist i-eloop raz działa a raz nie.

_________________
- MAZDA 6 FL -


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 gru 2015, 22:41 
Adept
Offline
Od: 19.10.2015
Posty: 142
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Na jak długo ,przy pełnym naładowaniu,wyłącza się Wam silnik??Chodzi o diesla.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 gru 2015, 23:06 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
benjamin, przejrzyj posty z połowy tego wątku.
Problem czasu wyłączenia silnika aż do chwili jego ponownego włączenia przez i-stop był przez nas dosyć długo i szczegółowo badany. Poznawaliśmy także warunki jakie muszą być przy tym spełnione. Najdłuższy czas wyłączenia, jaki udało się uzyskać, o ile mnie pamięć nie myli to 2 min 04 sek. Ten wynik często się powtarzał u wielu z nas więc przyjęliśmy go za constans, czyli maksymalny czas wyłączenia pracy silnika, oczywiście w sytuacji prawidłowo działającego osprzętu silnika i naładowanego akumulatora.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 gru 2015, 09:21 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3037
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
sebciu może masz cały czas włączony nawiew na szybę , wtedy i-stop nie działa :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 gru 2015, 22:23 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 13.12.2014
Posty: 361
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Po odpaleniu samochodu tak, jest nawiew na szybę. Po upływie 2-5 minut nawiew kierowany jest już tylko na nogi.
Nawet wyłączyłem całkowicie dmuchawy i AC - OFF... nadal nic.
Może aku słaby.

I-eLoop też działa kiedy chce. Chyba, że animacja baterii się zwiesza tylko.

_________________
- MAZDA 6 FL -


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 11 gru 2015, 22:29 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
SEBOO napisał(a):
(...)Chyba, że animacja baterii się zwiesza tylko.

Masz słaby akumulator, animiacja się nie zawiesza. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 gru 2015, 00:21 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
SEBOO, ja praktycznie od dnia odbioru auta miałem stałe kłopoty z działaniem i-stopu. Pisałem o tym wielokrotnie w tym wątku, nawet wymieniono mi akumulator na nowy, wielokrotnie go doładowywano w ASO wreszcie sam zacząłem doładowywać specjalnie zakupionym w tym celu elektronicznym prostownikiem firmy CTEK. Skutek był taki, że po naładowaniu poprawa następowała jedynie chwilowo. Podejrzewałem różne przyczyny: tandetne akumulatory, pożeranie prądu przez być może wadliwie zainstalowany w ASO autoalarm, czy wreszcie nieprawidłowe ładowanie aku przez alternator. Z taką diagnozą udałem się ponownie do ASO wykorzystując pretekst spowodowany moim niepokojem wynikającym z wydobywania się dziwnych odgłosów z komory silnikowej auta. Słyszało wyraźnie ten dźwięk kilku kolegów z naszego forum a z szymkiem1604 przeprowadzaliśmy testy w celu precyzyjnego zlokalizowania źródła tych metalicznych dźwięków.
W ASO zdecydowano o wymianie paska alternatora oraz psiknięto jakimś smarowidłem na rolki napinacza. Przy odbiorze dowiedziałem się że wgrano mi jakiś najnowszy program. Pisałem o tym kilka postów wcześniej. Od tamtej pory nie zmieniłem zasadniczo sposobu eksploatowania samochodu, może z tą różnicą że ostatnie kilkanaście dni powaliła mnie choroba więc ograniczyłem jazdę. Auto stało przez cały ten czas w garażu, zresztą jak zwykle. Wykonałem nim może 120 - 150 km i ani razu nie zasygnalizował dotychczasowego problemu z i-stopem.
I sam nie wiem czy rzeczywiście to program uleczył samochód (trochę wydaje mi się to naciągane, tym bardziej że po takim zabiegu traci się wszystkie ustawienia a u mnie to nie nastąpiło), czy po prostu alternator notorycznie nie doładowywał akumulatora a przy wymianie paska alternatora zmieniono również ustawienia naciągu (nie jestem fachowcem nie wiem czy coś takiego jest w ogóle możliwe). Jednak efekt jest bardzo pozytywny a użytkownik zadowolony.
SEBOO być może u Ciebie jest podobnie, chociaż nie koniecznie gdyż w moim wypadku SkyEnergy nie posiada systemu i-eloop.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 gru 2015, 23:31 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 13.12.2014
Posty: 361
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Tak, czytałem.
Dzięki za uwagi. W tym tygodniu będę odwiedzał ASO.

_________________
- MAZDA 6 FL -


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 sty 2016, 08:11 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.12.2015
Posty: 4
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
I-stop u mnie też wysiadł. Padło mi odpalanie auta na środku skrzyżowania i jak jełopek stałem z 10 minut dopóki łaskawa pani Madzia nie zechciała odpalić. Od tej pory niemam i-stopu(kontrolka miga na żółto) i jakoś mi to specjalnie nie przeszkadza. Ale tak czy inaczej jadę dziś do serwisu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 sty 2016, 09:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
chlopaki, ja zabronilem ochladzaniu komory silnika powietrzem z przodu i i-stop zaczal dzialac i w mroze na kratkym odcinku 4km przy -6.
Przed uprawom juz jak bylo ponizej kolo +6 stopni , niedzalalo i po 9km a przy 0 juz musialem zrobic duzo km ze by sie wlaczalo. To cieplo w komorze silnika pomaga akumulatoru.

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 sty 2016, 10:10 
Bywalec
Offline
Od: 30.10.2014
Posty: 305
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Wsadziłeś karton jak w Nysce lub Żuku ? :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 sty 2016, 10:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
cosz na ten sposob. Tylko problem ten, ze niema zegara temperatury wody a newiem, jak w trasie. Wczorak zrobylem tak 30km ( bardzo wolne tempo 5.8l spalanie) pod gorke i zadne czerwone signaly niebyli, ale potem do gorki lekko odkrylem, ze by nieugotowac silnik. Jesce jedno + to ma, duzo cieplej w samochodze przy ustawieniu na 21,5 stopni, bo powietrze juz przy ustawieniu na 21,5 idze gorace, do tej pory bylo +- cieple a zalezalo od obciazenia silnika. Spokojna jazda = chlodno, szybka jazda cieplo . Teraz spokojna jazda i cieplo na koszulke

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 sty 2016, 11:14 
Świeżak
Offline
Od: 08.10.2015
Posty: 25
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
adamus28 napisał(a):
Nie wiem, co wam przeszkadza i-stop, u mnie jak chce aby i-stop się włączył to się włącza, przez naciśnięcie mocniej hamulca,jak nie chce to hamuje w ostatniej fazie delikatnie ,i wtedy auto nie zgaśnie,jest to kwestia wyczucia hamulca.Pozdrawiam :)

Skąd masz taką informację? Czy to domniemanie, czy info potwierdzone jakimś papierem?

U mnie iS działa(ł) poprawnie zawsze jesienią. Zimą działa u mnie tylko, przy temp. ok. +5C przy niskim poziomie włączonego nawiewu i naładowanym kondensatorze. Poziom hamowania nie ma nic do rzeczy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 sty 2016, 11:17 
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.12.2015
Posty: 180
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Było już.
Nacisk hamulca ma znaczenia przy automacie a w przypadku ręcznej skrzyni znaczenie ma wcisnięcie sprzegła.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 sty 2016, 11:33 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
U mnie I-stop nie działa mimo, że całą noc ładowałem akumulator i pokazuje mi prostownik, że jest dobrze naładowany. Żadna kontrolka I-stop nie miga, jedynie na monitorze condensatora nie podświetla gotowości akumulatora.
Wyłączyłem I-stop wedle procedury tu opisanej aby ładować aku i albo i-stop mi miga na zielono, albo świeci na pomarańczowo i w tym trybie uaktywnił mi się i-stop. Po wyłączeniu trybu ładowania aku znowu i-stop nie aktywny bo akumulator nie jest gotowy.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 sty 2016, 12:47 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.02.2014
Posty: 151
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
A mi robili od nowa mapy w silniku ze względu na komunikat battery coś tam.
Najlepsze jest to że pojawil się na dwa dni przed serwisem rocznym.
I tu pytanie czy po zmianie map też odczuliście jakby lepszą dynamikę auta? Bo już sam nie wiem czy to "wina" map czy zmiany filtrów i oleju


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 lut 2016, 11:01 
Świeżak
Offline
Od: 13.01.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Pytanie odnośnie i-stopa: początkowo przy zgaszonym silniku nie dało się wbić biegu żadnego i migała kontrolka. Po jakimś czasie miałem problemy z wbiciem jedynki po zapaleniu silnika, jakby blokada biegu jeszcze działała. I dodatkowo, mogę teraz bez problemu wrzucać biegi przy zgaszonym silniku, nic się nie dzieje prócz migającej diody.

Jak jest u Was?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 lut 2016, 11:48 
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.12.2015
Posty: 180
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Czy należy to rozumieć tak, że przy wyłączonym silniku i aktywnym i-Stop (zielony) próbujesz wrzucać biegi bez sprzęgła, czy coś innego?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 lut 2016, 11:52 
Świeżak
Offline
Od: 13.01.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Tak jest, sprzęgło jest niewciśnięte (inaczej i-stop by włączył silnik).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 lut 2016, 12:49 
Offline
Ale, że jak ? Bieg "wbijasz" bez sprzęgła ? Po co ? Nie rozumiem <niewiem>


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 lut 2016, 13:22 
Świeżak
Offline
Od: 13.01.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Staję na światłach, i-stop wyłącza silnik. Kiedyś przy próbie wbicia biegu bez wciskania sprzęgła, była blokada, nie wchodził żaden bieg. Teraz mogę wbić każdy bieg, miga tylko lampka i-stop na zielono.

Chodzi mi głównie o blokadę biegu podczas działania i-stopa, czy to jest normalne zachowanie, że raz działa, raz nie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 72  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.