Teraz jest So, 11 maja 2024, 21:20

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 72  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 3 lut 2016, 13:49 
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.12.2015
Posty: 180
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Powiem szczerze, że nie wpadło mi do głowy, żeby wbijać bieg bez sprzęgła. To, że miga iStop na zielono to znaczy, że zaraz silnik zostanie włączony i nie byłbym pewny, że ma to związek z Twoimi próbami wrzucenia biegu.
To czy wrzucisz bieg czy nie, może zależeć od ustawienia kół zębatych (czy czegoś, nie jestem mechanikiem :)). Sprawdzę popołudniu z ciekawości.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 lut 2016, 13:53 
Świeżak
Offline
Od: 13.01.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Raz z ciekawości spróbowałem i przy wbiciu (lub też próbie wbicia) biegu też miga kontrolka.

Co do ustawienia zębatek, czy jakkolwiek to nazwać - wiadomo o co chodzi :), możliwe, że to właśnie to. Robiąc to za pierwszym razem myślałem, że jest blokada skrzyni podczas działania i-stopa.


Ostatnio edytowano Śr, 3 lut 2016, 13:55 przez mikal, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 lut 2016, 13:55 
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.12.2015
Posty: 180
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Tak pomyślałem i faktycznie musi być jakaś blokada, bo zwróć uwagę, że i-Stop jak długo stoisz, sam uruchamia silnik bez sprzęgła, więc jakbyś wtedy miał wrzuconą jedynkę, to auto by ruszyło, co byłoby niebezpieczne.


Ostatnio edytowano Śr, 3 lut 2016, 13:57 przez coolik, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 lut 2016, 13:56 
Świeżak
Offline
Od: 13.01.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
No właśnie też o tym myślałem, ale nie miałem za bardzo jak ani kiedy to sprawdzić


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 lut 2016, 14:04 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Auto nie ruszy jak wrzucisz jedynkę, poprostu nie odpali silnika

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 lut 2016, 15:36 
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.12.2015
Posty: 180
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Czyli co dokładnie? Zgaśnie, czy będzie czekało na sprzęgło w nieskończoność, aż się akumulator rozładuje? Wiem, że to teoretyczne dywagacje, ale mnie temat zainteresował :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 lut 2016, 16:40 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Jeśli pamiętam dobrze Przed Face-lift guzik odpalania samochodu zmienia koło z zielonego na żółty, i trzeba wtedy ręcznie odpalić z wcisnietym sprzęgłem

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 lut 2016, 16:47 
Offline
coolik napisał(a):
Czyli co dokładnie? Zgaśnie, czy będzie czekało na sprzęgło w nieskończoność, aż się akumulator rozładuje? Wiem, że to teoretyczne dywagacje, ale mnie temat zainteresował :)

I-stop działa ok. 2 min.potem silnik sam się włączy. Poczytaj instrukcję

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 lut 2016, 17:08 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Matarez on pisze w wypadku kiedy na istop włączonym wrzucisz bieg, silnik nie może ci się wtedy włączyć

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 lut 2016, 20:59 
Offline
OK :) Rozumiem - boi się, że auto szarpnie do przodu jak będzie miał "wbitą" jedynkę podczas działania i-stopa . Ale w tym momencie jedno wyklucza drugie...i ciągle nie rozumiem po co włączać bieg podczas działania i-stopa, w dodatku bez sprzęgła :idea:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 lut 2016, 21:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Matarez, nie zbadane są pomysły ludzi. Część trzeba po prostu przyjąć i nie starać się zrozumieć. :mad:

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 lut 2016, 21:25 
Amator
Offline
Od: 12.12.2015
Posty: 62
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zachodniopomorski
ZBANOWANY!
To się nazywa ciekawość ludzka, a co się stanie jak tak zrobię,hmm

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

_________________
Zycie nie raz sypnelo mi piaskiem w twarz :|


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 3 lut 2016, 21:37 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Ja czasami tak robię, wrzucam 3 bez sprzęgła, jak nie chcę, żeby mi zapalił sam z i-stopa, bo np. czekanie się wydłuża. Też początkowo myślałem, że jest jakaś blokada czy coś, ale nie ma takiej. Samochód sam nie zapali jak nie jest na luzie. Po takim przytrzymaniu na biegu wystarczy wcisnąć sprzęgło i zapala. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 lut 2016, 21:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.03.2014
Posty: 940
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Też tak robię jak nie chce by mi silnik odpalił.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 lut 2016, 21:51 
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.12.2015
Posty: 180
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Nigdy mi się nie zdarzyło wrzucać tak biegu :)
Ta odpowiedź zaspokaja moją ciekawość w tym temacie.
Dzięki!

Wysłane z mojego SM-T800 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 lut 2016, 22:06 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 27.04.2014
Posty: 298
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Muszę popróbować, dobry pomysł z tym opóźnionym i-stopem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 lut 2016, 08:02 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3037
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Tylko po co? jeżeli i-stop działa ok 2 minut to też z jakiegoś powodu :) .
2 minuty to długo,jak toś chce się zatrzymać może wyłączyć silnik.
Jeżeli dzieje się wszystko w ruchu(drogowym) to po co kombinować z biegami ? :?:
załącza się i-stop i auto przygotowane do jazdy jest :)
Nie ma co się zastanawiać , trzeba jeździć i korzystać z dobrodziejstw i filozofii mazdy :wink:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 lut 2016, 08:12 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 27.04.2014
Posty: 298
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Czasami dział 2 minuty a czasami pół minuty. Zależy od warunków, bo jak wiemy dużo jest współczynników załączania i-stopu. U mnie największym problemem jest aku. Podjeżdżam pod światła uruchamia się i-stop - czekam około 20s i uruchamia się silnik oczywiście nie zawsze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 lut 2016, 09:00 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Temat dlaczego nie więcej niż 2 minuty był już wyjaśniany w pierwszych partiach tego wątku:
viewtopic.php?f=62&t=729&start=330#p103870

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lut 2016, 09:50 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.09.2015
Posty: 23
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Ok. 2 tyg. temu system I-Stop przestał działać - co ucieszyło mnie niezmiernie <disco>
95% tras mam poza miastami i wcześniej zawsze musiałem wył. ręcznie ten system. Osobiście nie uważam za sensowne nagłe wył. silnika (nawet bez turbiny) na bramce autostradowej po ostrym piłowaniu auta. Teraz dodatkowo na desce nie świeci się żółta lampka I-Stop.

Pytanie: W panelu informacyjnym I-Stop z 3 ikon nie świeci się jedynie akumulator, ciągła jazda bez tego systemu nie spowoduje jakiś dodatkowych problemów w aucie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lut 2016, 10:19 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 13.12.2014
Posty: 361
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Sam nie wiem. U mnie też przestał działać i-stop. I-eloop też działa okazjonalnie.
Nie wiem o co chodzi. Aku był ładowany.

_________________
- MAZDA 6 FL -


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lut 2016, 10:37 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.09.2015
Posty: 23
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Musze sprecyzować, nie działają oba (I-Stop oraz I-Eloop) :)


Ostatnio edytowano Wt, 23 lut 2016, 11:27 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lut 2016, 11:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3037
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Tak a propos jaki macie czas działania i-stopu (total time) :?:
Ja po 62 tys.km. mam 18 godzin i 50 minut :)
i mam cały czas włączony,samo się dzieje, nie raz działa nie raz nie co wynika chyba z naładowania akumulatora i rozgrzania silnika,
gorzej jest latem przy włączonej klimie gdy się wyłącza silnik ....to i klima :|

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 23 lut 2016, 11:27 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
U mnie po 49 tys km 22 godziny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lut 2016, 16:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.01.2016
Posty: 7
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Po przebiegu 2700 awaria systemu i-stop. Miga na pomarańczowo i lipa. Po trasie wróciłem wiec akumulator naładowany. Termin w serwisie Odyssey WaWa dopiero na 2 marca. No nic trzeba jeździć bez i-stop. :(


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Ostatnio edytowano Wt, 23 lut 2016, 20:55 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lut 2016, 17:33 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
koliber1960 napisał(a):
jaki macie czas działania i-stopu (total time)

61331 i 61 h 58 min

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lut 2016, 18:49 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Ten termin to jest terminem do ... :?: Jeśli do samej wymiany czegoś tam to OK, a jeśli do diagnozy to jakiś żart. W Warszawie masz przecież więcej dealerów mazdy :idea:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lut 2016, 18:56 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Budzik, zadzwoń do Gołembiewskich

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lut 2016, 20:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.01.2016
Posty: 7
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Mazop diagnozę wydaje mi się przeprowadzili przez telefon wiec to chyba na naprawę termin. Szymek jutro tam zadzwonię.
Dzieki


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lut 2016, 21:58 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 27.04.2014
Posty: 298
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
koliber1960 napisał(a):
Tak a propos jaki macie czas działania i-stopu (total time)


147h na 84kkm. 3 lat


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 72  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.