Teraz jest N, 12 maja 2024, 19:49

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 72  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 9 sie 2015, 22:48 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.03.2014
Posty: 940
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Dziś znowu i po raz drugi mojej przygody z GJ podczas postoju na i-stopie, czyli przy wyłączonym silniku działało mi wspomaganie kierownicy. Już byłem gotów uwierzyć że za pierwszym razem mi sie wydawało, a tu znowu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 sie 2015, 12:06 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 11.08.2015
Posty: 55
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Witam,
ja mam inne pytanie, takie trochę śmieszne... Ile trzeba używać i-stop żeby posadzić pierwsze drzewko? Mówię oczywiscie o monitorze paliwa i tych drzewkach i krzaczkach, które się tam pojawiają. Póki co dzięki i-stop niby dostałem 2km gratis (auto ma 500km przebiegu), ale ilość drzew: zero.

Pytam w imieniu moich synów, bo na nic innego nie chcą patrzeć podczas jazdy :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 sie 2015, 12:14 
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 352
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: wielkopolski
Ja mam 25km i nic :)
Ale ja mam diesla wiec jestem mniej ekologiczny ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 sie 2015, 17:07 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 23.08.2015
Posty: 26
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Witam

z jakiego źródła samochód czerpie prąd podczas wyłączonego zapłonu i używania np radia - z aku czy z kondensatora jesli jest naładowany?
Na ekranie pokazuja się strzałki "OD" kondensatora.
dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 wrz 2015, 10:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.06.2015
Posty: 10
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Witam,

Od dwóch tygodni jeżdżę nową GJ-tką z silnikiem 2.5l i automatyczną skrzynią. Zauważyłem jeden niepokojący objaw związany z i-stopem i gaśnięciem silnika, który być może wynika z mojej niewiedzy na temat użytkowania skrzyni AT :)

Problem pojawia się, gdy parkuję na chwilę samochód i nie chcę gasić silnika. Wygląda to mniej więcej tak:

1. Zatrzymuję samochód, załącza się i-stop (kontrolka "i-stop" świeci na zielono)
2. Ustawiam skrzynię w pozycji "P" lub "N", zaciągam hamulec ręczny (bo np. chcę otworzyć garaż, albo wyjąć coś z bagażnika)
3. Zdejmuję nogę z pedału hamulca, i-stop próbuje ponownie uruchomić silnik, ale zamiast tego pojawia się komunikat "engine stalled", silnik nie odpala, kontrolka "i-stop" świeci na pomarańczowo, zapala się też kontrolka MIL ("check engine")

Problem ten oczywiście występuje tylko, gdy będąc w aktywnym trybie "i-stop" zmienię położenie dźwigni biegów z "D" na "P" lub "N" (nie zawsze), podczas normalnej jazdy i-stop gasi i zapala silnik bez problemów. Czy ktoś z Was spotkał się z czymś takim?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 wrz 2015, 11:41 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
W instrukcji są opisane zależności działania i-stop i położenia dźwigni zmiany biegów.

Piszesz, że nie chcesz gasić silnika,
Cytuj:
Problem pojawia się, gdy parkuję na chwilę samochód i nie chcę gasić silnika. Wygląda to mniej więcej tak:


a potem
Cytuj:
3. Zdejmuję nogę z pedału hamulca, i-stop próbuje ponownie uruchomić silnik, ale zamiast tego pojawia się komunikat "engine stalled", silnik nie odpala, kontrolka "i-stop" świeci na pomarańczowo, zapala się też kontrolka MIL ("check engine")

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 paź 2015, 19:54 
Amator
Offline
Od: 04.10.2015
Posty: 88
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Mam pytanie czy macie tak ze na wyswietlaczu iloop na maksymalnym wyladowaniu zawsze pozostaje 1 kreska ,wydaje mi sie ,ze na poczatku naladowanie spadalo do zera.

_________________
2015 ale przed lift,
wersja VISION


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 paź 2015, 21:29 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 13.12.2014
Posty: 361
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
U mnie zostaje zawsze jedna.

_________________
- MAZDA 6 FL -


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 paź 2015, 06:46 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 03.09.2015
Posty: 107
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
skypassion napisał(a):
i-stop natomiast nie włączy się jeśli np.
-masz włączony nadmuch przedniej szyby


Potwierdzi mi ktoś to co pogrubiłem? Ja myślałem, że coś nie działa, a tu chyba się nie włączał bo ciągle na nawiewie na szybę jeżdżę włączonym no i temperatura za oknem już nie taka wspaniała :) Potwierdzacie to, że przy nawiewie na szybę I-Stop nie działa?

Drugie pytanie jak sobie przytrzymam guzik I-stop Off to mi się zapala na stałe kontrolka na pomarańczowo - czy to znaczy, ze system jest wyłączony?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 paź 2015, 07:14 
Nowicjusz
Offline
Od: 31.07.2015
Posty: 53
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Tak, przy nawiewie na szybę I-Stop nie włącza się.
Tak, w taki sposób system deaktywujesz i wtedy kontrolka świeci na pomarańczowo.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 paź 2015, 12:50 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 03.09.2015
Posty: 107
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dzięki za odpowiedź i teraz moja refleksja: To jakaś bzdura, że I-Stop nie działa przy działaniu nawiewu na szybę :) Pierwszy raz się z takim czymś spotykam, kto taki system wymyślił nie wiem, ale powinien dostać nagrodę "Kosmity Roku". Z drugiej strony nie jestem fanem tego systemu więc niech mi dalej na szybę wieje a on się nie męczy :) Może to był sprytny zabieg, żeby tego w zimę nie używać? Bo tak sobie myślę, że w zimę to każdy grzeje szybę, bo zamarza :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 paź 2015, 13:04 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jest też tak, że po załączeniu i-stopa wszystkie włączone elementy działają np. światła, wycieraczki, co przyspiesza wyczerpanie kondensatora

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 paź 2015, 13:30 
Świeżak
Offline
Od: 04.04.2015
Posty: 22
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
intruder napisał(a):
Mam pytanie czy macie tak ze na wyswietlaczu iloop na maksymalnym wyladowaniu zawsze pozostaje 1 kreska ,wydaje mi sie ,ze na poczatku naladowanie spadalo do zera.

Generalnie zostaje jedna.
Chociaż zaobserwowałem wczoraj, że jak długo stoję na i-stopie (np. na zamkniętym przejeździe kolejowym) to spada do zera. Może to był przypadek, nie wiem, ale przy najbliższej okazji przyjrzę się uważniej.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 paź 2015, 16:45 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 03.09.2015
Posty: 107
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Gdzie wy ten kondensator widzicie wrzućcie fotę


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 paź 2015, 19:02 
Offline
Razor w MZD pierwsze okno w monitorze spalania. Poziome prostokąty zapalają się na niebiesko na każde chyba 20% naładowania.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 lis 2015, 18:00 
Bywalec
Offline
Od: 18.04.2014
Posty: 433
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Mam problem: najpierw zapaliła mi się kontrolka "i ELOOP charging"na żółto a chwilę póżniej na czerwono "Charging system malfunction.Engine could stop unexpectedly".
Miał ktoś taki przypadek ,bo szczerz mówiąc mam dość jazdy do serwisu. <slabo>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 lis 2015, 18:28 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
O ile mnie pamięć nie myli, była chyba jakaś akcja serwisowa na i-ELOOP w 2014 lub na początku 2015r.
To może niczego dobrego nie wróżyć, a gwarancja do czegoś producenta auta zobowiązuje :idea:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 lis 2015, 11:09 
Bywalec
Offline
Od: 18.04.2014
Posty: 433
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Już wiadomo .Pękł pasek napędu alternatora ,a tu laweta ,kupa nerwów i cały dzień spieprzony. :mad: :mad:


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 23 lis 2015, 17:18 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Blasia - jestem ciekawy czy już ten pasek miałeś wymieniany? Przebieg masz już pokaźny...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 lis 2015, 17:32 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3037
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Zima........i czasu trzeba aby silnik się rozgrzał i zadziałał i-stop
ale działa :)

-- Dodano: Wt, 24 lis 2015, 17:32 --

aha przejechane ponad 56 tys.km
i-stop w tym czasie pracował nieco ponad 18 godzin :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 lis 2015, 12:17 
Bywalec
Offline
Od: 18.04.2014
Posty: 433
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
tombien napisał(a):
Blasia - jestem ciekawy czy już ten pasek miałeś wymieniany? Przebieg masz już pokaźny...

Nic mi nie wiadomo o tym żeby go wymieniali,przy najbliższym przeglądzie mają wymienić napinacz-tak mi powiedzieli.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 lis 2015, 18:53 
Offline
Jasna cholera - dzisiejszy komunikat
Obrazek
Co jest grane ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 30 lis 2015, 19:17 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Czyżby nowe aku się mści?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 lis 2015, 19:48 
Offline
Nawet nie mów.... :mad: Aku pada ???


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 30 lis 2015, 20:46 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Tego nie wiem, ale czy to co założyłeś jest odpowiednie, mam ciągle wąpliwości.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 lis 2015, 21:53 
Offline
Spróbowałem tego sposobu i komunikat zniknął...

ZibiX napisał(a):
szymek1604 a spróbuj tego:
- wyłączyć auto
- nacisnąć i trzymać przycisk i-stop off
- nacisnąć przycisk zapłonu (nie odpalać auta)
- trzymać przyciśnięty przycisk i-stop off przez około 5 sekund
- napis i-stop na lewym wyświetlaczu powinien zacząć mrugać
- odpalić auto
- napis i-stop mruga a akumulator jest ładowany
- jak się naładuje to przestanie mrugać
- można normalnie użytkować auto


Zobaczymy - powiedział ślepy.... :lol:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 lis 2015, 23:21 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Matarez, ja ten komunikat mam prawie na stałe już od jakiego ś czasu, plus migający na pomarańczowo i-stop oraz czerwony trójkąt ostrzegawczy (u Ciebie też się świeci). Być może jedną z przyczyn niedoładowywania mojego akumulatora był zużyty pasek alternatora, teraz został on wymieniony (odpłatnie). Będę obserwował zachowanie i-stopa i dam znać.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 lis 2015, 23:22 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Roman zaraz, wróć. Jak to zużyty pasek alternatora? Ile Ty masz przejechane?? 90tys?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 gru 2015, 10:16 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Krzysztof! Wstyd się przyznać bo w porównaniu z mistrzami szos i autostrad jestem po prostu mały pikuś. Przebieg 27.000 km. Też zdziwiła mnie ich diagnoza o konieczności wymiany paska - moje zgłoszenie dotyczyło metalicznych odgłosów z silnika.
Niestety przedłużający się stan przeziębienia uniemożliwia mi na razie praktyczne sprawdzenie prawdziwości tej diagnozy.
A przy okazji taka ciekawostka, pracownik serwisu tak sprawnie wymieniał pasek, że (chyba) zerwał linkę do otwierania pokrywy silnika. Efekt taki, że nie mogę dostać się do komory silnikowej, więc i akumulatora nie jestem w stanie podładować.
Zgłosiłem ten fakt do ASO, nawet dwukrotnie, zmarnowawszy kilka godzin w oczekiwaniu na zwolnienie stanowiska warsztatowego i tyleż samo razy zostałem przez nich totalnie olany. Uznano prawdopodobnie, że próbuję wcisnąć się poza kolejnością. Wyznaczono mi zgodnie z "regulaminowym trybem" nowy termin w najbliższą środę. No cóż, zobaczymy. :mad:

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 gru 2015, 22:03 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ty zagryziak myśl o zmianie serwisu. To że są blisko Ciebie jest jedynym atutem. ASO Bołtowicz nie dba o swoich klientów.

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 72  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.