Teraz jest So, 27 kwi 2024, 00:38

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 21 paź 2014, 17:15 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Crow oba turba ci wymieniali ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 paź 2014, 17:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Kris977HP napisał(a):
Jak tak czytam to jestem coraz bardziej przerażony, nie będę pisał jaki mam VIN bo mój jest jeden z pierwszych w ogóle, też mam poczucie spadku mocy (chyba że się już przyzwyczaiłem do 175 kucyków :idea: ) a do tego mój pali jak najęty jakieś 8,3 l/100km po mieście chodź nie mam jakieś "ciężkiej" nogi.


spalanie w miaste jest problem, bo duzo zalezi i od trasy a nie tylko nogi. Do porownania jest idealna autostrada w roznych predkoscach w oe strony

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 paź 2014, 18:46 
Bywalec
Offline
Od: 18.04.2014
Posty: 433
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Ja mam 46 tyś i na razie spokój. Ale jak mi to się przytrafi i zaobserwuję spadek mocy może lepiej jeździć aż stanie na drodze? Bo wtedy może cały silnik się rozsypie i wymienią.
A może u mnie [mam nadzieje] to się nie stanie.
<modlisie>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 paź 2014, 23:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
29000 i nic -wszystko OK - test w Aso czyli sprawdzenie cisnienia w ukladzie hamulcowym OK i brak luzu w turbinie
nie kwalifiuje do demontazu pokrywy zaworów zeby zobaczyc stan wałka rozrządu
cieszę się


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 paź 2014, 06:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
i cieszcie się Panowie <spoko>
bezawaryjnych kilometrów wam życzę, bo najgorzej się zawieść i oby nic się nie stało za późno, w złośliwości zaraz po gwarancji <witam>, bo koszty wtedy spore, ale fakt teraz po remoncie silnik bajka, więc tu na razie radoszka i banan na twarzy jak to mówią :drunk:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 29 paź 2014, 14:24 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Miałem właśnie telefon od Błasi, silnik mu padł w trasie przy 48 tys km. Coś gruchnęło, zaczął dziwnie chodzić, stracił moc i zapalił choinkę na desce. :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 paź 2014, 14:30 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Kurcze, to chyba pierwszy taki przypadek na forum, żeby całkiem silnik padł <boisie>

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 paź 2014, 14:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.11.2013
Posty: 772
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
o kur.. no nie :/ oby nic poważnego...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 paź 2014, 17:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Sztuka mazdy w 3 aktach:

Wstęp:
Tak to miłość od pierwszego wejrzenia, ten wygląd, ta jakość, ta technika, ta japońska opinia, życie miało być jak w bajce japońskiej...

Akt 1.
Blasia napisał(a):
Ja mam 46 tyś i na razie spokój. Ale jak mi to się przytrafi i zaobserwuję spadek mocy może lepiej jeździć aż stanie na drodze? Bo wtedy może cały silnik się rozsypie i wymienią.
A może u mnie [mam nadzieje] to się nie stanie.
<modlisie>


Akt 2.
tombien napisał(a):
Miałem właśnie telefon od Błasi, silnik mu padł w trasie przy 48 tys km. Coś gruchnęło, zaczął dziwnie chodzić, stracił moc i zapalił choinkę na desce. :/


Akt 3.
co się odwlecze to nie uciecze, jak to się mówi, a nie mówiłem :houk:

Zakończenie:
Może to plotka, bo to nie możliwe, bo mieli żyć długo i szczęśliwie
bo jak nie, to <suicide>
A historia powie: to była przepowiednia crow'a :arrow: na halloween papa

Autor: nie wiem co już pisać ;(( nie pastwię, się, ciągle coś naprawiam, ciągle coś nie tak :/
miało być fanie, a tu harakiri
podejście, czas realizacji, ukrywanie sprawy, klejenie głupa, nerwy, narażanie na niebezpieczeństwo (hamowanie, wyprzedzanie)
bo wszystko spięte w tym silniku razem
powinni popełnić honorowe seppuku,

The END (niestety nie happy)
<brawo> <brawo> <brawo>

Krytyk: chyba tylko została: :alcapone: i :inkwizycja:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 paź 2014, 18:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
kurcze ,a przed zakupem zastanawiałem się czy nie kupic 2,2 d, wczesniej jedziłem dieslem, a że 2,0 benzyna mało pali to mnie przekonało żeby brać benzynę.
Teraz nie mam stresu jak jadę,czy się cos nie stanie, trochę mi brakuje momentu obrotowego diesla, ale redukcja biegu i wyższe obroty nadrabiają moment
Może to nic powaznego ? jakaś pierdoła czujnik :sad:

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 paź 2014, 18:41 
Bywalec
Offline
Od: 18.04.2014
Posty: 433
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Ale jaja nie wiedziałem ze tu już taka zadyma.
Objawy :nagle coś gruchnęło ,samochód stracił moc, zapalily się chyba wszystkie kontrolki razem z czerwonym trójkątem,przy dodawaniu gazu dziwnie buczy ,silnik pracuje bardzo głośno.Telefon do ASO ,podaje objawy ,gość mówi że jak gruchnęło to prawie pewne ze silnik[mówi o wałkach rozrządu-czyli wszystko się zgadza.].Jadę do ASO ,trochę się boja zapalić ,ale mowię że musze mieć decyzje ,czy auto pojedzie czy nie. ,Zapalają samochód ,ale mechanikowi coś nie pasuje.
Szuka i się okazuje że...... :) pękla opaska na przewodzie do Intercoolera. <hahaha>
z jednej strony się cieszę ,z drugiej sporo nerwów i 3h w plecy <baseball>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 paź 2014, 18:55 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Blasia farciarz ;))))

A teraz info z dokladnymi numerami Vin które sa uszkodzone.

Cytuj:
I have information that the problem can affect all SKYACTIV-D engines produced up to 17. September 2013

M6's up to 148781,

CX-5's up to 248119

and M3's up to 112007



Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 paź 2014, 19:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Blasia napisał(a):
Ale jaja nie wiedziałem ze tu już taka zadyma.
okazuje że...... :) pękla opaska na przewodzie do Intercoolera. <hahaha>
z jednej strony się cieszę ,z drugiej sporo nerwów i 3h w plecy <baseball>


tak sobie napisałem, bo akurat ja muszę czekać na pierdołę z cyklu: co z napędu drży na budzie, prawdopodobnie znowu jakiś defekt materiału od poddostawców
rura to też zawsze pytanie, co oni takiego słabego z Chin montują, że pękło na intercoolerze,
masz szczęście :drunk: <urodziny>
wg mnie VIN j.w. oznacza, że jest problem i wisi w powietrzu, chyba, żebyś miał cholerne szczęście...
lepiej mniej, choć muszę przyznać, że po remoncie ten silnik z momentem z nowych turbin to teraz torpeda i człek musi patrzeć i pilnować licznika :pilot:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 paź 2014, 19:40 
Amator
Offline
Od: 16.10.2013
Posty: 70
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Blasia napisał(a):
Szuka i się okazuje że...... :) pękla opaska na przewodzie do Intercoolera. <hahaha>
z jednej strony się cieszę ,z drugiej sporo nerwów i 3h w plecy <baseball>


Blasia miałem dokładnie to samo miesiąc po kupnie!
Jak sie wlokłem do ASO to miałem nerwa ale sprawa zajęła im 15min. Gorzej jak sie takie coś w trasie zdarzy...
Nie pisałem o tym na forum bo myślałem ze to przypadek 1 na milion ale jak widać te opaski są jakieś wadliwe.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 29 paź 2014, 21:31 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Blasia - uff kamień z serca. :D
Twój się nie łapie na usterkę z wałkiem rozrządu.
Dzięki damtom85 z zakresem VIN. :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 paź 2014, 18:59 
Bywalec
Offline
Od: 18.04.2014
Posty: 433
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Dzięki chłopaki za info <brawo> .Na forum mamy "Mistrzów Świata", wiedzą wszystko .To teraz będę jeździł "spokojniejszy" ,i mam nadzieje że zaliczyłem pierwszą i zarazem ostatnią lawetę użytkując Mazdę. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 30 paź 2014, 20:29 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Dzisiaj widziałem w ASO jak wygląda silnik a konkretnie wałek rozrządu, w którym doszło do uszkodzenia/zużycia. Opis crow nie przedstawia dokładnie przyczyny i skutku awarii. Otoż dochodzi do nadmierniego wycierania krzywek na wałku rozrządu, gdyż materiał krzywki jest za miękki a popychacz za twardy. W związku z tym na krzywkach robią się rowki na szerokość popychacza. Wałek, który widziałem miał na krzywce rowek o grubości 2 mm!!!. Mazda poprawiła wałki pokrywając powierzchnię krzywki teflonem i zastosowała inne popychacze. Oczywiście usterka uszkadza turbinę, pompę wysokiego ciśnienia, pompę vacum oraz listwa zasilająca wtryskiwacze jest do wymiany po demontażu. Cena części ok 20 tys zł.

Ciekawostka pierwsza to taka, że problem póki co nie spotyka pierwszych egzemlarzy, więc może tak być, że np. Slawka to nie spotka.

Druga, czasami bywa, że zaworek w turbinie się uszkodzi i daje takie same symptomy jak przy zużyciu wałków rozrządu. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 paź 2014, 20:50 
Bywalec
Offline
Od: 18.04.2014
Posty: 433
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Wydaje mi się że skoro to tak wysokie koszty ,to koniecznie trzeba wykupić dodatkową gwarancję :|


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 paź 2014, 21:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
tombien co masz na mysli mowiac pierwszych egzemplarzy? Masz jakis zakres VIN albo date produkcji?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 paź 2014, 21:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
ja mam vin 111... produkcja 12 2012


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 paź 2014, 22:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
tombien napisał(a):
Opis crow nie przedstawia dokładnie przyczyny i skutku awarii. :)


tylko próbowałem (nie będąc fachowcem) przekazać to co mówiono mi przy biurku w ASO; tak czy siak wychodzi jak wychodzi, czyli nieciekawie, nie wiem, co jest powodem, że pierwsze modele tego nie mają, potem mają, a potem znów ich nie dotyczy... jest to ciekawe :idea: , najważniejsze, że po remoncie na razie jeździ jak torpeda; ewentualnie, jak ktoś zna jakieś szczegóły, mógłby przy okazji napisać, jak te drobinki z silnika wpływają na cylindry, panewki itd., skoro masakrują łożysko turbiny itd., czy uszkadzają coś jeszcze i mają większy negatywny pływ na inne podzespoły, może ktoś oglądał taki silnik dokładnie, bądź ma dojścia, jaki naprawdę jest skutek dla silnika po tych opiłkach w oleju, co po naprawie mówią o dalszym działaniu tego silnika i jak jest to skuteczne?

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 paź 2014, 22:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
nie sądzę aby ktoś tak poprostu zaglądał głębiej bo :
jest to duza ingerencja albo zdjecie głowicy aby zobaczyć gładzie, albo miska i rozpięcie korbowodów, - czyli remont silnika
poza tym nikt za to nie zapłaci
wiec mamy wielką niewiadomą :(


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 30 paź 2014, 22:48 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Koledzy nie wiem jaki zakres VIN z początku produkcji może być ok. Oni sami tego nie wiedzą, z przypadków jedynie obserwują jakie nr VIN przyjeżdżają do serwisu, przebiegi różne od 8 tys km do 65 tys km, reguły niestety nie ma. Na tą chwilę nie znają skali zjawiska, w Polsce diesli za dużo nie ma, trójka odpada bo tylko beznyna, na CX-5 diesla czekało się rok więc też mało, najwięcej jest z tego wszystkiego jest GJ.

Niestety więcej nie wiem, sam jestem ciekaw jaki to ma wpływ na "wnętrze silnika". :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 paź 2014, 22:59 
Nowicjusz
Offline
Od: 31.10.2013
Posty: 40
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: lubuski
Co oni, z amelinium robili te wałki? <zgłupiał>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 paź 2014, 23:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
wałki to oni kręcą z nas cały czas :cygaro: , czego symbolem jest ten wadliwy wałek <hahaha> urasta on do symbolu podejścia mazdy do klienta i udawania głupa :mur:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 paź 2014, 23:28 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Mazda tak odchudzała GJ-tke że nawet wałki odchudzili hehe ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 00:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Mój brat nieco grzebał w niemieckim necie i tam cisza a przecież tam dużo diesli sprzedali wiec jak to jest?
wyciszają lepiej czy nie ma problemu?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 06:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Może przyjęli metodę od toyoty i w czasie serwisu naprawiają ją, żeby nie psuć opinii [FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND WINKING EYE]

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 14:32 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.09.2014
Posty: 41
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
damtom85 napisał(a):
Blasia farciarz ;))))

A teraz info z dokladnymi numerami Vin które sa uszkodzone.

Cytuj:
I have information that the problem can affect all SKYACTIV-D engines produced up to 17. September 2013

M6's up to 148781,

CX-5's up to 248119

and M3's up to 112007



Sent from my iPhone using Tapatalk


jak to jest z tym nr vin do tego numeru sa uszkodzone czy od tego numeru
w ogóle mnie salon z robił w jajo bo się okazało ze samochód nie stal tam od lipca a od stycznia 2014 a produkcja była koniec 2013 wiedz rocznikowo sam. ma rok :mad:
mój vin to 149687 końcówka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 15:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
zapewne do tego numeru :idea:
to cię zrobili w bambuko, staraj się z nimi pogadać, że cię wrobili, jeśli ci się uda udowodnić, że miałeś mieć z 2014, niech jakoś akcesoriami ci to wyrównają, czy jak :arrow:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.