Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 22:34

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 25 lut 2015, 18:15 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 80
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Jedno wiem z pewnością - przy odbiorze auta zażądam pełnej dokumentacji dokonanej naprawy wraz z wykazem wymienionych części.
Będzie to dobra podstawa do dalszych procesów roszczeniowych w stosunku do MMPL.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 lut 2015, 22:23 
Amator
Offline
Od: 13.01.2015
Posty: 89
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Nie proponuję szukać pomocy prawnej do kierowania roszczeń bezpośrednio do Mazdy. Polska to nie USA, gdzie za podanie gorącej kawy można dostać odszkodowanie (jeśli nie było ostrzeżenia). Polski system prawny jak całej UE oparty jest nie o pozwy zbiorowe, lecz ograny ochrony prawnej takie UOKIK. Należałoby zatem napisać skargę do UOKIK, że Mazda zataiła wada i nie ogłosiła akcji serwisowej. Im więcej się osób pod tym podpisze (własnoręcznie, a nie przez internet) tym będzie miał większy wydźwięk. UOKIK kiedyś często ogłaszał komunikaty o zagrożeniach np. http://uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=417 dziś już rzadziej. Nie twierdzę na 100%, że będzie to skuteczne, ale na 100% urząd się będzie musiał zająć sprawę i zażąda wyjaśnień od Mazdy. Do tego jakiś 'kontrolowany przeciek' do prasy i Mazda ma pozamiatane.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 lut 2015, 13:43 
Nowicjusz
Offline
Od: 01.09.2014
Posty: 58
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
zgadzam się z semp, lepiej kierować sprawę do UOKIK niż iść do Sądu. Nasz system prawny jest tak skonstruowany, mówiąc oczywiście w dużym uproszeniu, że łatwiej jest dochodzić odszkodowania lub zadośćuczynienia albo konsekwencji karnych za coś co już zaistniało niż jedynie za hipotetyczne zagrożenie. Są przestępstwa z narażenia na niebezpieczeństwo ale trudno mi sobie wyobrazić żeby to się udało, trzeba by mnóstwa opinii specjalistów którzy ponad wszelką wątpliwość orzekną, że np. wada tego wałka powoduje nagłą awarię hamulców (nie, że może wpłynąć ale że wpływa) no i konkretnego dowodu, że ktoś tam w Maździe wiedział, a nie powiedział. A z kolei jeśli chodzi o odszkodowania to przysługują one za szkodę wyrządzoną, anie szkodę mogącą hipotetycznie wystąpić.

czym innym są natomiast uprawnienia z rękojmi, skoro ta usterka jest tak znaczna, to moim zdaniem ktoś może pokusić się o odstąpienie od umowy albo o żądanie znacznego obniżenia ceny (czyli zwrot części kasy).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 lut 2015, 20:59 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 80
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Hej. Zgadza się. Mam to samo zdanie. Tak czy inaczej musze mieć jakikolwiek papier, aby móc się na tym oprzeć, aby poprowadzić sprawę dalej. Same domysły nie wystarcza. Jeszcze raz papiery, papiery, podpisy, pieczątki to dziś jest potrzebne. :mad:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 mar 2015, 11:27 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.11.2014
Posty: 14
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Czołem, czy po wprowadzeniu ulepszonego wałka ktoś zgłaszał/miał jakieś problemy z sinikiem przy wyższych nr VIN od tych wymienionych w Mazda6 UE: do JMZGJ ... 148781?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 mar 2015, 11:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
ja mam nr vin z tymi niby poprawionymi. Mam ok 8 tys i chodzi od nowości tak samo, cicho i równo, oleju nie przybywa, nie ubywa, hamuje, jedzie jak powinien


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 mar 2015, 18:49 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 80
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
HEJKA
No i po wszystkim. Mam swoją Maździochę u siebie. Silniczek pracuje lepiej, ale nie wiem czy nie głośniej. Poza tym mam wrażenie, że trochę twardziej - jak dawne diesle. Ma lepsze przyspieszenie (niż przed naprawą) i po ostatnie aktualizacji softu, nie wchodzi na wysokie obroty przy starcie na ciepłym silniku.
Serwis w Poznaniu SUPER, testy przez 100-150km przeprowadzone. Pozostała walka z Mazda POLSKA - najlepsze na deser.

Co wy na to?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 mar 2015, 19:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Chris napisał(a):
HEJKA
No i po wszystkim. Mam swoją Maździochę u siebie. Silniczek pracuje lepiej, ale nie wiem czy nie głośniej. Poza tym mam wrażenie, że trochę twardziej - jak dawne diesle. Ma lepsze przyspieszenie (niż przed naprawą)


Sorki, że cytuję, ale to coś jak u mnie, podobne wrażenia, mógłbym je wypowiedzieć sam, jest moc jak tur, ale i jakoś inaczej. :idea:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 mar 2015, 11:59 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 80
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Crow - wielkie dzięki za informację - 2h :-) <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 mar 2015, 12:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Padł mi aż mobile <zajety> pozdrawiam też <czas>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 mar 2015, 18:45 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 80
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
E - co jest? Już naprawili wszystkie diesle? Nie ma chętnych na wymianę turbin i wałków rozrządu z nowym olejem i filtrem?
To się wątek trochę wykruszył.... <brawo>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 mar 2015, 19:18 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Sprawdz sobie teraz moc , czy masz tyle ile powinno być

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 mar 2015, 19:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
to chyba dobrze :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 mar 2015, 19:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Ci ktorzy sa na forum to juz wymienili wiec dlatego cisza.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 mar 2015, 11:44 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 80
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
to co byłem ostatni? Ostatni będą pierwszymi....
Tylko do czego? Do koryta? <hahaha>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2015, 14:18 
Nowicjusz
Offline
Od: 29.03.2015
Posty: 50
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Witam
mam 6 ke od grudnia 55tys km na zegarze
Niedawno zaopserwowalem cos dziwnego
jezdze przeważnie auostrada
po ponad 30 min jezdzienia gdy już zjezdzam do miasta i - korki-
slychac dziwny rezonans gdy biegi zpadaja przy obrotach 1500-1100
później tylko piszczenie jak by lozysko czy cos takiego
ale gdy już się zatrzymam dźwięk ustaje
na biegu neutralnym gdy dodam gazu do 1100 obrotow jest wyczuwalna wibracja powyżej 1300-1500 obrotow
zanika :sad:
na krótkich odcinkach tego nie ma
w ASO auto zostało na dzień
podpięli pod kompa nic.
mechanik jezdzil nic nie slyszal
A mnie to dobija bo nawet radja nie da rady poslychac

Czy ktoś może miał taki przypadek ze swoja 6-tką

_________________
Już nie Maza <disco>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2015, 15:18 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Masz i-eloop ? Wiec jak mechanik nie słyszał a ty nie możesz radia sluchac przez ten odgłos ?

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2015, 15:23 
Offline
Ma SkyEnergy więc raczej bez i-eloop...
No właśnie - głuchy ten mechanik czy co ? :idea:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2015, 16:11 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Ja słysze eloop kiedy się załącza ale nie taki szum żeby mi radio zagluszał.

Albo jesteś uczulony nabten dźwięk albo mechanik nie słyszy nic

Sorki jeszcze raz ale na tap a talk nie widać jakie kto ma auto

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2015, 17:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Matarez napisał(a):
Ma SkyEnergy więc raczej bez i-eloop...
No właśnie - głuchy ten mechanik czy co ? :idea:


w skyenergy jest i-eloop bo to diesel :wink:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2015, 17:40 
Offline
A to sorki :oops:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2015, 22:15 
Nowicjusz
Offline
Od: 29.03.2015
Posty: 50
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
tak jest e-loop

-- Dodano: N, 29 mar 2015, 22:15 --

ten rezonans i piszczenie jak by lozysko a stawiam na turbo :/
jest tylko wtedy jak auto jest rozgrzane
a jak im zostawiłem auto to na pewno im się nie spieszylo by tak sprawdzić
teraz w dodatku jak odpalam to nim trzesie i pisknie później jak spadają obroty to przy 1100 tez trzesie
a jak na neutralu dodam gazu do 1100 i przytrzymam to tez czuc wibracje
Mam wizyte na 20go kwietnia bo mowia ze terminy zajęte
ale auto kupione 18.04.13
czyli nie długo 24 miesiące a w książce gwarancyjnej jest taka zmianka na temat oryginalnych części i akcesori do 24 mc lub 57600km co pierwsze ja mam 55000km
Czy cos oni probuja wykombinować?
Ktos z was wie o co t chodzi?
dzieki

_________________
Już nie Maza <disco>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2015, 22:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
20 kwietnia ????

masz auto na gwarancji i cisnij aso albo je zmień !!!
i wymagaj żeby ktoś z serwisy pojechał z Tobą i to ty mu pokaż te dzwięki


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2015, 22:22 
Nowicjusz
Offline
Od: 29.03.2015
Posty: 50
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
jutro będę dzwonil do innego aso a najlepiej jak podjade i male awanti zrobie

_________________
Już nie Maza <disco>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2015, 06:39 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
O jakiej wzmiance w książce gwarancyjnej on pisze , ktoś wie ? 2 lata lub 57600, pierwsze słyszę .

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2015, 07:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Jeśli padło turbo czy coś w silniku to są te trzy lata na naprawę wg mnie... auto masz mieć sprawne a te 2 lata to może takie części jak akumulator czy na inne wymieniane części itd Miałeś coś robione w silniku? Wałki itd. Czy od nowego latasz bez naprawy? Bo może się okazać, że coś padło znowu u ciebie z tym silnikiem. Ale przy lekkości tej konstrukcji może zdarzyć się wszystko i wszystko rezonansować. O naprawach na ten temat już wyżej w UK było. A co do ewentualnych problemów z silnikiem robią testy z urządzeniami i wiedzą, czy coś pada czy nie.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2015, 10:17 
Nowicjusz
Offline
Od: 29.03.2015
Posty: 50
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Auto kupiłem w grudniu
Już 4 razy byłem u nich
Padli vacuum brakes mi w Niemczech
W lodzi koleś w serwisie powiedział mi ze
Juz było dużo robione w tym aucie
Wtryski były wymieniane i inne części w silniku ale po kodach nie mógł sie określi
Konkretnie jakie
:/
Właśnie czekam w aso

_________________
Już nie Maza <disco>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2015, 10:28 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Matko jakis pechowy model masz , kupiles nowe , czy z letkim przebiegiem ?

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2015, 10:36 
Nowicjusz
Offline
Od: 29.03.2015
Posty: 50
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Auto kupiłem w grudniu 2014
Z przebiegiem 35 tyś./km
Auto było używane przez mazde u tego dilera od którego kupiłem
Miałem wrażenie że auto będzie w 100% super
A tu taki cios :mad:

_________________
Już nie Maza <disco>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2015, 14:46 
Offline
I to jest Panowie czyste skurwysyństwo ze strony dealera :/ Świadomie wcisnąć klientowi bubel, kilka razy naprawiany, z wadami o których wiedział tylko sprzedający :mad: wilkucypr Znając życie na pewno nie zostałeś o niczym poinformowany przez "swojego" dealera ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.