Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 09:27

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

administrator
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 07:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
adas13 - w Toyocie, z tego co wiem, dopalanie odbywa się w inny sposób niż w Mazdzie. Tam w kolektorze wydechowym jest dodatkowy wtryskiwacz, który uruchamiany jest w momencie dopalania filtra DPF. W Mazdzie zmienia się tryb pracy głównych wtryskiwaczy, które dotryskują więcej paliwa, które nie spala się w cylindrach a jest przenoszone do kolektora wydechowego i tam nagrzewa filtr DPF. Stąd też w Toyocie nie przybywa ON w oleju a w Mazdzie tak. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 07:39 
Adept
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 128
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
@tombien

podziekowal, teraz rozumiem, wiec madzia nie ma 5 wtrysk.

_________________
Mazda 6 Kombi 2016 GJ, manual, SKYACTIV-D 150 i-ELOOP
Mazda 6 Kombi 2017 GL, manual, SKYACTIV-G 165 MZD 74.00.311 EU N


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 08:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
adas13 napisał(a):
Wiec ja sie szkole w dziedzinie "mazdy" , ale w toyce wypalanie DPF nie odbywa sie na Vmax

W Mazdzie tez nie

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 09:48 
Adept
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 128
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
Wiec jezeli rośnie mi poziom oleju, to dlaczego klient ma dopłacać do wymiany oleju, to przeciez ich bląd....czy źle to rozumie?
Jak wersja ECU mamy teraz aktualna?

Moja madzia bedzie smigać autostrady, jestem ciekaw co z tego bedzie.

_________________
Mazda 6 Kombi 2016 GJ, manual, SKYACTIV-D 150 i-ELOOP
Mazda 6 Kombi 2017 GL, manual, SKYACTIV-G 165 MZD 74.00.311 EU N


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 13:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ciekawe.
Źle zrozumiałeś, napisałem, co nie służy dieslowi. Wypalanie NIE NA vmax ale diesel nie lubi długotrwałych przeciążeń na maxa. :arrow:
A wypalenie też jak w toyocie w sprzyjających podobnych warunkach. :/ A dlaczego w dieslach przybywa oleju to można się naczytać w necie że strach. <%>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 13:04 
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 352
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: wielkopolski
Ja powiem tak i to nie tylko z doświadczenia samochodowego, że jak się cokolwiek czyta w necie, to np. połowa aparatów fotograficznych nie nadaje się do robienia zdjęć, połowa samochodów do jazdy i tak dalej. Ja jeżdzę tym dieslem, duzo własnie po mieście, olej zmianiam co 15 tys, mierzylem nie raz, jakoś nie chce urosnąć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 15:40 
Adept
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 128
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
Znam DPF, bo przerobilem to w toyce, "zaufane" ASO chcialo mnie walnac na 3000eu, a w drugim ASO zrobili by to Gratis, zrobilem afere w Toyce Kolonia, i robili gratis w mym "zaufanym" ASO.

A szczerze powiem to byly zapchane rureczki za 140 eu, a tak oni naciagaja klijentow.

Duzo pisac trzeba by bylo, a na to zbytnio nie mam ochoty.

DPF mam troche opanowany, tego sie nie boje, bo ten filtr sie nie psuje....to moje zdanie.

Jestesmy u madzi, wiec tutaj sie trzeba szkolic ..... :D :D :D

Jeszcze jedno chce zrobic, wykupic ubezpieczenie na 8 lat.

_________________
Mazda 6 Kombi 2016 GJ, manual, SKYACTIV-D 150 i-ELOOP
Mazda 6 Kombi 2017 GL, manual, SKYACTIV-G 165 MZD 74.00.311 EU N


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 18:27 
Adept
Offline
Od: 05.05.2015
Posty: 127
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
hiccih napisał(a):
Jak dla mnie jest to awaria samochodu, który ma 1,5 roku, przejechane niecałe 25k km


Problem w tym, że kupiłeś diesla z dpf dla takich przebiegów.

Ja mam M6 od czerwca zeszłego roku i na blacie 48 kkm. Auto regularnie w palnik dostaje , na trasach lata to i kłopotów z dpf nie ma - choć jak pisałem pod koniec interwału olej pod max podchodzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 20:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.04.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: opolski
Witam wszystkich!
Myślałem, że nie będę musiał się na Waszym miłym forum nigdy rejestrować (a przynajmniej z powodu problemów). No ale cóż, dołączam.
Mam GJ, Marzec 2013, kupiona w Niemczech, 2.2 Diesel 150 KM, 71 kkm na blacie. Trasy przeciętnie 100 km dziennie, rzadziej inne, 80% trasa - 20% miasto. Serwisowana ASO Opole.

Dzisiaj, tuż pod domem ukazał się mym oczom smutny komunikat: "Low oil pressure, Engine damage possible! Check oil level".
Ok 30 min. po wyłączeniu silnika, poziom oleju między drugą kropką a 'X' (silnik nie był jeszcze wystudzony, więc nie wiem czy pomiar miał sens).
Jak na razie, jestem po pobieżnej lekturze tego wątku i zastanawiam się, czy będzie to problem spowodowany DPFem, czy coś z wałkiem? Dobrze kombinuję?

Sprawdziłem jeszcze jedną rzecz: w październiku 2015 miałem akcję serwisową AE027A związaną z olejem i wtedy też wymieniałem oleje i filtry. Od tamtego momentu zrobiłem nieco ponad 14kkm.

Jutro będę się w ASO umawiać się na wizytę i jak rozumiem - czeka mnie laweta do serwisu?
Wszelkie pomocne sugestie - mile widziane. Dzięki z góry, pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 21:50 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 23.09.2014
Posty: 60
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
@baderman ja swoją właśnie odebrałem po dwóch dniach od tego samego komunikatu (Mazda assistance załatwiła lawetę do ASO oraz auto zastępcze). Z tego co rozumiem bazując na tym wątku są dwie możliwości interpretacji komunikatu:

1. Przejechałeś ponad 10kkm bez wymiany oleju, który z czasem się rozrzedził. Ten typ tak ma. Wymiana oleju rozwiązuje problem.

2. Usterka istnieje i jest raczej poważniejsza.

Ja miałem na szczęście opcję 1. W ASO powiedziano mi, że być może Mazda zorganizuje akcję serwisową zmiany oprogramowania, które przestanie być tak czułe lub inaczej będzie informować o konieczności wymiany oleju. Oczywiście to nic potwierdzonego i może takiej akcji nigdy nie będzie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2016, 22:27 
Świeżak
Offline
Od: 28.10.2014
Posty: 30
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Baderman to raczej skończy się na wymianie oleju i filtra. Niestety procedura Mazdy to laweta. Mozesz sprawdzić bagnet czy widać na nim opilki metalu. Jeśli nie miałeś nadmiernego średniego zużycia w granicach 8.5 litra to możesz spać spokojnie. Czy silnik nie zmienił swojej pracy.?
Czy ktoś orientuje się jaki jest koszt wymiany wałka w ASO i warsztacie prywatnym. Może warto profilaktycznie wymienić wałek. ????

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 kwi 2016, 14:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.04.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: opolski
RADI napisał(a):
Baderman to raczej skończy się na wymianie oleju i filtra. Niestety procedura Mazdy to laweta.

Oby wystarczyło. Trudno, będzie laweta zatem

RADI napisał(a):
Mozesz sprawdzić bagnet czy widać na nim opilki metalu.

Nic takiego nie widziałem. Ale jak miałem wspominaną akcję serwisową, w jej skład wchodziło płukanie silnika, więc mogli wtedy wszystko wyczyścić z ew. śmieci.


RADI napisał(a):
Jeśli nie miałeś nadmiernego średniego zużycia w granicach 8.5 litra to możesz spać spokojnie.

Zużycia paliwa na 100 km? Moje przeciętne zużycie paliwa wahało się między 5.8 w miesiącach ciepłych do 6.1 w miesiącach chłodnych.


RADI napisał(a):
Czy silnik nie zmienił swojej pracy.?

Nie, nic takiego nie zauważyłem. Chodził jak zwykle.


PS. Dzięki za odpowiedzi!

-- Dodano: Śr, 27 kwi 2016, 14:03 --

Dzięki za odzew. Temat załatwiony. Wymiana oleju + filtrów. Samochód działa tak jak powinien. 2h w serwisie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 kwi 2016, 14:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.04.2016
Posty: 13
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam jak jest z używanymi modelami z 2012-2014 roku? Czy trzeba się bać tego diesla czy można spokojnie szukać takich silników? Będę wdzięczny za podpowiedź bo szukam takiego auta.

_________________
www.stestuje.pl - mój blog biegowy
Ślęzak Team - mój team biegowy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 kwi 2016, 14:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
jako użytkownik takiego właśnie uważam ze bezstresowo można :) mam 69 000km i wymianę wałka rozrządu za sobą i jestem bardzo zadowolony - nie miałem nigdy problemu z rozrzedzonym olejem


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 kwi 2016, 14:37 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
A ja miałem z sierpnia 2013, problemy z wałkiem, wymiana na gwarancji, po wymianie auto jeszcze gorzej, utrata mocy, auto nie trzymało serii, serwis Mazdy nie poczuła się do odpowiedzialności, auto zostało sprzedane. Wiec nie podchodziłbym tak optymistycznie do tego silnika z roku 2012 i 2013,

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 kwi 2016, 15:03 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
tyle ze nie wiemy czy Twój przypadek był jednostkowy czy mój


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 kwi 2016, 20:37 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 346
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
biegaczpiotr napisał(a):
Witam jak jest z używanymi modelami z 2012-2014 roku? Czy trzeba się bać tego diesla czy można spokojnie szukać takich silników? Będę wdzięczny za podpowiedź bo szukam takiego auta.

Zobacz najpierw jak mało palą benzyny w Mazdzie 6, szczególnie 2.0l zanim będziesz szukać diesla, chyba, że koniecznie musi być diesel


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 kwi 2016, 20:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
przejedz sie 2.0 i 2.2D zobaczysz jaka przepaść jest w osiągach ;) zapewne podpadnę posiadaczom dwulitrowych benzynek ale cóż...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 kwi 2016, 06:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ja diesla z 2013 też się pozbyłem. Ale profilaktycznie. :idea: Sam bym mazdy z dieslem nie kupił z tego zakresy VIN, ale jak widać po ciszy na forum albo wszyscy wadliwych się pozbyli albo jeżdżą po wymianie wałków generalnie bez problemów. Nowy diesel problemów brak. slawek bardziej może brakuje kopa Nm. Ale jak ktoś nie musi diesla benzynką się jeździ spokojnie i naprawdę super, miałem takową na zastępczy. Oczywiście na relaksującą jazdę to jest silnik i auto.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 kwi 2016, 07:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.04.2016
Posty: 13
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
a są jakieś zakresy VIN-u które są wadliwe żebym wiedział przy szukaniu?
Nie upieram się przy dieslu bo jeżdżę benzyną 1.9 - 160KM ale nie chciałbym schodzić poniżej tego poziomu mocy :).

_________________
www.stestuje.pl - mój blog biegowy
Ślęzak Team - mój team biegowy


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 28 kwi 2016, 09:01 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
biegaczpiotr - są w tym wątku podane. Poszukaj.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 kwi 2016, 20:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
baderman napisał(a):
Serwisowana ASO Opole.
Wszelkie pomocne sugestie - mile widziane. Dzięki z góry, pozdrawiam.


Sugestia: Aso Wróbel Opole < Aso Marcotuning Osiny.
To tylko parę km, a lepiej, taniej, pewniej i bezpieczniej.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 kwi 2016, 08:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
biegaczpiotr napisał(a):
a są jakieś zakresy VIN-u które są wadliwe żebym wiedział przy szukaniu?


damtom85 napisał(a):
A teraz info z dokladnymi numerami Vin które sa uszkodzone.
Cytuj:
I have information that the problem can affect all SKYACTIV-D engines produced up to 17. September 2013
M6's up to 148781,
CX-5's up to 248119
and M3's up to 112007



Chodzi o to #132 :parowka: Szukaj nie boli :wink:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 maja 2016, 12:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.04.2016
Posty: 13
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Rysiek napisał(a):
biegaczpiotr napisał(a):
Witam jak jest z używanymi modelami z 2012-2014 roku? Czy trzeba się bać tego diesla czy można spokojnie szukać takich silników? Będę wdzięczny za podpowiedź bo szukam takiego auta.

Zobacz najpierw jak mało palą benzyny w Mazdzie 6, szczególnie 2.0l zanim będziesz szukać diesla, chyba, że koniecznie musi być diesel


Nie musi być :) rozglądam się za 2.5 litrową benzyną z tego co widzę też fajne są :)

_________________
www.stestuje.pl - mój blog biegowy
Ślęzak Team - mój team biegowy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 lip 2016, 06:05 
Adept
Offline
Od: 05.05.2015
Posty: 127
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Powiem wam, ze jeździłem ostatnio BMW 740 d (313 km) z 2012 roku i po przesiadce do Mazdy naprawdę jest ok. Nasze dizle i skrzynie automatyczne dają radę.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 lip 2016, 06:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Silniczek diesla jest super, cichy, aksamitny, mocny i elastyczny. Tu nie ma się czego wstydzić. Diesle BMW są oszczędne i mocne, ale w dźwięku szorskie, klekocące i głośne, też mają nieraz swoje problemy. Mam porównanie tylko z 2.0d 184KM z x3. Tu naprawdę mazda daje radę. Niby oczywistość, ale też mam takie wrażenie, że to dobry, choć drogi wybór.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 sie 2016, 21:30 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Wczesniej pytalem czy jest sens zakupu M6 2.2-D z 2013. Jakis czas temu stalo sie i nabylem ten samochod. Dzis bylem u dealera Mazdy i po przycisnieciu ich okazalo sie za walek byl wymieniany, sa tam na fakturze jeszcze jakies inne kity wymienione, takze podejrzewam, ze Turbo tez. Cala akcja odbyla sie przy 85k km, teraz jest 145k km i jak narazie wszystko gra. Np srednie spalanie wg kompa 5.4l przez ostatnie 700km w tym ok 300 km autostrada 130-150, troche miasto + ekspresowka 90-120.


Ostatnio edytowano Śr, 3 sie 2016, 21:30 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Edycja postu. Nie dublujemy treści w różnych tematach i postach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 sie 2016, 06:09 
Amator
Offline
Od: 04.10.2015
Posty: 88
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Lej dieselka i ciesz sie jazda! Wbrew niektorym opiniom to naprawde dobre silniki .

_________________
2015 ale przed lift,
wersja VISION


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 sie 2016, 18:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski

Diesle + DPF :P

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 sie 2016, 21:47 
Bywalec
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 439
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
a tak robiąc mały OT, słyszeliście że VW będzie do benzynek montował DPF, bodajże od 2018 roku :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.