Teraz jest Pn, 13 maja 2024, 18:33

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 404 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 8 sty 2017, 11:09 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.02.2016
Posty: 39
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
LPG: Tak
Region: mazowiecki
w moim przypadku to jest średnio 55 tyś w roku i te przebiegi na pewno się nie zmniejszą a w górę jak najbardziej :)
co jakiś czas będę pisał co i jak


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sty 2017, 15:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
mamy M6 z Wyszkowa - forumowa ?



-- Dodano: N, 8 sty 2017, 15:18 --



-- Dodano: N, 8 sty 2017, 15:21 --

ptomek69 ten drugi film to twoja ? :)

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sty 2017, 15:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ta podniesiona podłoga w kombii strasznie wygląda. W sedanie zjadliwie. Dla mnie to jest nie do zakceptowanie. W szczególności, że oni mówia o 11500 w najnowszym filmiku z M6 i spalaniu 2.0 na poziomie 10 l/100km zwrot po 56 tysiącach. Dla mnie spalanie średnie 6.9 l/100 to zwrot by był po 80 kkm. Nie wiem czy wtedy dalej będę miał M6 czy nie. Zależy jak w życiu mi się ułoży...
Szkoda, że nie ma małych zbiorników tak aby zapełnić te wklęśnięcia po bokach. Demontując te zaślepki plastikowe robiy się więcej miejsca dodać do tego. Minus taki, że by musiały być dwie i chyba dwie pompy gazu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sty 2017, 19:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
Omg najgorsza firma w Polsce najwięksi druciarze

Wysłane z mojego Tab2A7-10F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 sty 2017, 09:07 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.02.2016
Posty: 39
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Tak ta druga to moja.
Co do bagażnika to już raz pisałem, przerobił mi to brat wykorzystując oryginalne części (ten zamontowany to straszny badziew).
Mogę podesłać zdjęcia na priv.
Co do spalania to jeżeli nie zmieni się sposobu jazdy to jest to 25% więcej niż benzyna - bardzo rzadko po przeróbce nie zmienia się stylu jazdy.
To co w benzynie bolało jak dawało się w palniku tutaj już tak nie boli.
Przy moich przebiegach min 55 tyś rocznie mi pasuje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 13:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
jordanj napisał(a):
Ja zrobiłem przez ostatni miesiąc ponad 5000 km, w tym tempie przy wzroście spalania LPG vs benzyna o 10% przy obecnych cenach koszt instalacji zwróciłby się po ok. 10 miesiącach. Gdy powiedziałem to dziewczynie to skwitowała: nie rób z siebie wieśniaka, takie auto kupujesz i żałujesz trochę więcej na paliwo. To pokazuje jaką opinię ma LPG wśród laików, takie same uprzedzenie jak do kierowców BMW na drogach. ;-)

Z jednej strony opłacalna rzecz, z drugiej to jest jednak spory wydatek i przede wszystkim obawiam się o trwałość silnika po zagazowaniu, wartość auta przy odsprzedaży i utratę gwarancji. Mam też nadzieję, że nie będę całe życie jeździł po tyle km miesięcznie bo kupując auto planowałem je na 30-40 tys. km rocznie.

Ja jak zmienialem Mazde do myslalem o Cayenne w LPG i moja powiedziala to samo....takie maja ludzie wyobrazenie. Mysla ze LPG to paliwo dla biednych, kojarzace sie ze szrotem za 3tys, ktory tankuje gaz na stacji.

Polecam filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=Jmv3DO8jQCw

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 15:14 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1068
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Mi się nie podoba w LPG:
1. [MAZDA] podniesienie bagażnika, który jest i tak trudno dostępny w sedanie, a po podniesieniu to wkładanie walizek będzie tym trudniejsze;
2. [WSZYSTKIE] ograniczenia wynikające z prawa budowlanego, które zabraniają wjazdu na parkingi podziemne samochodami z LPG (nawet gdy auto w momencie wjazdu napędzasz benzyną - oni domniemują, że każda instalacja jest nieszczelna, inna sprawa, ze auto nie ma napisane, że jest z LPG, szczególnie gdy zawór tankowania nie jest w zderzaku, więc można to ignorować, sankcji karnych nie ma);
3. [WSZYSTKIE] utrata gwarancji na silnik (montaż po gwarancji się nie opłaca bo będę wówczas przymierzał się do sprzedaży auta, a do nowego strach).

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 15:46 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.03.2015
Posty: 231
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Cytuj:
2. [WSZYSTKIE] ograniczenia wynikające z prawa budowlanego, które zabraniają wjazdu na parkingi podziemne samochodami z LPG (nawet gdy auto w momencie wjazdu napędzasz benzyną - oni domniemują, że każda instalacja jest nieszczelna, inna sprawa, ze auto nie ma napisane, że jest z LPG, szczególnie gdy zawór tankowania nie jest w zderzaku, więc można to ignorować, sankcji karnych nie ma);


dopoki cos sie na prawde nie stanie i odpowiedzialnosc zwala na Ciebie

Cytuj:
3. [WSZYSTKIE] utrata gwarancji na silnik (montaż po gwarancji się nie opłaca bo będę wówczas przymierzał się do sprzedaży auta, a do nowego strach).


sa instalacje fabryczne
jezdzilem kiedys takim sceniciem ladnych pare lat temu
wlew gazu przy paliwie automat przelaczajacy
fajnie to dzialalo


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 09:33 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.02.2016
Posty: 39
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
LPG: Tak
Region: mazowiecki
flywin napisał(a):
Omg najgorsza firma w Polsce najwięksi druciarze

Wysłane z mojego Tab2A7-10F przy użyciu Tapatalka


Nie wiem dlaczego ta uwaga, może ma Pan jakieś prywatne porachunki :)
Ja byłem bardzo zadowolony z obsługi tej firmy.
Właściciel firmy zawsze odbiera telefon i odpowiada nawet na głupie pytania.
Wizyta umówiona z 2 tygodniowym wyprzedzeniem. Podstawiłem auto, dostałem samochód zastępczy, na drugi dzień odebrałem auto.
Wszystko bez problemów.
Ja polecam firmę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 10:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
otóż drogi kolego nie mam znimi porachunków
znam się na lpg widziałem ich montaże itd.
Wiem jakie maja podejście i jaką opinie wystarczy trochę poczytać na forum branżowym LPG-Forum
nawet na ich głupkowatych filmikach na YT widać montaże które sa robione jak większość BRC tak jak wypadło z pudełka tak montujemy
kolektorów nie ściągają i wiele innych.

Sam dużo montaży poprawiałem po Pro montażu EGP.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lut 2017, 06:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.02.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
LPG: Tak
Witam. Nosze sie z zamiarem kupna Mazdy 6 z lat 2012-2014 silnik 2.0. Duzo szukalem na temat instalacjigazowych ale tak naprawde nie znalazlem nic na temat jakiejs innej instalacji niz Prins. Czy w ogole jest mozliwosc zalozenia innej instalacji? Tak jak np do 6 GH po lifcie? Jesli sie nie myle to tam ludzie montowali STAG 400. Dzieki za informacje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lut 2017, 08:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Jeszcze jakiś czas temu w liście silników z którymi STAG 400 nie było Skyactiv-g były tylko DISI. Wątpie by się to zmieniło.
Jeśli znajdziesz taką, która wspiera ten silnik to oczywiście, ale chyba jeszcze innej nie ma.
Do 2.0 MT czy AT? Bo przy tych cenach instalacji to może ci się szybko nie zwrócić w MT. Zresztą w AT dużo więcej nie pali.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lut 2017, 13:19 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1068
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Ja to liczyłem i gdyby nie to, że boję się o wpływ LPG na silnik SkyActiv oraz mały bagażnik stanie się jeszcze mniejszy to opłaca się to tylko osobie, która robi w granicach 50 000 km rocznie. Koszt ok. 10000 PLN, zwróci się po około 50000 km czyli mi po ok. roku. Jeśli ktoś szuka auta używanego do jazdy wkoło komina po 20-30 tys. rocznie to nie opłaca mu się wykładać takich pieniędzy, szczególnie do używanego auta, które może się szybciej rozkraczyć niż zrobisz odpowiednio duży przebieg.

SkyActiv z instalacją LPG na forum jest z 5, to są jednostkowe przypadki i jeśli ktoś zainwestował tyle kasy to raczej po to aby tym autem jeździć długo, a nie sprzedawać.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lut 2017, 11:27 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.02.2015
Posty: 244
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Wysłałem zapytanie do firmy w której montowałem i serwisowałem gaz w Peugeot 207 i już robią SkyActiv, również na Stagu.

AC Stag 400 DPi.4 - 3999 zł
BRC SDI.4 mb - 4499 zl
Landi Renzo Omegas Direct - 5299 zl
Prins Direct LiquiMax-2.0 - 8990 zł

Zbiornik toroidalny 53 l w cenie.

Jak ktos zamierza zrobic 100 tys km to wg kalkulatora gazeo.pl wychodzi 10k zl oszczednosci.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lut 2017, 14:18 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.02.2016
Posty: 39
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Mogę prosić o namiary na firmę ?


Ostatnio edytowano Cz, 9 lut 2017, 14:27 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lut 2017, 14:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Ale chyba tylko prins nie robi dotrysku benzyny. Moge sie mylic.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lut 2017, 17:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nie mylisz się.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 lut 2017, 09:32 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.02.2015
Posty: 244
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Tak, tylko Prins nie ma dotrysku benzyny. Póki co to jedyna sensowna instalacja do tego motoru, ale chyba jeszcze ciut za droga :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 lut 2017, 10:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Tez mi sie tak wydaje. Cena w okolicach 5-6 tys to max moim zdaniem. Ale jako jedyna firma na rynku oferujaca taka instalacje moze dyktowac ceny.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 10 lut 2017, 10:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
U mnie nic tylko zakładać. ;)

Obrazek
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 lut 2017, 10:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Dla mnie max to rok po ktorym powinna sie zwrocic instalacja. Chyba ze ktos trzyma auto minimum 5-7 lat to moze ma to jakis sens.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 lut 2017, 11:29 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1068
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Mi by się zwróciła w rok ale boję się o jej wpływ na trwałość silnika oraz czy przy odsprzedaży będzie to atut czy raczej problem bo każdy będzie myślał, że auto z silnikiem po 200 tys. km na LPG jest tak zajechane, że silnik do wymiany.

Temperatura EGT na LPG jest wyższa niż na benzynie w związku z tym taki silnik może się szybciej zużywać. Z drugiej strony ponoć gaz nie spłukuje filmu olejowego w silniku w związku z czym smarowanie jest lepsze.

Ktoś zna jakieś badania odnośnie trwałości silników użytkowanych w podobnych warunkach z benzyną i LPG?

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 lut 2017, 11:35 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.02.2015
Posty: 244
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
tombien, przy Twoim spalaniu i przebiegach to faktycznie bez sensu :)

U nas przy spalaniu 9-10 litrow i przelotach rocznych 45-50 k km kalkulacja wyglada troche inaczej.
Przy zalozeniu ze zaloze teraz (przebieg 60 tys km) i bede trzymal auto do 150 tys km wyjdzie ze instalacja sie zwroci i zarobi na czysto ok 10 tys zl.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 10 lut 2017, 11:59 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
jordanj napisał(a):
Temperatura EGT na LPG jest wyższa niż na benzynie w związku z tym taki silnik może się szybciej zużywać. Z drugiej strony ponoć gaz nie spłukuje filmu olejowego w silniku w związku z czym smarowanie jest lepsze.


W tym przypadku gdy wtrysk jest w fazie ciekłej i jedno i drugie powinno być nieco zmniejszone...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 lut 2017, 20:30 
Świeżak
Offline
Od: 04.09.2014
Posty: 34
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
LPG: Tak
Region: świętokrzyski
ja bym zakładał staga 400dpi za 4tys, chociaz było by spalanie 20% benzyny bo to wtrysk 4 generacji i reszte gazu. gaz przy spalaniu 10l benzyny zwraca sie po roku (20tys km)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lut 2017, 14:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
w tym rzecz że proteza typu stag nie jest opłacalna sam producent to wie. i nic z tym nie robi.
w kwietniu LPGTech ma wydać kit do VI gen lpg. ma być dużo tańszy niż Vialle czy Prins.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lut 2017, 14:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Tylko pewnie bedzie dedykowany do kilku silnikow od VAG i to wszystko.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 lut 2017, 06:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
no właśnie ma być uniwersalny


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 lut 2017, 12:03 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 21.07.2015
Posty: 9
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Active
Region: mazowiecki
Mazda 6 2.5 Skyactiv 2014r - Jakie Lpg w tym przypadku mam zamontować?

_________________
Mazda <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 lut 2017, 12:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Czytales caly watek?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 404 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.