Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 08:38

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 454 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 21 lis 2014, 22:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Reklamację to mogę składać u sprzedawcy, czyli w salonie, bo on auto sprzedał... :idea: a temat MazdaPL, to z założenia gwarancja, a ta przynajmniej w założeniu zakłada naprawę auta i chęć oddania naprawionego <pucu> , przynajmniej tak wstępnie napisane jest w warunkach gwarancyjnych, ale po otrzymaniu wydłużonej gwarancji na silnik :champion: , chociaż niby też było to niemożliwe i też jest taki wątek w gwarancji zapisany, że nie przewidują rozszerzenia, to okazuje się, że wszystko jak widać dla chcącego jest możliwe <nuta> a dealer z MazdąPL niech się dogadują jak potrafią, jak tak "pięknie" działają.
Niestety - jednak - nadal - nie mam nawet po 3 tygodniach na dziś żadnej wiedzy jak auto: co?, kiedy?, do kiedy? i czy?, więc zapewne czas na ostateczne kroki i działania... już im powiedziałem, że tego auta nie chcę, to jest po prostu już śmieszne i żenujące, powinni sobie to autko wziąć i oszczędzić sobie opinii i wstydu, gdzie ta jakość o którą dbają?, teraz to powinni jeszcze w pakiecie z nowym tak naprawdę przeprosić i wysłać w nagrodę do SPA na ukojenie nerwów <offtopic> , najgorsze jest to, że to tyle trwa i człek nic nie wie, zero kontaktu a powinien wiedzieć od kogokolwiek co i jak będzie z autem. Oj oj <baseball> :evil:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 lis 2014, 23:35 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.10.2014
Posty: 51
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
crow, jeżeli zgłaszasz wadę produktu to niezależnie czy czynisz to w ramach gwarancji jaką masz do producenta czy w ramach rękojmi jaką masz do sprzedawcy, czynność zgłoszenia nazywa się reklamacją. I zarówno producent, jak i sprzedawca powinni Ci na tę reklamację odpowiedzieć, tzn uznajemy i działamy albo idź Pan na drzewo :/
Tobie przedstawiciel producenta, tj. Mazda Motor nie odpowiedział na złożoną przez Ciebie w ramach gwarancji reklamację, a reszta zależy od tego co Ty chcesz osiągnąć :wink:

-- Dodano: Pt, 21 lis 2014, 23:35 --

a i jeszcze jedno... crow jak już dostaniesz ten pakiet SPA to pochwal się gdzie odpoczywasz, to przyjadę obejrzeć Twoją nową szósteczkę i napijemy się piwka <hahaha>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 lis 2014, 23:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Założoną mam sprawę z powodu nieskutecznej naprawy w ASO w samym MMPol i cisza... brak w sprawie naprawy drgań jakiejkolwiek odpowiedzi, poza pierwszą na mój wniosek, że szukają i przekazują dalej problem, bo wyjątkowy i takie tam i mam kontaktować się w sprawie naprawy z ASO... tu też cisza, bo czekają (czekali, bo testują ponoć stale to samo walcując po najłatwiejszej linii oporu) na MMPol, że się odezwie i coś znajdzie. Ja nic nie wiem na dzisiaj. Ale podejmuję też inne kroki w te sprawie :wink: bo straciłem cierpliwość i zaufanie, że będzie dobrze <slabo>
Mar169 jak dostanę SPA z M6 to się na pewno odezwę z :drunk: :lol:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 lis 2014, 11:06 
Offline
Wydaje mi się, że takie pokojowe załatwianie sprawy nic nie da. Moim zdaniem cała społeczność Mazda6forum.pl powinna wypowiedzieć wojnę MMPol poprzez negatywne wpisy z przytaczaniem postów z forum pod każdym artykułem o Maździe w necie - dla przykładu:

http://moto.onet.pl/forum/nowa-mazda-cx ... owsze.html

Głupi nie są, negatywna kampania na pewno ich ruszy.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 lis 2014, 11:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ja jeszcze chwilę czekam na jakąś odpowiedź i chęć uczciwego załatwienia sprawy... prawda też jest taka, ze MMPol-owi minęło już 17 dni od zgłoszenia przeze mnie reklamacji na drgania. Bo wtedy ASO ma łatwiej, bo idzie doping. :arrow: Odpowiedzieli po jednym dniu z mmpol-cac, że będą szukać i naprawiać. I nic - cisza 16 dni jakaś w temacie od tej pory z ich strony. Przedłużoną gwarancją na silnik mnie nie udobruchają, to inna historia. Dealer też ma ultimatum <baseball> . W ASO auto już 20 dni. ;(( i nic nie piszą, nie dzwonią, to jakaś MASAKRA :evil: kurcze, przecież to nie łódź podwodna czy statek kosmiczny, żeby nie wiedzieć co jest? I nie móc tyle dni się tym zająć <niewiem> i znowu czekanie co przyniesie kolejny poniedziałek :zawrotglowy: i tydzień :mur:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 lis 2014, 14:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.06.2014
Posty: 6
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Wracajac do problemu drgań, jestem już po wizycie w ASO, koła wyważone i problem rozwiązany-drgania praktycznie nieodczuwalne, takze jestem zadowolony z zalatwienia sprawy. Jakby ktos byl zainteresowany to lubelskie ASO raczej moge polecic-owszem nie zdazylo sie, zeby jakakolwiek sprawa byla zalatwiona podczas pierwszej wizyty, ale po 2-3ech wszystkie problemy sa rozwiazywane pozytywnie, takze polecam.
A przy okazji Crow, jak czytam o Twoich problemach to az mi sie noz w kieszeni otwiera-trzymaj sie chlopie (przepraszam za taka bezposredniosc :-)) i nie odpuszczaj. Wiem, ze latwo sie mowi, ale ja bez nowej M6 bym im nie odpuscil. Przeciez nawet jak to naprawia, to ten samochod dla mnie juz nie jest do jazdy (silnik, zawieszenie-to co jeszcze zostalo). Pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 lis 2014, 17:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Szok. Jakby czytano forum. :arrow:
Właśnie nagle dziś ich wzięło z zaproszeniem mnie na jazdę testową... zadzwonili, że mam być na już :x , tęskniąc za autkiem pojechałem, chociaż uważam podejście takie za słabe, ale pojechałem zobaczyć, jak jeszcze auto wygląda, okazało się, że auto przejechało w ramach testów między salonami i w drugim koła specjalnie wyważali na tym Hunterze i koła wg nich już nie drgają , a powiedziano mi, że drgało przez nie... dodali, że opona jedna GY UG8 zimowa do śmieci, a rok wcześniej gość w znanym i cenionym serwisie opon mówił że idealna, więc dziwne, ale i tak śmieciowa opona została i teraz nie bije.
Więc jak samochód się rozpędził i dogrzał sprawdzałem i auto jechało ładnie, z tym, że między 110-140 są dalej drgania a ok. 120 przy dodaniu gazu na 6 większe, niby mniej trochę, ale drży jednak nadal. Zwłaszcza jak naciska się pedał gazu w automacie to takie wrażenie pulsowania jest na pedale. Trochę drży tablica rozdzielcza. Ale nie kierownica.
Usłyszałem, że ten model tak ma, bo to diesel i przenosi duże obciążania. Że ten model tak musi mieć. Że taki urok i nic złego nie widzą w zachowaniu auta odbiegającego od normy. Czyli co? Zlewka, czy już ja mam może obsesje?
Powiedziałem, że tego nie akceptuję. Nie na takie coś się decydowałem biorąc auto.
Mają jeszcze szukać? Porównać z inną mazdą diesel automat jak sprowadzą.
Nie wziąłem auta, kazałem dalej szukać przyczyn drgań, bo gdybym wiedział, że są takie drgania w tym aucie, to bym nie kupował. I nie akceptuje takiego zachowania samochodu. Zmęczony trochę już jestem tą sytuacją.
I powiedziałem dodatkowo, że dopiero jak pomachałem wszystkim pismem reklamacyjnym ci u góry kazali tym na dole wziąć się nagle do roboty. Miałem wrażenie, że po najmniejszej linii oporu chcieli zakończyć sprawę, poza kołami, słynnymi zapewne w każdym serwisie nic nie ruszali i nie mają pomysłu co to może być. Wszystko dobrze.
Niby mazda jest idealna i wszystko ma wytrzymać 200tyś, nic się złego nie dzieje, w co ja akurat nie wierzę.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 lis 2014, 18:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
crow
mało piszę bo nie chcę , ale napiszę ...
Powiedz im , że zastępczym jeździsz i jest OK ... to po pierwsze .
Po drugie niech ci udowodnią i pokażą np. 10 szt diesla i przejedź sięnimi ... JAK będą wszędzie takie same odczuwalne drgania , to możesz się poddać, mazda nie jest taka jak o niej myśleliśmy i tyle .
Po trzecie ... jeździłem dieslem i nie było niczego co by sprawiało , że czuję, że jadę dieslem , a odwrotnie - czułem jakbym jechał miłą benzyną.
To tyle.

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 lis 2014, 18:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Właśnie dlatego wziąłem diesla, bo fajnie to ująłeś, jechało się jak miłą benzyną...
silnik chodzi jak chodził, chociaż po benzynie mam już mieszane uczucia, czy to ten sam, czy ja mam już uraz do napędu, ale te przenoszone drgania mnie denerwują, bo ich wcześniej nie było... co oznacza, za szybkie zmęczenie materiału, wadę czegoś, czy z czasem ten typ tak ma. Najgorsze, że mam wmawiane, że są takie ok. I mają być.
Myślałem, że może automat przenosi te drgania, a jak nie on to może zmęczony dwumas, ale tu ponoć nie ma dwumasu, a za to jest sprzęgło kinetyczne, ale ono wytrzymuje 150-200tyś km wg gościa z serwisu nie ma wpływu na te drgania i mam wrażenie, że wg nich ono się nie psuje. Więc zapewne ten tydzień będzie ciekawy. A ja nie wiem, jakie nadejdą rozwiązania.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 lis 2014, 23:35 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.10.2014
Posty: 51
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
chłopaki z ASO też czytają forum i uznali, że muszą pokazać, że działają. Z tego co piszesz nie są w stanie nic odkryć, tak naprawdę musieli by przeprowadzać testy w warunkach jakie ma producent auta przy jego projektowaniu, a nie w warunkach ASO. Zamiast honorowo podać, coś jest nie tak ale my nie wiemy, oni twierdzą, że nie tyle z samochodem ale z klientem jest coś nie tak. <suicide>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lis 2014, 00:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Zastanawiam się, czy przypadkiem te wibracje nie biorą się z automatycznej skrzyni biegów, może ktoś kto ma takową w dieslu i czy może sprawdzić, czy przy ok. 120 km/h kiedy auto przyśpiesza ma lekkie wibracje, na pedale gazu czuć falowanie na 6 przy ok 1600-2000 obr/min?
Czy drży wtedy lekko tablica rozdzielacza? Czuć drgania?
Gadanie, że auto od nowego się wyrabia i takie coś może się pojawić już mnie na starcie gotuje, bo na to się nie pisałem i tak szybko? Mają jeszcze porównywać do innych diesli automat na stanie, więc się pytam szanownego grona jak jest u was? Może ktoś w razie czego od 2.5 Pb się wypowie, jakie ma wrażenia, co do skrzyni i wibracji. Czy są? Czy głado auto przyśpiesza? Bo też jechałem testowo w takowym, to niby przekonywali mnie, że też wibruje. Nie mylić z kołami itd.
W manualu 2.0 Pb którym jeżdżę 3 tygodnie nic takiego się nie dzieje... prosto sunie jak po szynach... inne auto, niby to samo a inne. :mur:
Mam poczucie spławienia... że sobie coś wymyślam i jestem winny sytuacji, bo nie jest tak źle, czyli bronią się przed kosztami szukania problemu i dalszym ciągiem, bo brak pomysłu co to jest? więc zapewne są dumni, chcąc mnie przewiesić i przekonać, że się udało to zgłoszenie naprawić, bo wyeliminowane wg nich są zgłaszane uwagi. Ale ja jestem na nie i na auto mają jeszcze rzucić okiem.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lis 2014, 00:47 
Adept
Offline
Od: 07.10.2013
Posty: 102
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
U mnie od początku drżało przy gwałtownym przyśpieszaniu - wyczuwa się to w szczególności prawą nogą opartą o środkowy tunel.
Falowania na pedale gazu nie zauważyłem.
A co to znaczy czy gładko przyspiesza?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lis 2014, 07:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Może słabo to ująłem, ale chodzi mi o to, że masz 120km/h i zaczynasz prostoliniowo przyśpieszać np. na trasie szybkiego ruchu, nie na kick down, ale na najwyższym biegu, bądź przed ostatnim. Czy masz wtedy poczucie drgań na układzie. Drżenia np. jak dotkniesz tablicy rozdzielczej. Trochę taki jest u mnie efekt, jakby asfalt był tarką. Asfalt równy, koła nie drżą na kierownicy, ale budka lekko drży. :/

Tylko jedno mnie niepokoi, bo jeśli ten efekt się pojawia a kiedyś tak nie było, jedno auto ma a drugie nie ma, to co jest tego przyczyną? Napęd diesla? Automat? Połączenie? :?

Gdybym wiedział na testowej jeździe, że taki urok auta w czasie testu jest w pakiecie, to takiego zachowania bym nie zaakceptował. <slabo> Każdego dnia, gdy jeżdżę zastępczym przekonuję się, że taka cecha i charakterystyka auta nie może być normą założoną przez producenta, chyba, że okazałoby się, że znowu coś jest skyactive, a po wszystkim do oblukania zostaje jeszcze na deser skrzynia automatyczna, bo coś jest nie tak wg mnie, ale tej analizy nikt nie zaryzykuje :idea:
Zostaje porównanie z jakimiś innymi dieslami automat, ale mi się takie zachowanie auta nie podoba. <slabo>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lis 2014, 08:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Crow, 2.0 ktory masz, jest jakiego data produkcji ? u tego nejest zadnego drzenia ? jest mnej halasu od opon ? Trudno sie te subjektywne odczucia porównuje, ale ja jakiesz drzenie czuje caly czas, wyrazne jak halasuja opony, wtedy jak bym jechal przes tarka-jak piszes. Na poczatku po wymiane na letnie 17, byli kolo 120 jesce mocnejsze drzenie od kol do chassis samochodu, ale te w koncu samy sie ustali i ostalo tylko to drzenie.

-- Dodano: N, 23 lis 2014, 08:24 --

crow napisał(a):
zaczynasz prostoliniowo przyśpieszać np. na trasie szybkiego ruchu


w jakich obrotach tego czujes ? tylko nizkich czy i ponad 2000rpm ?

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lis 2014, 09:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Auto jest rejestracji w marcu 2014 prawie VIN *** 165***

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lis 2014, 14:19 
Amator
Offline
Od: 26.04.2014
Posty: 66
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
U mnie w 2.5Pb AT po stronie kierowcy nie czuc drgan, ale po stronie pasazera z przodu czuc czasem drgania na podlodze przy przyspieszaniu, jak sie mocno przycisnie (ale jeszcze bez kick down-a). Drgania czuc przez chwile, nie przez caly czas przyspieszania. Drgania sa przy wyprzedzaniu na trasie (ok. 100km/h). Czuje je wyraznie, ale krotko (1 - 2s). Cos jakby rezonans, ktory wystepuje tylko w waskim zakresie obrotow i obciazenia. Czestotliwosc drgan jest bardzo niska, jednostajna. Raczej nie jest zwiazana z nierownoscia nawierzchni, ok 2-3 razy nizsza od czestotliwosci obracania sie kol przy tej predkosci.

Jesli masz ciagle wibracje przy ok. 120km/h przy jezdzie ze stala predkoscia, to najprawdopodobniej pochodza one od kol. W okolicy tej predkosci jest czestotliwosc rezonansowa. Jesli tylko przy przyspieszaniu, to moga byc inne powody. A moze padaja Ci amortyzatory? Wielkim zaskoczeniem to by nie bylo.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 23 lis 2014, 15:44 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Dzisiaj wyjechałem na zimówkach Nokian WR AM3 225/55R17 101V XL, mają nakręcone ok 5300 km, na nowych felgach (wymiana reklamacyjna poprzednich ze względu na rysy od maszyny na wewnątrznej stronie).

Natychmiast przystąpiłem do testów na drgania w przedziale prędkości 120-140 km/h.
Tak jak się spodziewałem, nic takiego się na dzieje. <spoko> :D
Mam dokładnie tą samą sytuację co u kolibra1960. Winne są opony Bridgestone Turanza T001.

Porównałem parametry opon 17" i 19" pod kątem indeksów nośności:

19" fabryczne Bridgestone 92V
17" fabryczne Bridgestone 97V
17" zimowe Nokian 101V XL

Ciekawi mnie dlaczego jest taka różnca w nośności między 17" a 19"? Powinno być identycznie, a nie jest. Im nośność większa tym bok opony sztywniejszy, w zimówkach mam w dodatku wzmacniany (XL). Tak sobie myślę, że tu jest przyczyna tego problemu. Skoro na 101 jest dobrze to może trzeba pójść w tą stronę? :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lis 2014, 21:30 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Crow, testowałem dzisiaj 2,5 AT, do 140 km/h i nie miałem drgań, ani na kierownicy, ani na nadwoziu. Przykładałem dłoń do drzwi, do tunelu i nic nie czułem, zarówno w czasie przyspieszania, jak i jazdy jednostajnej. Poobserwuję jeszcze w najbliższych dniach, jak będę miał się gdzie rozpędzić. Obecnie jeżdżę na 17", ale wcześniej na 19", firmowych Mazdy, też nic nie czułem.

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lis 2014, 22:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
szymek1604 dzięki. Zawsze to dodatkowe spostrzeżenie. I myśl do dyskusji o tej sytuacji od poniedziałku zapewne. Bo na razie stanęło na tym, że jechałem ze specjalistami z innego salonu z ASO 2.5Pb i otrzymałem argument, że też tam drży na automacie i taka uroda samochodu. Czyli jednak nie drży wszystkim, bo szymek1604 nie ma, bo ten typ tak ma. :idea:
Ale myślę, że najpierw jak postanowili, to sobie sami porównają i posprawdzają po swojemu. Zobaczymy, co będą chcieli na mnie "wymusić" w załatwieniu problemu drżenia. I co mam zaakceptować jako oczywistą oczywistość. A wobec czego jednak się nie zgodzić. Na razie czuję, że trzeba jak najszybciej i najprościej wypchnąć problem.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lis 2014, 23:43 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
crow, również już wcześnie Ci podawałem, że u mnie SkyEnergy AT nic nie drży. Ani podczas przyspieszania ani hamowania ani podczas jazdy na luzie.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lis 2014, 01:55 
Adept
Offline
Od: 07.10.2013
Posty: 102
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
Odnoszę wrażenie, że tu kluczowy jest 'próg bólu'.
Jakoś tam drży każdy samochód, i teraz to co mamy w GJ dla jednego ok a dla drugiego masakra.
Żeby to zweryfikować trzeba by się spotkać i pojeździć na zmianę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lis 2014, 10:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
ile można o tym gadać ? Umówcie się w kilku ... ci , którym nie drży i niech przejadą się autem Crowa i niech oni zobaczą co i jak i tyle .

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lis 2014, 10:08 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Auta crowa, na razie nie ma i nie będzie, bo stoi w Aso

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lis 2014, 11:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Musiałby tylko auto odebrać , bo w ASO stoi.
A tak w ogóle , to uświadomiłem sobie, że Crow jest z trójmiasta prawda ? Ja też .... możemy się spotkać i chętnie zobaczę co ja czuję .

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lis 2014, 12:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Nie ma co bić piany <nie>
Autka niestety nie mam. I mieć na razie nie będę.
A auto nadal 3 tydzień stoi w ASO, zaczyna 4 tydzień :mad: . Więc koleżeńskie testy odpadają. Trochę szkoda, bo można zawsze nawiązać jakieś fajne relacje w bólu. :piatka:

Ok. Co do sprawy więcej nie będę na razie pisał. Bo wszystko, jak dziś się okazuje, jednak zostaje po staremu. I na razie oszczędzę wam szczegółów. Co i jak się dzieje. Bo wiem, że różni forum czytają.
Na razie jeszcze daję szansę MaździePL i sprzedawcy. Bo pewne zagrania są już dziwne i niepoważne. Trochę wieje paniką. Jedni przeczą drugim i podważają ich kompetencje. Wstyd. Na razie nie mówię, gdzie i jak i kto. Spokojnie. Bo są tam też naprawdę wartościowi ludzie i pomagają sprawie, ale nie wszyscy chcą ich słuchać i im wierzyć. Zobaczę co i jak będzie. I czy odpowiedzialni wyciągną właściwe wnioski.

Co na dziś od ASO: stwierdzono, po nowych testach, kolejnych, że jednak to nie koła i jest coś więcej, raczej coś w mechanice. Dowiedziałem się, że zostały zrobione jeszcze raz specjalne pomiary testowe i wysłane są dalej do analizy i oceny aż do kraju Kwitnącej Wiśni. :arrow: kurcze, już nie wiem komu i w co wierzyć. Każdy mechanik ma swoją wizję.
Bardziej wydaje się, mam mieszane uczucia, że mnie to w życiu musiało spotkać, a myślałem, że tylko w TVN Turbo Kamera takie rzeczy i teksty, że w sobotę chciano rozwiązać problem po najłatwiejszej linii oporu, ktoś miał to zrobić sprawnie i być fajny :champion: oraz skuteczny i tani, bo Eureka i się od razu komuś udało w prosty sposób w 1 dzień coś co inni męczyli przez 20 dni i nic nie mogli zrobić. Plus klient łyknie, że tak ma być i ten model tak ma. I czego się czepia. :bojka:
Odczułem, że jestem problematyczny z tym papierowym - oficjalnym zgłoszeniem, więc wiem, że jest raban, bo na poważnie klient walczy i uparty, bo ma jednak problem z autem, a wiadomo, że nikt nie chce, by go to kosztowało i mieć jakieś problemy.
Dla mnie sprawa jasna: ten co sprzedał, bierze z powrotem jak popsute, naprawia, oddaje dobry, wymienia jak nie da rady naprawić to oczywiste. Mnie też już to auto za dużo kosztuje nerwów i czasu zajmuje, bo pan tu jedzie i tam przyjedzie, ale to chyba mało niektórych interesuje... jakość posprzedażowa premium jak dla mnie na razie ... <slabo> <czekam>

Jeszcze raz dziękuję za opinie i pomoc. Przydały się na pewno wasze sugestie, by mieć pewne przemyślenia i trzymać się pewnych argumentów. Żyję nadzieją, dzięki za wsparcie. Sam jestem ciekaw rozwiązania sytuacji. Czy znajdą przyczynę czy nie. Ważna czy pierdołka? Liczę na rozsądek, że uda się jednak dyplomatycznie zachować pokój bez wypowiedzenia wojny.
Do usłyszenia w tym wątku kiedyś... :hi:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


Ostatnio edytowano Pn, 24 lis 2014, 13:57 przez crow, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lis 2014, 13:22 
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 152
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
Mój też się trzęsie powyżej 120 i tak do 150. Nie wiem jak na zimówkach. Mi by się nie chciało do serwisu jeździć z tym. I powiem ci, że miesiąc w serwisie to jest jeszcze nic. Ale wiem co czujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 24 lis 2014, 13:31 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Dlatego ja też dałem sobie luz z serwisem, wiem, że na zimówkach jest ok, więc problemem są opony, które się w końcu skończą lub je wymienię. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lis 2014, 14:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Sorki, jeszcze jedno. :hi:
Co do opon, oni sami mówią, że po dzisiejszych testach wykluczają problem opon, sami tak mówią, że to nie to, więc tak przyjąłem. To nie to.
Zimówki, letnie, znów 3 komplety innych kół zmienianych przez nich dziś w ASO, na demo autach nie ma wibracji, te same u mnie założone i auto się trzęsie przy przyśpieszeniu, więc, czy chodzi u mnie o same opony?
Poza tym, czy muszą być jakieś specjalne, dedykowane, bo to na auto tak wyjątkowo mocno wpływa?
Pomijam już tą dziwną kwestię samych opon, ale skoro kilka kompletów gdzieś nie powoduje drgań na karoserię a u mnie drży przy przyśpieszaniu, to szukać trzeba chyba dalej. Może mam jednak jakiś jednostkowy problem? Albo złośliwość losu. Mam pecha. Cokolwiek by było, niech to rozwiążą. Nawet niech będą nowe opony. Ale pewność, że na 100% to nie będzie się działo po zakupie nowych. W co wątpię. I oni widzę też. Zapewne jakieś rozwiązanie musi być tej dziwnej sytuacji. Zżera mnie ciekawość co to i złość bo długo i dziwne manewry jakieś są wokół tego.
Zmykam, bo wątek idzie w stronę opon, że tam mam szukać, a oni u mnie znów po testach dziś mówią, że to nie to. Może jutro zmienią zdanie, zobaczymy :idea: :hi:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lis 2014, 18:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Mazda ma pod spodem osłony na podwoziu , czy która osłona nie jest luźna i przy tych prędkościach nogą wpadać w drgania rezonans ,może się to przenosić na karoserię :idea: niech sprawdzaja wszystko :idea:

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lis 2014, 23:45 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.10.2014
Posty: 51
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Koledzy, z całym szacunkiem dla Crow, bo problem jest poważny ale jak czytam niektórych to mam wrażenie, że temat Mazda staje się coraz bardziej żartobliwy. Z jednej strony działanie Mazdy zaczyna być komedią, a z drugiej strony niektórzy koledzy z forum też mają wyjątkowe poczucie humoru <hahaha> Jeżeli poluzowanie osłon na podwozi miało by wprowadzić taki duży samochód w rezonans i przenieść to na karoserię, to ja tu czegoś nie rozumiem :idea: ale poprawiło mi to humor :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 454 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.