Teraz jest Pn, 29 kwi 2024, 00:17

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 679 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 19 wrz 2022, 13:37 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.03.2020
Posty: 154
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie osłona jest większa od tarczy, więc z 320 powinno być pewnie na zero.
Niestety wychodzi na to, że osłona jest montowana pod Piasta, więc trochę grubszy temat z wymianą.
No i otwarte pozostaje pytanie czy ta z cx-9 by pasowała.

_________________
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

Mazda 6, 2016 FL2, 2.5 AT, SkyPassion - Dark Shadow ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 wrz 2022, 14:00 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
osłona tarczy wg internetów w CX9 to TK78-33-261

wg amerykańskich stron z częściami była montowana w CX5 i 6 od 2018/2019.
Zostaje tylko sprawdzić od kiedy/czy w Europie była montowana.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 28 wrz 2022, 20:59 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2646
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
mamaj12
Mam porwierdzone info co do osłon. Osłony o oznaczeniu KD są z tarczą 320mm na zero. Osłony o oznaczeniu TK pasuja bez problemów, wystają poza tarczę 320mm ok 10mm.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 wrz 2022, 05:59 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.03.2020
Posty: 154
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
maciekelga rozumiem, że są też P&P..
Popatrze zatem na dostępność i chyba zrobie razem z nimi.

_________________
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

Mazda 6, 2016 FL2, 2.5 AT, SkyPassion - Dark Shadow ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 29 wrz 2022, 07:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2646
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Tak, sa P&P. Wysłałem PW.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 paź 2022, 09:24 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.03.2020
Posty: 154
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak tylko zamelduję, że kolejna transplantacja zakończyła się sukcesem, pacjent żyje.
Założony pełny set z CX-9 TC, tj. zaciski z jarzmem + osłony, do tego tarcza Textar i klocki Z23 oraz wymiana płynu TRW.
Wczorajsze, pierwsze 60 km i pozytywnym odczuciem względem serii. Czekam na efekt jak zestaw w pełni się dotrze.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

Mazda 6, 2016 FL2, 2.5 AT, SkyPassion - Dark Shadow ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 8 paź 2022, 23:55 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2646
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
U mnie tak samo, przeszczep zrobiony, pacjent żyje.

Zaciski, jarzma, osłony, tarcze Zimmerman oraz klocki Z23 a także do kompletu przewody w oplocie Hel i nowy płyn hamulcowy ATE.

Na pewno co już zauważyłem to to, że tarcza oraz felga słabiej się nagrzewa. Na pewno wpływ na to ma większa tarcza czyli większa pojemność cieplna oraz dodatkowe otwory wentylacyjne.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 paź 2022, 21:12 
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.08.2021
Posty: 200
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
gdzie kupowaliście zaciski? do tej pory udało mi się kupić lewy


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 9 paź 2022, 21:52 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2646
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Import z USA.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 paź 2022, 17:58 
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.08.2021
Posty: 200
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
jak to zrobić i jakie koszty?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 paź 2022, 17:20 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.03.2020
Posty: 154
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
ultracar było już opisywane. W skrócie to tak. Musisz znaleźć jakiegoś złomiarza co handluje częciami z rozbitków (np. na car-part.com).
Potem kwestia wysyłki, której za wielką wodę, bezpośrednio ze złomiarzem pewnie nie nie ogarniesz.
Tu z pomocą przychodzą firmy pośredniczące, ja np. korzystałem z Polamer (z resztą z polecenia).

W tym miejscu raz jeszcze dziękuję koledze Plichcior za konsultacje oraz pomoc.

Mnie import kompletu zacisków wyszedł 1055 zł.

_________________
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

Mazda 6, 2016 FL2, 2.5 AT, SkyPassion - Dark Shadow ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 11 paź 2022, 18:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2646
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Dokładnie tak, ja też korzystałem z pomocy Polamer i Plichciora

Zakładasz konto na Polamer, szukasz i kupujesz zaciski na złomowisku i wysyłasz je pod adres i dane wskazane przez Polamer. Oni odpowiednio przygotowują paczkę i wysyłają do Polski.

Mi finansowo wyszło trochę taniej ale trafiłem w dobry kurs $, w tej chwili wyszło by dużo więcej przy obecnym kursie.
Większe osłony tarcz kupowałem w Polsce.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 16 lis 2022, 21:52 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2646
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Zrobiłem już jakieś 3000km na zestawie z CX9 z Z23 i powiem szczerze, że czuć różnicę, szczególnie podczas awaryjnego hamowania. Siła hamowania jest zdecydowanie większa, dużo pewniejszy jest hamulec.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 lis 2022, 10:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Jaka jest różnica powierzchni tłoczka w nowym vs starym zacisku ? bo jak nowe większe, to używasz mniej siły stopy dla tego samego "zaciskania" klocków na tarczy, stąd takie _wrażenie) Na dystans - drogę hamowania to nie wpływa (jeśli tak, to wcześniej było coś nie tak z zaciskami, albo za słabo naciskałeś pedał hamulca - to powszechne, ja dopóki nie poszedłem na kursy doskonalenia jazdy nie wiedziałem że tak można uderzać w hamulec , syn to samo , żony tyko nie mogę przekonać i hamuje "odwrotnie" - najpierw słabo stopniowo zwiększając siłę na pedale, podczas gdy na początku jest najważniejsza bo wtedy się najszybciej jedzie, i metry uciekają) . Ograniczającym czynnikiem zawsze sa opony (przy sprawnym układzie i pojedynczym hamowaniu , co innego powtarzająca się seria) .

https://www.youtube.com/watch?v=CyH5xOcsXxs


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 17 lis 2022, 11:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2646
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Andrzejsr
nie chce mi się wchodzić w dyskusję obliczeniowo - techniczną, nie mierzyłem średnic 1 tłoczka vs 2 tłoczków a tym samym nie sprawdzałem pola powierzchni. Opisałem tylko moje subiektywne odczucia przy podobnych sytuacjach. Dla mnie teraz hamulec jest pewniejszy niż wcześniej.

Ja od samego początku byłem uczony, że hamowanie awaryjne to awaryjne, z resztą nie wyobrażam sobie jak można w takiej sytuacji powoli wciskać hamulec, zamiast "kopnąć" go z całej siły, to odruch. Zarówno w trasie jak i na kursach od zawszę reaguje tak samo. Awaryjne to awaryjne = zatrzymać się jak najwcześniej.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 lis 2022, 11:18 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Wg internetow średnica tłoczków = 45 mm vs 57 w Mazdzie 6


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 lis 2022, 12:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
@maciekelga - toteż napisałem o _wrażeniach_ . Jednak z drogą hamowania tak nie jest łatwo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2023, 20:39 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 21.12.2015
Posty: 186
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
No jak, wieksze tarcze, wieksze tłoczki przekładają się na krótszą drogę hamowania.
Przecież jest cała masa testów jak samochód hamuje na rozgrzanych hamulcach i ten dystans się rozjeża jeśli nie są to sportowe hamulce, jakieś tam ceramiczne etc.
W tym samochodzie główny problem to małe hamulce które się grzeją i wyginają.
Przy wiekszych nie ma tego efektu, temperatura lepsza, nie wichrują się więc odczucia z jazdy są lepsze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 kwi 2023, 22:24 
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.08.2021
Posty: 200
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
16 listopada 2022, o 21:52 maciekelga napisał(a):
Zrobiłem już jakieś 3000km na zestawie z CX9 z Z23 i powiem szczerze, że czuć różnicę, szczególnie podczas awaryjnego hamowania. Siła hamowania jest zdecydowanie większa, dużo pewniejszy jest hamulec.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

tarcze od cx9 TC pasują czy jakieś inne?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 25 kwi 2023, 23:02 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2646
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Od CX9 TC lub M6 2.2 AWD w wersji 320mm.

Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 maja 2023, 15:29 
Świeżak
Offline
Od: 30.03.2023
Posty: 21
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Hej!

czy dobrze rozumiem, że zaciski 2 tłoczkowe z XC9 TB (przed 2016r) z napisem FOMOCO - podejda do 6 GJ p&p ? Oczywiście z nowymi klockami, ale tarcza zostaje.. ?
Dobrze myśle?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 maja 2023, 17:44 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Zaciski podejdą moim zdaniem, ale jarzmo zacisku już nie.
Czyli nie jest to pług & play.
Tarcza z cx9 tb tez nie podchodzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 maja 2023, 22:16 
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.08.2021
Posty: 200
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Zaciski z cx9 tc już mam. Teraz czas na resztę. Czy te tarcze https://allegro.pl/oferta/tarcze-textar ... 2585207532 będą pasowały do swapu na zaciski z cx9 tc? A skąd wziąć tarcze kotwiczne? Jakiś nr katalogowy lub link ?
pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 maja 2023, 22:55 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.03.2020
Posty: 154
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak tarcza jest ok, zakładałem taka sama.
Nr tarczy kotwicznej to TK78-33-261, kupione w carspeed Lublin.

_________________
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

Mazda 6, 2016 FL2, 2.5 AT, SkyPassion - Dark Shadow ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 maja 2023, 19:50 
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.08.2021
Posty: 200
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 cze 2023, 16:02 
Amator
Offline
Od: 11.01.2020
Posty: 98
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Cześć,
Czy ten zestaw tarcz I zacisków,
z CX9 TC podejdzie p&p
do Mazdy 3 BN albo BP?

_________________
Była M6 GG 2.0 147 KM '05
Jest M6 GH 2.0 DISI 155 KM '10


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 cze 2023, 16:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1040
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
SkorpionDo BM/BN tak, do BP nie mam pojęcia - pewnie też.
Ale do tego potrzebujesz kół co najmniej 18"


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 cze 2023, 17:38 
Amator
Offline
Od: 11.01.2020
Posty: 98
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Koła 18", to jasna sprawa.
Dzięki za szybką odpowiedź :hi:

Jak byś się dowiedział,
że do BP też podejdą p&p,
to daj znać.

Pozdrawiam.

_________________
Była M6 GG 2.0 147 KM '05
Jest M6 GH 2.0 DISI 155 KM '10


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 25 cze 2023, 22:07 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2646
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Na zestaw z CX9 TC wchodzi felga R17 w Mazdzie 6.

Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 cze 2023, 12:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1040
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
maciekelga W 3 nie ma 17", dlatego napisałem o 18"
Skorpion jeśli klocki / tarcze są takie same w BP jak BM/BN to też podejdzie. Ja obstawiam że tak, ale potwierdzenia żadnego nie mam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 679 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.