Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 07:58

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 27 sty 2016, 22:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.01.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Witam serdeczenie.
Na wstepie - jestem szczesliwym posiadaczem mazdy 6, od jakiegos roku.
Mechanikiem nie jestem, jednak z racji tego, ze aktualnie przebywam za granica, za robote bedzie trzeba sie wziac samemu :D

Moj problem polega na tym, ze gdy przekrecam kluczyk, do pozycji zaplonu cos stuka stuka i raz zapali albo nie zapali. Zazwyczaj jak dluzej probuje to zapala. Do tematu doalczam filmik(przepraszam ze do gory nogami, nie zauwazylem kiedy nagrywalem :o)
Macie pojecie co jest nie tak? Rozrusznik? Czy moze cos innego?

Inna rzecz mniej wazna, ale jednak wspomne o niej jest szyba kierowcy. Gdy dam automatyczne zamykanie, szyba zamknie sie, jednak w momencie gdy jest calkiem zamknieta ponownie sie otwiera. Any ideas?

https://www.youtube.com/watch?v=hnPHULijWgY


Dziekuje za pomoc.

Zapomnialem dodac, ze czasami przy problemie z odpalaniem ( tj. na filmiku ) wszystkie wskazowki przekręcaja sie do konca i wracaja do zera.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 sty 2016, 16:29 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 02.12.2013
Posty: 142
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: lubelski
Sprawdź rozrusznik , najlepiej gdybyś miał drugą osobę do pomocy, wtedy ty przekręcasz kluczyk a druga osoba niech w niego delikatnie stuknie stuknie czymś metalowym, jeśli zacznie kręcić to szczotki albo elektrowłącznik. Posprawdzaj tęż masę od akumulatora do silnika bo skaczące wskazówki to objaw rozładowanego aku


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 sty 2016, 18:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Dwie sprawy. Jedna, to co napisał kolega wyżej, czyli kiepski akumulator i skaczące wskazówki. Podładuj i sprawdź ponownie. Druga sprawa to te tykania przekaźnika, ja tak mialem kiedy rozrusznik mi się posypał, tylko ja nie mogłem wogóle z kluczyka odpalić. Raz odpalał a raz jak się zawiesił to tylko pych (starsze auto). Mogą szczotki Ci się zawieszac, dlatego raz odpala a raz nie. U mnie koszt był 120zł. U mojego ojca parę miesięcy temu tez calkiem zdechł i koszt 200zł z groszem, bo coś tam więcej musial wymienić ( Mazda 626).

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 lut 2016, 17:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.01.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Dzieki Panowie. Poki co, od czasu Waszych odpowiedzi nie mialem problemu z odpaleniem. Jednak kiedy wroce do Polski na pewno zajme sie rozrusznikiem.

Teraz mam inny problem. Mianowicie, przy odpaleniu kiedy silnik jest zimny, na biegu jalowym samochod niesamowicie glosno chodzi, slychac co jakis czas piszczenie z przodu z prawej strony(patrzac z perspektywy kierowcy). Jak dodam lekko gazu samochod odrazu zaczyna chodzic ciszej. Macie jakies propozycje co to moze byc?:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 lut 2016, 18:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Już było kilka razy pisane, że jak jest chłodniej to po odpaleniu komputer podwyższa obroty w celu uzyskania przez katalizator szybszej własciwej temperatury. U mnie jak odpalę to często nawet przez 10-15 sek. na 2,5 tys/obr wchodzi. Co do piszczenia to może być od paska wielorowkowego, może do wymiany albo wyrobiona jakaś rolka.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 lut 2016, 20:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.01.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Krzysiu rozumiem ze normalnie ns obrotomierzu wskazowka pokazuje ta ilosc obrotow? Bo u mnie caly czas stoi na tych minimalnych.
Poza tym glosna praca silnika trwa wiecej niz 10-15 sek. Trwa okolo 2 minut


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 lut 2016, 21:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
No to coś dziwnego. Tak, przy odpaleniu wskazówka potrafi wejść na 2-2,5 tys/obr, zaleznie od temperatury na zewnątrz. Czyli co, po odpaleniu obroty Ci się nie podwyższają, bo normalne po rozgrzaniu silnika to chyba niecałe 700 obr/min? To też nie tak że obroty zejdą do tych 700 obr. po 15 sek. Po prostu po odpaleniu rano mam np. 2,5 tys obr, za parenaście sekund juz mam poniżej 2 tys i sukcesywnie spada, ale silnik do uzyskania odpowiedniej temperatury nadal jest na ssaniu i obroty są ciut wyższe.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 lut 2016, 21:38 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Dobre....he...
Jeden rozprawia o dieslu,drugi o benzynie i nie umią się dogadać

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 lut 2016, 21:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Faktycznie :) Nawet nie zwróciłem uwagi.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 lut 2016, 21:52 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Heh... <spoko>

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.