Teraz jest So, 20 kwi 2024, 07:51

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 532 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 15 lut 2016, 13:58 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Co z tego, że mają normy A3 jak mają jednocześnie C3 i są wykastrowane z TBNu...

Tu wszystko zostało już napisane: viewtopic.php?f=39&t=46


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 lut 2016, 18:33 
Bywalec
Offline
Od: 07.12.2015
Posty: 344
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
ZBANOWANY!
Ja lałem Elfa evolution 900 sxr 5w-30 i interwał co 10 tysięcy, a teraz Millersa leję z tym samym interwałem. Średnio co 5 miesięcy zmiana.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 lut 2016, 13:03 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.01.2015
Posty: 79
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: małopolski
Tomek napisał(a):
Co z tego, że mają normy A3 jak mają jednocześnie C3 i są wykastrowane z TBNu...

Tu wszystko zostało już napisane: viewtopic.php?f=39&t=46


a ten?
VALVOLINE SYNPOWER FE 5W-30 5L

KLASA JAKOŚCI:
API SL/CF
ACEA A5/B5-10
ACEA A1/B1-10

Widzialem ze tamtym watku pisales:
Cytuj:
Na przyszłość z takich lepszych olejów do silników benzynowych można brać jeszcze pod uwagę Valvoline SynPower™ ENV C2 5W-30 lub SynPower™ FE 5w30

czyli jeden z nich moge brac? a jak z pracą i halasem? np do MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W30 (tylko nie wiem ktory nadal sie do benzyny)?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 lut 2016, 22:02 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.12.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: śląski
A czemu nie po prostu Mazda Ultra 5W30 ?

Tomek, kiedy znowu jakiś zestaw 5L olej + filtr OE ;) ?

_________________

│ :: dexterxx.pl ─ Kontakt ─ O mnie ─ Blog

───
Obrazek
───
dostałem warna za to, że linkowałem "dexterxx.pl", mimo, że nie zarabiam na reklamach ani seo.
Znowu linkowanie do motostat oblepionego reklamami jest całkowicie w porządku.... (-.-')


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 lut 2016, 11:33 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.01.2015
Posty: 79
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: małopolski
Nie chce Dexelii ani Elfa a przy okazji chcialbym tez wyciszyc


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 18 lut 2016, 13:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
minero napisał(a):
przy okazji chcialbym tez wyciszyc


Jeśli chcesz wyciszyć silnik to potrzebujesz oleju z wyższej półki np. Amsoil Siganture Series 5w30, o którym tutaj często piszę:

http://www.czarnepaliwo.pl/sklep/5w30/2 ... &results=7

http://www.czarnepaliwo.pl/sklep/5w30/9 ... 0-1qt.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 kwi 2016, 06:15 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 25.04.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Witam. Niedawno zakupiłem Madzie w dieselu 2.0 136KM 2004r. Muszę wymienić olej ale niestety nie wiem jaki byłby dobry. Dodam jeszcze że poprzedni właściciel mówił że kontrolka oleju mruga na niskich obrotach poniżej 1k. Silnik był sprawdzany przez mechanika w celu sprawdzenia czy wszystko się tak ma jak mówił poprzedni właściciel (była robiona głowica, klawiaturka, turbo,rozrząd, smog wyczyszczony przy poprzedniej wymianie oleju przez poprzedniego właściciela).Co do mrugającej kontrolki to czytałem dużo pytałem znajomego mechanika i z tego co większość mówiła to prawdopodobnie najlepiej gęstszy. Aktualnie używam 5W30 tylko nie pamiętam producenta. Tata (jako że jest mechanikiem z zawodu) mówił że dobry byłby Midland dla diesela. Co o tym sądzicie? i zgóry dziękuje za pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 kwi 2016, 19:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Właśnie chyba jedyną lepkością zalecaną przez producenta jest 5W30, i tego oleju bym się trzymał. W dieslach często zapychają się sitka na pompie oleju, co skutkuje nawet zatarciem silnika. Ogolnie co do doboru dobrego oleju pogadaj z kolega Tomkiem ( Czarne Paliwo), to taki forumowy góru i pewny sprzedawca. Ta kontrolka może swiadczyc że coś z pompą/cisnieniem nie halo, bo dla mnie to nie jest normale że mruga przy obrotach biegu jałowego. Olej musi mieć pewną pompowalność i producent sciśle określa lepkośc i normy danego oleju. Dla benzyny jest 5W30, 10W40 i 5W20, natomiast do diesla tylko 5W30 ACEA C1 i takimi parametrami się sugeruj przy wyborze oleju.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 maja 2016, 15:38 
Amator
Offline
Od: 29.07.2014
Posty: 80
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Mam takie pytanie. Czy do mojej Mazdy 2,0 136KM właściwy będzie olej LIQUI MOLY Synthoil High Tech 5W-40 taki jak tutaj http://www.liquimoly.sklep.pl/pl/p/Synt ... h-5W-40/52 ? Chodzi mi o to czy normy tego oleju ACEAA3-98/B3-98 Issue 2/B4-98 ; API SM/CF ; BMW Longlife-98 ; MB-Freigabe 229.1 ;MB-Freigabe 229.3 ; Porsche ; VW 502.00 / 505.00 będą właściwe dla silnika diesla Mazdy bez DPF-a ?
Wiem, że producent Mazdy zaleca Dexelie 5W30 ale ja już od zakupu mam cały czas 5W40 , a przebieg 270 tys km więc wolę nie ryzykować i kontynuować 5W40. Mam możliwość zakupu tego oleju LIQUI MOLY z pewnego źródła, a wiem, że to bardzo dobre oleje w pełni syntetyczne. Kiedy po zakupie Mazdy wymieniłem olej na LIQUI MOLY Diesel Synthoil 5W-40 to silnik ładniej , ciszej zaczął pracować, a spalanie spadło o 0,8 litra/100km.
Teraz się zastanawiam czy lepszy dla mojego silnika będzie olej LIQUI MOLY Diesel Synthoil 5W-40 ze specyfikacją ACEA:B4-04; API CF czy lepszy LIQUI MOLY Synthoil High Tech 5W-40 ze specyfikacją ACEA:A3-98/B3-98 Issue 2/B4-98 ; API SM/CF ? Na tym drugim ostatnie 10 tys km zrobiłem i za miesiąc czas na wymianę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 maja 2016, 14:28 
Bywalec
Offline
Od: 19.04.2016
Posty: 278
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Ja polecam MOTULA 5w40 X-CESS, mam już 3 japońca z kolei i zawsze leje ten olej, jeżeli chodzi o benzyne.
Do Diesla powinien być olej niskopopiołowy wtedy DPF się nie zapycha i wtryski dobrze chodzą co nie znaczy że nie trzeba samochodu co jakiś czas przegonić i "przepalić" DPF'a.
Olej 5w40 będzie miał większe opory podczas pracy niż 5w30 ale lepiej smaruje silnik i może pracować w wyższych temperaturach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 maja 2016, 14:41 
Amator
Offline
Od: 29.07.2014
Posty: 80
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
GRETKIEP napisał(a):
Ja polecam MOTULA 5w40 X-CESS, mam już 3 japońca z kolei i zawsze leje ten olej, jeżeli chodzi o benzyne.
Do Diesla powinien być olej niskopopiołowy wtedy DPF się nie zapycha i wtryski dobrze chodzą co nie znaczy że nie trzeba samochodu co jakiś czas przegonić i "przepalić" DPF'a.
Olej 5w40 będzie miał większe opory podczas pracy niż 5w30 ale lepiej smaruje silnik i może pracować w wyższych temperaturach.

Ja mam diesla na szczęście bez DPF-u


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 maja 2016, 14:47 
Bywalec
Offline
Od: 19.04.2016
Posty: 278
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Mimo wszystko polecałbym olej niskopopiołowy bo wtryski w dieslach lubią szybko padać ,na pewno nie zaszkodzi, poza tym zawsze to mniej "sadzy" w wydechu :D ale to tylko moja opinia.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 4 maja 2016, 15:03 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
GRETKIEP napisał(a):
Ja polecam MOTULA 5w40 X-CESS, mam już 3 japońca z kolei i zawsze leje ten olej, jeżeli chodzi o benzyne.


Ten olej ma dość kiepski punkt płynięcia jak na 5w40: https://www.motul.com/system/product_de ... 1458898826

To poniekąd świadczy o zastosowanych dodatkach / bazie olejowej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 maja 2016, 15:08 
Bywalec
Offline
Od: 19.04.2016
Posty: 278
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Nie znam się aż tak na olejach zawsze lałem ten i było ok.
Jestem początkującym fanem motoryzacji i bardzo wielu rzeczy pewnie nie wiem.
Więc co polecasz ? Motul ogólnie jest do japońców.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 maja 2016, 21:57 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1239
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
GRETKIEP napisał(a):
Motul ogólnie jest do japońców.


Nie jest ;) Każdy produkt z osobna jest do tego jakie normy spełnia.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 maja 2016, 05:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
To tak jak by powiedzieć że ELF jest tylko do francuzów :-P

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 maja 2016, 08:09 
Amator
Offline
Od: 29.07.2014
Posty: 80
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
A LOTOS tylko do Fiata 126p, 125p, Syreny, Nysy , Żuka i Tarpana.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 9 maja 2016, 12:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
O to, to ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 maja 2016, 06:30 
Bywalec
Offline
Od: 19.04.2016
Posty: 278
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Inaczej, zdaje sobie sprawę że olej jest przeznaczony do silnika a nie do samochodu, tylko po prostu słyszałem że motul jest dobrą marką i dlatego używam tego oleju, nie wgłębiałem się w dokładne specyfikacje jak m.in punkt płynięcia. Nie znam się na tym, więc nie wiem co wlać.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 maja 2016, 15:13 
Amator
Offline
Od: 20.04.2015
Posty: 63
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: świętokrzyski
Witam
Od ostatniej wymiany oleju zbliża się 10tys,wlany jest Castrol 10W40,poprzednia kartka jaka jest pod maską to Dexelia 10W40.Jaki olej wlać teraz,bo z tego co wyczytałem to ten castrol podobno nie za bardzo współpracuje z mazdą.Mam za niskie obroty tak 750 przez co są wibracje w kabinie,jeden kolega z forum napisał,że to wina oleju.Myślałem,że to wina świec,ale po wymianie dalej to samo.Chciałbym zostać przy oleju 10W40,żeby nie bawić się w płukanie.Jaki olej wlać teraz? :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 maja 2016, 18:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Drgania to nie wina oleju. Juz prędzej jakieś poduchy lub zabrudzona przepustnica, ale jak poczytasz trochę w necie to dowiesz się że ten typ tak ma. U mnie tez występują delikatne wibracje a czyściłem juz chyba wszystko :lol: i wymieniałem filtry, swiece itd. Kumpel z identyko M6 tez mi mówił że walczył bezskutecznie z wibracjami i dał sobie spokój. Ja bym Ci proponował olej o lepkości 5w40, bo po prostu na ogół są to lepsze jakościowo oliwy, a i zimą zobaczysz róznice przy porannym odpaleniu. Niby producent dopuszcza 10W40, ale przewaznie sa to tylko półsyntetyki a do tych silników zalecane sa 5W30 lub ewentualnie 5w40 i najlepiej pelny syntetyk. Marek olejowych jest mnóstwo i najwazniejsze żeby nie trafic na podróbkę. Kieruj się normami narzuconymi przez producenta i osobiście bym unikał olejów rozlewanych w PL i bardzo popularnych np. Castrol, Mobil, Lotos itd. Zwróc uwage na Valvoline, Motula, Millersa, Penrite czy polecany tu przez kolege Tomka AMSoil, ale to juz razem z Penrite ciut wyższa półka. Jeżeli nie skąpisz grosza na dobry olej to śmiało moge je polecić.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 maja 2016, 14:25 
Amator
Offline
Od: 20.04.2015
Posty: 63
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: świętokrzyski
Jak bym chciał wlać ten 5W40 to muszę zrobić płukanie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 maja 2016, 17:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Dobrze by było. To nic strasznego wbrew opinii mechaników. Mnie też odradzano, a nic złego się nie stało, a można powiedzieć że wypłukało sporo syfu i olej był klarowny przez dłuższy czas. Ze swojej strony polecam dobre płukanki.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 maja 2016, 12:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.05.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: lubelski
Witam forumowiczów.
Mam pytanie odnośnie dobrania oleju do mojej Mazdy 6 2.0 104kW 2005r.
Samochód został sprowadzony ze Szwajcarii. Jeździłem nim ok pół roku zanim zabrałem się za pierwszą wymianę oleju. Stan sprawdzałem po zakupie samochodu i przed sama wymianą. Nie ubyło ani kropli a nie było nigdzie informacji jaki olej był zalany. Stwierdziłem, ze zaleję Mannol 5W40. Od tamtej pory przejechałem ok 12 tys km i dolałem ok 1.2 l oleju. Czy ubytek oleju może być spowodowany słabą jakością zalanego oleju czy raczej jakaś usterka? Dodam, że olej nigdzie nie cieknie, wszędzie jest sucho a w dodatku na bagnecie jest czysty jakbym dopiero go zalał. W hurtowni doradzają abym przeszedł na półsyntetyk za racji przebiegu 230000 km.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 maja 2016, 16:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
To Ci źle doradzają. Zalej przy nastepnej wymianie dobrą markowa płukankę silnika i dobry syntetyk ( 5W30 lub 5W40). Taki pobór może byc przyczyna wczesniejszego nagromadzenia syfu w silniku lub słabej jakości zalanego oleju. Zmień sobie na Valvoline Synpower, Penrite HPR, AMSoil Signature lub coś z Millersa czy Motula. Najważniejsze żeby to nie był jakiś wynalazek i olej z pewnego źródła nie podrabiany. Raczej unikaj Castrola czy jakiś Mobili, bo te oleje podrabiają na potęgę. Te silniki powinno się jak najdlużej trzymać na pełnych syntetykach, bo są po prostu lepsze i zdrowsze dla silnika niż półsyntetyki. Olej 5W40 i 10W40 będzie miał podobną lepkość w temperaturze pracy , więc nie widzę sensu stosowania 10W40? Możliwe też że ktoś wczesniej zalł jakiś zageszczacz w stylu motodoctora i dlatego nic nie brało? Przy takim przepalaniu nie masz się na razie co martwić i spróbuj tego co wyżej napisałem.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 maja 2016, 08:32 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1239
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
dboryc napisał(a):
Stwierdziłem, ze zaleję Mannol 5W40


Który dokładnie Mannol 5w40 wlałeś? Mogę zerknąć w jego kartę charakterystyki i dam znać czy ma dobre parametry.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 maja 2016, 21:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.05.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: lubelski
krzysiek 1980 dzięki wielkie za pomoc. CzarnePaliwo olej Mannol Extreme SAE 5W40 API SN/CF ACEA A3/B4.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 maja 2016, 11:22 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1239
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
dboryc, tutaj masz parametry tego oleju:

http://mannol.de/pl/?action=accessory_c ... me%205W-40

Ogólnie to nic specjalnego. Punkt płynięcia dla oleju 5w40 mógłby być spokojnie niższy niż -40'C. Tutaj mamy -38'C. Indeks lepkości 165, TBN 9,68... Można lepiej. Zerknij np. na Penrite HPR 5w40:

http://www.penrite.pl/produkty/oleje-si ... 36665951b8

Punkt płynięcia -42'C, indeks lepkości 173, TBN 10,1 i dodatkowo niski Noack na poziomie 8,6%. Mannol nawet nie podaje wartości Noack.

Tutaj przeczytasz o co chodzi z parametrem Noack:
https://czarnepaliwo.wordpress.com/2015 ... ug-noacka/

http://www.czarnepaliwo.pl/sklep/glowna ... 40-5l.html

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 cze 2016, 19:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.06.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
pozwole sobie podpiąć się pod temat.

Posiadam Mazde 6 2.0 diesel 121km, przebieg 290tys. Niestety nie wiem jak był lany wcześniej olej, poprzedni właściciel oddawał do mechanika który nie zostawił kartki. Chce wymienić teraz olej, jaką konsystencje wlać? 10W40? Proszę o rade.

Dodam tylko że mimo dużego przebiegu auto sprawuje się rewelacyjnie pod względem silnikowym. Nie mam na co narzekać, nie puści dymku, wszystko ok.

-- Dodano: Cz, 9 cze 2016, 19:48 --

dodam że posiadam olej Valvoline 10w-40 i waham się czy będzie odpowiedni.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 cze 2016, 11:47 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 30.05.2016
Posty: 103
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zagranica
ZBANOWANY!
Zobacz co mas na korku napisane ,do beny polecam sypower 5w40


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 532 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Lantis323 i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.